نظرسنجی گالوپ: حکومت آمریکا بزرگترین مشکل این کشور است

بر اساس نتایج نظرسنجی جدید گالوپ، آمریکایی‌ها، حکومت کشور خود را مشکلی بدتر از تورم و مهاجرین غیر قانونی می‌دانند.

به گزارش مشرق، پس از جنجال بر سر انتخاب رئیس مجلس نمایندگان و کشف اسناد محرمانه در خانه و دفتر جو بایدن رییس جمهوری آمریکا و همچنین در دفتر مایک پنس معاون سابق دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا، نظرسنجی روز دوشنبه گالوپ نشان داد که ۲۱ درصد از شرکت کنندگان حکومت این کشور را بزرگ ترین مشکل این کشور می دانند.

نارضایتی از حکومت در نظرسنجی جدید در میان طرفداران دو حزب آمریکا وجود داشت. ۲۴ درصد از جمهوری خواهان و ۱۸ درصد از دموکرات ها گفتند که حکومت آمریکا بزرگ ترین مشکل پیش روی این کشور است.

از زمان آخرین نظرسنجی گالوپ در ماه های نوامبر و دسامبر با موضوع مهمترین نگرانی های آمریکایی، نگرانی در مورد رهبری ضعیف در این کشور ۶ درصد افزایش یافته و آن را در صدر قرار داده است.

در نظرسنجی جدید گالوپ، ۱۵ درصد از پاسخ دهندگان تورم و ۱۱ درصد مهاجرین غیر قانونی را به عنوان بزرگ ترین نگرانی های خود دانسته اند.

پیش از این نیز، نظرسنجی رویترز-ایپسوس نشان داد که تنها ۴۰ درصد آمریکایی ها عملکرد بایدن را تایید می کردند. این میزان اگرچه اندکی از نظرسنجی ماه گذشته بیشتر بود، اما به اندازه‌ای پایین است که سبب شده دموکرات‌ها نگران انتخابات سال ۲۰۲۴ شوند.

یکی از استراتژیست‌های حزب دموکرات در این خصوص گفت: در شرایطی که باید منتظر اعلام حضور مجدد بایدن برای انتخابات باشیم، محبوبیت وی باید دستکم ۵ یا ۶ درصد بیش از آن چیزی باشد که الان می بینیم.

گفته می شود محبوبیت بایدن در شرایط کنونی، در حد وسط میزان مقبولیت «باراک اوباما» و «دونالد ترامپ» قرار دارد.

ناظران بر این باور هستند که جنجال جدید بر سر پیدا شدن اسناد محرمانه در محل سکونت بایدن و برخی دیگر در دفتر سابق وی در واشنگتن، کاخ سفید را با چالش تازه ای روبرو کرده است. این اسناد متعلق به دورانی است که بایدن معاون رئیس جمهوری بود.

نظرسنجی اخیر دانشگاه کوئینیپیاک نیز نشان داد که ۶۰ درصد از افراد شرکت کننده معتقد هستند بایدن در حفظ اسناد طبقه بندی شده نامناسب عمل کرده است. ۳۷ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز اعلام کردند که بایدن باید با اتهامات جنایی روبرو شود. لازم به ذکر است در این نظرسنجی هم رای دهندگان دموکرات و جمهوری خواه شرکت داشتند و هم گروه هایی از رای دهندگان مستقل.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 11denislamat ohaiocity IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 0
    بااین همه سانسورتحریف تعمیم به کل زدن دروغ بالاخره ملت آمریکا فهمیدند این دوحزب لجن نجس وسواری گرفتن کثافتترازاین هرزه های ضدصلح صهیونیستها عامل فساد ودائم الخمری ویه درصدیهای سرمایه دارضدهم بی خط قرمزوغارت مالیات مردم مظلوم امریکا هستند
  • رهبری IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 0
    آمریکا باوحشیگری ایجاد رعب وحشت،ظلم به کشورهای دنیا خودش ابرپوشالی جهان میداند و خیلی ها براین باورند که ارباب دنیاست،نه ازاول هم هیچ بود آخرش هم پوچ،درحال حاضر ازلحاظ نظامی سوم،ازلحاظ اقتصادی دوم ازلحاظ چپاولگری وغارتگری اول

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس