امیر سرتیپ فلاح: نسخه ۹ جلدی روزشمار دفاع مقدس ارتش منتشر شد

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش نسخه ۹ جلدی روزشمار دفاع مقدس را به‌صورت‌های خلاصه و کامل در مجموعه‌ای منتشر کرده که برای نسل جوان قابل بهره‌برداری آست.

به گزارش مشرق، امیر عباس فلاح معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در نشست خبری کاروان کتاب «یاد یار مهربان» که صبح امروز (دوشنبه) در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا برگزار شد، با بیان اینکه مدیون شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان هستیم، اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود، اقتدار و عظمت را برای ما به ارمغان آوردند.

امیر فلاح افزود: نیروی زمینی ارتش پس از انتصاب امیر سرتیپ حیدری به فرماندهی این نیرو، منویات فرمانده معظم کل قوا را در قالب ۳۱ طرح «لبیک» به اجرا گذاشته و یکی از طرح‌ها طرح یاد یار مهربان بوده که وظیفه آن، حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعدی انقلاب است.

وی اضافه کرد: کاروان اعزامی کتاب یاد یار مهربان که مشتمل بر ۶۲ هزار و ۳۴۰ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس است، با هدف ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت و ترسیم جایگاه برجسته و انکارناپذیر ارتش در حافظه تاریخی مردم فهیم ایران و انتقال حقایق و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر و آتی، به دو هزار و ۵۰۰ نقطه در اقصی‌نقاط کشور اعزام خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این کتاب‌ها در کتابخانه‌های پادگان‌ها، کوی‌های سازمانی، آسایشگاه‌های سربازی، بخش‌های Vip و اتاق رانندگان مهمانسراها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

امیر فلاح با تأکید بر لزوم تلاش ۱۰۰ برابری در حوزه فرهنگ کتابخوانی، و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی، گفت: ما یک مجموعه بی‌نظیر روزشمار دفاع مقدس در نیروی زمینی داریم و کوچک‌ترین تحولات دفاع مقدس در این مجموعه چاپ شده است.

وی ادامه داد: نسخه ۹ جلدی روزشمار دوران دفاع مقدس را به‌طور خلاصه و کامل در مجموعه‌ای منتشر کردیم که برای نسل جوان قابل بهره‌برداری آست.

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا درباره توزیع کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در بین عموم مردم، عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش کتاب‌های منتشرشده را از طریق مجمع ناشران دفاع مقدس و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد.

امیر فلاح با بیان اینکه در حوزه دفاع مقدس ۵۳۰ کتاب صوتی تولید کردیم، خاطرنشان کرد: در زمینه کتاب‌های صوتی تولیدات خوبی داشتیم؛ همچنین نسبت به ترجمه کتاب دفاع مقدس به سایر زبان‌های بین‌المللی اقدام کردیم تا ارزش‌های دفاع مقدس را ترویج دهیم.

وی در ادامه به توان رزم نیروی زمینی ارتش اشاره و بیان کرد: به لطف خدا و هدایت فرمانده معظم کل قوا، اقدامات گسترده‌ای در راستای توانمندی نیروهای مسلح انجام شده و روزانه توان رزم را ارتقا می‌دهیم تا در برابر تهدیدات دشمنان، آماده باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا با بیان اینکه برای مقابله با جنگ شناختی و جنگ نرم دشمن در آمادگی کامل به سر می‌بریم، گفت: دشمنان در حوزه جنگ سخت توفیقی نداشتند؛ آن‌ها به خوبی می‌دانند که جنگ سخت هزینه گزافی برای آن‌ها خواهد داشت؛ بنابراین امروز دشمن بیشتر در حوزه جنگ نرم سرمایه‌گذاری کرده است؛ هرچند که به لطف الهی، توفیقی نداشته و این به برکت اقتدار انقلاب اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس