2 عامل مهم حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن/ باهنر: امیدواریم انتخابات آینده با شگفتی در مشارکت روبه‌رو شویم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در راهپیمایی دیروز دو تا مسئله به کمک ملت بزرگ ایران آمد، یکی بصیرت عمیق مردم ایران و دیگر اینکه خدا را شاکریم که دشمنان ما را از حُمقا آفریده...

به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به حضور پرشکوه و حماسه‌ساز مردم در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند متعال را شاکرم هستیم که ملت بزرگ ایران در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه حماسه ای را آفریدند که در نوع خودش بی نظیر بود و بعضی ها انتظار نداشتند که این چنین حضوری در صحنه از مردم ببینند.

باهنر با اشاره با اغتشاشات اخیر کشور گفت: ما در چند ماه اخیر درگیر یک جنگ تمام عیار ترکیبی بودیم و دنیای استکبار خواب های آشفته ای را دیده بودند و به صورت کم نظیری بسیج کرده بودند همه امکانات خودشان را برای اینکه به اصطلاح یک خدشه ای ایجاد بکنند و ضربه ای بزنند به نظام جمهوری اسلامی و به دنبال تعبیر شدن خواب های آشفته خودشان باشند.

نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: در راهپیمایی دیروز دو تا مسئله به کمک ملت بزرگ ایران آمد و این حماسه رقم خورد، یکی بصیرت عمیق مردم ایران و اینکه تفکیک کردند مردم مسائل مختلف را از یک دیگر و زمانی که بحث دفاع از انقلاب و اسلام و خون شهدا و لبیک گفتن به رهبر انقلاب بود به میدان آمدند و حراست کردند از کیان انقلاب و پای آرمان ها ماندند.

وی افزود: نکته دیگر اینکه خدا را شاکریم که دشمنان ما را از حُمقا آفریده، حمقایی که فکر می کردند با فشار آوردن و تحریم های اقتصادی و سیاسی و جنگ رسانه ای و نقشه بی‌نظیری که کشیدند می‌توانند ضربه ای به ایران بزنند در صورتی که همه این ها نشان از حماقت آن ها دارد و این چنین باعث شکست شان می‌شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسان تاکید کرد: خود ما مسئولین هم باید حواسمان جمع باشد و این حضور چند ده میلیونی مردم در صحنه را نباید مترادف بدانیم با رضایت مردم از همه مسائل، مردم بالاخره در مسائل اقتصادی مشکلات دارند و از بعضی از رفتارهای مسئولین و بعضی رقابت های غیر ضرور سیاسی مسئولین ناراحت هستند و مطالبه گری دارند.

وی افزود: مردم مسائل را از یک دیگر تفکیک می کنند و اصل نظام و انقلاب اسلامی و دفاع از کیان مملکت شان و دفاع از اسلامیت کشورشان را وظیفه خود می دانند و همه جوره به صحنه می آیندو مسئولین هم باید حواسشان جمع باشد و بیشتر همت بکنند و تلاش کنند و رقابت های چیپ و ساده سیاسی را کنار بگذارند و یک دیگر را تضعیف نکنند.

باهنر با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب گفت: مسئله ای که رهبر انقلاب در دیدار نوزدهم بهمن ماه با همافران غیور ایرانی گفتند؛ مسئله اتحاد ملی بود، رهبر انقلاب فرمودند؛ اتحاد ملی مهم ترین واژه ای است که ما امروز باید بر او پافشاریم و این اتحاد ملی یعنی جمع کردن همه سرمایه های ملی.

وی در ادامه گفت: عفو گسترده رهبر انقلاب انجام دادند در همین راستا بود ایشان جوانان خطا کار را مورد مرحمت اسلامی قرار دادند و نکته جالب اینکه همین افراد هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند و جواب محمکی به دشمن دادند و کار خوبی دیگر هم که در راستای وحدت ملی صورت گرفت این بود که سابقه اغتشاش هم از پرونده خطاکاران جمع شد.

باهنر خاطرنشان کرد: رییس قوه قضاییه به خوبی گفت که این خطاکاران باید قدردان مرحمت نظام اسلامی باشند و باید متشکر این کار باشند و حواسشان جمع باشد دوباره از یک سوراخ گزیده و درگیر نشوند.

باهنر با اشازه به راهپیمایی عظیم دیروز گفت: من فکر می کنم این حماسه ای که دیروز آفریده شده نشانگر بصیرت مردم و حماقت دشمن و نمایانگر لطف الهی بود و باعث شد که این صحنه ها خلق شود و هم به نوعی ما در ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی رکورددار شویم.

باهنر با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: انشاءالله امیدواریم در انتخابات سال آینده هم با یک شگفتی مشارکتی توسط مردم روبرو باشیم و باز هم دشمن شکست بخورد، البته باید یک تذکری در این موضوع به خودم و دست اندرکاران این موضوع بدهم و آن هم اینکه موقعی که یک غائله ای و اغتشاشی تمام می شود و آن را پشت سر می گذاریم، نباید فراموش بکنیم، بالاخره یک سری زمینه های نارضایتی ها در داخل کشور وجود دارد و مردم هم حق دارند و حق مردم این مشکلات نیست و مسئولین باید دست به دست هم بدهند و این مشکلات مردم را برطرف کنند و دغدغه جدی شان همین مسئله باشد و ما باید زیر چارچوب نظام رقابت ها را بپذیریم.

باهنر در پایان گفت: خیلی ها هستند در این کشور که کار می کنند و زحمت می کشند و نظام و انقلاب را قبول دارند ولی ممکن است از نظر مشی سیاسی با امثال بنده به عنوان متفاوت باشند ، خب این یک موضوع طبیعی است و باید باشد و رقابت سیاسی در یک کشور باید پرشور باشد و اصلاح طلب و اصولگرا و چپ و راست و هر جناحی باید بیایند و فعالیت کنند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم البته اینجا باید استثنایی برای افرادی که هنجار شکن و قانون شکن باشند باید قائل شویم و رقابت حق تک تک گروه ها و جناح سیاسی کشور هست و ما باید این حق را در کشور ادا بکنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • فرهاد IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    حضور مردم نجیب و وفادار بخاطر ایران بود و بس وگرنه شما مسئولین لیاقت این ملت رو ندارین و تا تونستین بهشون خیانت کردین
  • عبدالله IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    البته آقای باهنر یه شخص محافظه کاره. دقیقا تفکر ایشون همون تفکر لاریجانی (رئیس سابق مجلس ) است.. الآن که حضور پررنگ ملت رو دید حالا حرف انقلابی میزنه. در صورتیکه ایشون اثباتا انقلابی نیست.
  • وطن پرست DE ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    باید گفت باهنر و لاریجانی مرد در سایه دولت ریسی هستند و برای همین در عمل فرق انچنانی بین سیاست های اجتماعی و فرهنگی ریسی با روحانی نیست. ای کاش این صحبت رو به یقه تو سنجاق کنند و روز بعد از انتخابات یقه ات رو بگیرن بابت این حرف های مسخره.
  • حسین IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    دو زار بده اش به همین خیال باش.
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    سران اصلی ونیمه اصلی اصلاح طلبان در چارچوب نظام قرار ندارند
  • DE ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    آقای باهنر بصیرت مردمو دست کم گرفتی بخاطر جو گفتی امام از نابودی اسراییل نگفت ،عجله کردی مهندس ،مردم انقلابشونو دوست دارن این یک ،واشتباه دوم جنابعالی اینه که فکرمیکنی نارضایتی از نیامدن اصلاحاتیها توانتخابات ،والله بالله جوانی که کف خیابان آمده بود فریب خورده بود ولی مشکلات اقتصادی واجتماعی وفهم اشتباه در علت مرگ مهسا مزید برعلت شد ،بازم داری اشتباه می‌کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس