کد خبر 1477186
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
خط و نشان سرمربی پرسپولیس برای مهاجمی که بی‌موقع اخراج شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم خارجی این تیم واکنش نشان داد و از او خواست تمرکز بیشتری در امر گلزنی داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق به پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان شد که لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. پریرا در جریان بازی با سپاهان اصفهان با کارت قرمز داور روبرو شد تا دیدار پیشین پرسپولیس را از دست بدهد. او که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس آمد تاکنون موفق به گلزنی با پیراهن این تیم نشده است.

اخراج او در جریان بازی با سپاهان تأثیر زیادی در باخت یک بر صفر سرخپوشان مقابل صدرنشین فعلی لیگ برتر داشت تا فاصله پرسپولیس با زردپوشان به چهار امتیاز برسد.

عملکرد ضعیف پریرا در چند بازی اخیر این تیم با هشدار یحیی گل محمدی به این بازیکن در جریان تمرینات شده است. گل محمدی از پریرا خواسته تا تمرکز کامل روی بازی‌های تیم داشته باشد و با پرهیز از خشونت با محرومیت دوباره روبرو نشود.

پریرا در حالی به خدمت پرسپولیس آمد که قرار بود مشکل گلزنی این تیم را حل کند اما پرسپولیس همچنان از کمبود گلزن در ترکیب خود رنج می‌برد تا گئورگی گولسیانی بار دیگر برای این تیم از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و باعث کسب سه امتیاز پرسپولیس مقابل مس رفسنجان شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس