کد خبر 1472330
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
پرسپولیس و یک طلسم ۱۸۶۴ روزه مقابل سپاهان

از آخرین برد پرسپولیس برابر سپاهان در تهران پنج سال و یک ماه و هفت روز می‌گذرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در مهم‌ترین دیدار هفته‌ی بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. رقابتی هیجان‌انگیز که می‌تواند آبستن حوادث بسیار زیادی باشد و حتی تکلیف قهرمان این فصل را مشخص کند.

سرخ‌پوشان تهرانی با ۴۵ امتیاز، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌ی سپاهانِ ۴۶ امتیازی در صدر جدول به حساب می‌آیند و می‌توانند با پیروزی در این مسابقه بعد از چند هفته جایگاه سابق خود را پس بگیرند. در طرف دیگر ماجرا شاگردان ژوزه مورایس با پیروزی در این مسابقه می‌توانند گام بلندی به سمت قهرمانی بردارند. آنها با تساوی نیز به نتیجه‌ای قابل قبول دست پیدا خواهند کرد.

نکته‌ی جالب توجه این است که آخرین برد پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان به پنج سال و یک ماه و هفت روز قبل یا به عبارتی به ۱۸۶۴ روز پیش مربوط می‌شود. آنها در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ با هدایت برانکو ایوانکوویچ موفق شدند تیم تحت هدایت منصور ابراهیم‌زاده را با ۲ گل که به وسیله‌ی علی علی‌پور و شجاع خلیل‌زاده زده شد شکست دهند.

بعد از آن مسابقه ۲ تیم سه مرتبه در تهران به مصاف یکدیگر رفتند که ماحصل آن ۲ تساوی بدون گل و یک برد ۲ بر صفر برای سپاهان در لیگ نوزدهم بود. فصل قبل هم به علت محرومیت ۲ تیم از میزبانی مقابل یکدیگر، پرسپولیس در سیرجان از رقیب قدیمی خود پذیرایی کرد.

حالا باید دید ژوزه مورایس می‌تواند مانند استقلال، حریف سنتی‌اش پرسپولیس را هم در آزادی متوقف کند یا شکست دهد یا یحیی گل‌محمدی همانند بازی جام حذفی بر تیم پرستاره‌ی اصفهانی غلبه خواهد کرد. گفتنی است دیدار رفت ۲ تیم در لیگ گلی در بر نداشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس