کد خبر 1467055
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
نمایش صلابت حسن یزدانی در مسابقات زاگرب

ستاره کشتی روسیه با انتشار عکسی از نابغه کشتی ایران به تمجید از مبارزات حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم پرداخت.

به گزارش مشرق، حسن یزدانی که به همراه تیم بانک شهر در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کرده بود، در ۲ مسابقه با امتیاز عالی حریفانی را از گرجستان و روسیه شکست داد. وی در این ۲ رقابت کمتر از چهار دقیقه کشتی گرفت. یزدانی ابتدا کاکوشویلی از گرجستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و در فینال نیز موفق شد ارسلان گابایف را با امتیاز عالی و ۱۰ بر صفر شکست بدهد.

درخشش یزدانی پیش چشم روس‌ها با واکنش‌های متفاوت ستارگان کشتی این کشور روبرو شده است.

مختیخان‌اُف آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم روسیه با انتشار عکسی از خود و حسن یزدانی در اینستاگرام به تمجید از نابغه کشتی ایران و جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم پرداخت. وی در این پست نوشت: یزدانی همان قهرمانی است که با مبارزات زیبای خود، بیشترین لذت را به دوستداران کشتی خواهد داد.

آزادکار روس که به همراه این تیم به تهران سفر کرده بود، در فینال جام باشگاه‌های جهان موفق شد با نتیجه ۱۰ بر چهار رضا اطری را شکست دهد. هدایت تیم منتخب روسیه بر عهده حاجی مراد گاتسالوف بود.

تیم کشتی بانک شهر در دیدار نهایی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با نتیجه ۶ بر ۴ تیم پادوبنی روسیه را شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس