رئیسی

رئیس‌جمهور گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر دلبستگی و پیوستگی ملت با نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب بود که توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی و نقش برآب کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با تجلیل از حضور گسترده و پرشور مردم در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر دلبستگی و پیوستگی ملت با نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب بود که توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی و نقش برآب کرد.

رئیس‌جمهور افزود: مردم عزیز ما مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و یک بار دیگر اثبات کنند که پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت هستند و دشمن هم پیام این حضور حماسی و معنادار مردم را دریافت کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در ایام‌الله دهه فجر به ویژه مسئولان وزارت ارشاد، تصریح کرد: با وجود برخی فضاسازی‌ها، جریان انقلابی با همت بلند، جشنواره‌های فجر را با شکوه برگزار کرد.

«کنترل بازار و تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مناسب»، «ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی در حوزه حمل و نقل ریلی» و«مقابله با قاچاق کالا به ویژه قاچاق سازمان‌یافته و همچنین مقابله با سوداگران و عددسازان بازار ارز» از دیگر تأکیدات رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود که وزارتخانه‌های مرتبط مکلف به پیگیری آن‌ها شدند.

رئیس‌جمهور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند،گفت: در موضوع حجاب همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف‌اند با تبیین رویکرد اقناعی به گسترش فضای عفیفانه کمک و با تولید محتوایی مناسب به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.

رئیسی بر ضرورت توجه به قانون به عنوان یک اصل مورد تفاهم اجتماعی در مسئله مهم حجاب تأکید کرد.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره‌های گردشگری و صنایع دستی در ایام دهه فجر، ضرورت توجه به اقتصاد صنایع دستی را مورد تأکید قرار داد و استانداران و فرمانداران را مکلف کرد، اماکن مناسبی برای ایجاد بازارهای پایدار به منظور عرضه صنایع دستی ایرانی در شهرستان‌ها ایجاد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 8
  • معلم IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    9 2
    رفراندوم
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    5 0
    رئیسی گفت وزیر جهاد کشاورزی گوشت خیلی گرون شده ها چیکار می کنی!!
  • مجتبی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    4 1
    آقای رئیسی تو را به قرآن حرف زدنو ول کن اگه میتونی این اقتصاد و درست کن اگر نمیتونی هم خواهشاً هیچی نگو ،مردم خودشون نظام و رهبر و حجابو می‌خوان و دوست دارن خواهش میکنم تو را به خدا درباره کاری که بهت مربوط نمیشه حرف نزن چرا درباره پراید سیصد میلیونی هیچی نمیگی!!!
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    8 0
    خودت فهمیدی چی گفتی
    • وطن پرست DE ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      35 2
      شما از پس وزارت ارشاد بر بیاد٬ بقیه دستگاه ها پیش کش. مضافا که معاونت زنان فرمودند شعار زن زندگی ازادی شعار اسلام هست. پس دیگه باید قبول کنیم خانوم علینژاد هم جزو مراجع تقلید هستند.
  • کارشناس IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    6 1
    بله عدم حضور مردم ثابت کرد که اعتبار شما رو به پایان است. امسال به جای مردم تراکتورها راهپیمایی میکردند. ان پرچم طویلی هم که چند ساله مد کردین برای حجیم نشان دادن حضور مردم قلیل است
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      1 4
      این جفنگیات نشون میده از حضور دهها میلیونی ملت ایران در بزرگداشت جشن پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی شما اقلیت بازیچه دست شیاطین غربی و عبری بدجوری به سوختن افتادین . به قول احمدی نژاد آب رو بریز همونجا که میسوزه!!
  • IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    سلام
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    3 0
    سلام، من متوجه نمی شم لطفا درباره ی این موضوع توضحیح بدید چرا مسولین قادر به کنترل کردن قیمت دلار نیستند. امسال قیمت دلار از 30 هزار تومن شروع شد و الان 45 هزار تومنه. مگر اعتراضات چقدر می تونه توی این افزایش قیمت تاثیر داشته باشه. و دوما شما اصلا تلاشی برای کاهش قیمت دلار انجام میدید یا نه. جدای از اغتشاش که مشتی بچه دبیرستانی و حاصل آموزش آنلاین بودند، مردم از قیمت دلار ناراضی هستند شما اصلا توجهی به این مساله دارید یا برایتان مهم است یا خیر؟
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    14 0
    اقناع در ادبیات اقای رئیس مفاهیم مختلفی دارد. در قضیه کرونا اقناع یعنی زور اما در حجاب یعنی تذکر
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    16 0
    رويكرد اقناعی در مسئله حجاب ؟!!!!!!!!! جناب رئیسی ( سید مظلومان ) رویکرد اقناعی در مورد تحسن کنندگان مخالف واکسن اجباری رو دیدیم که به زن و بچه و روحانی و اساتید طب اسلامی هم رحم نکردید ،
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    3 13
    جناب رئیسی اولویت حکومت اسلامی حجاب نیست ، حقوق مسلمین ، بیت المال و حق الناس است بیخودی مسئله حجاب رو بولد نکنید ، همه مردم ایران که روحانی یا طلبه نیستند که حجاب بر اونها واجب باشه
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      2 2
      حجاب هم در کنار سایر مسائل کشور جزء اولویتهای نظام جمهوری اسلامیست و باید مطابق قانون مملکت و احکام شرع با قانون شکنان و کسانی که حکم خدا را یا از روی جهالت و نفهمی و یا از روی وقاحت و بی شرمی تمام زیر پا میگذارند برخورد بشه. البته برخورد با هر کدام از این دو گروه روش خود را دارد.
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      2 12
      در جواب 13:46 اگه حجاب از اولویت نظام هستش پس شما چند قدم از اسلام و شرع جلوتر هستید . همان طور که رضا شاه نتونست کشف حجاب کند شما هم نمیتوانید حجاب را اجباری کنید اینو من نمیگم تاریخ ثابت کرده حالا شما هی زور الکی بزن . به جزء بیشتر شدن نفرت مردم نسبت به اسلام و اهل بیت چیزی دستتون رو نمیگیرد.
  • ناشناس IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    جناب آقای رئیسی،کاش کمی هم به ما اقشار ضعیف فکر میکردین که له شدیم زیر این فشار اقتصادی خصوصا از وقتی یارانه ها بیشتر کردین... حجاب چیزی نیست که یه شبه حل بشه،همونطور که یه شبه اینجوری نشده،اون زمانی که دشمن داشت روی فکر و فرهنگ مردم کار میکرد،شما مسئولین کجا بودین؟؟!!
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    الحمدلله
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    در جواب 9:16 " شما از کدام حضور میلیونی حرف میزنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس