کد خبر 1466136
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
بازتاب درخشش یزدانی در فدراسیون کشتی روسیه

فدراسیون کشتی روسیه گزارشی از برگزاری کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان را در سایت این فدراسیون منتشر و به نتایج تیمی و نفرادی این دوره از مسابقات اشاره کرد.

به گزارش مشرق، هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان روزهای ( ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار و تیم بانک شهر موفق به کسب عنوان قهرمانی این دروره از پیکارها شد. بانک شهر، روسیه، هند، قزاقستان، گرجستان و ارمنستان تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها بودند.

فدراسیون کشتی روسیه در گزارشی با اشاره به برگزاری این مسابقات نوشت: ایران، روسیه و هند سکوهای سه‌گانه این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در گزارش فدراسیون کشتی روسیه آمده است: نمایندگان کشتی آزاد روسیه و ایران در فینال این مسابقات به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ایران با برتری ۶ بر ۴ موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه به همراه آزادکاران این کشور به ایران سفر و از کمپ‌های تیم ملی کشتی بازدید کرد.

شکست علی سوادکوهی برابر احمد عثمان‌اُف و محمدحسین محمدیان برابر ماگومد قربانوف از مهمترین اتفاقات دیدار نمایندگان کشتی ایران و روسیه بود. در جریان دیدار نمایندگان کشتی ایران و روسیه، عبدالمجید گودیف از بانک شهر برابر ممدوف ضربه فنی و رضا اطری نیز با نتیجه سه بر ۲ مغلوب مهتی‌خانوف شد.

در ادامه گزارش فدراسیون کشتی روسیه نتایج انفرادی آزادکاران درج شده که پیروزی مقتدرانه حسن یزدانی در برابر ارسلان باگایف نیز در آن دیده می‌شود.

بازتاب درخشش یزدانی در فدراسیون کشتی روسیه

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جلیل IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    جام باشگاه های جهان!؟چرا فقط همین چندتا کشور بودن؟
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    1 5
    فقط تیلور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس