جشن بزرگ رمضانی نسل آرمان در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

جشن بزرگ رمضانی نسل آرمان در روز جمعه ۱۸ فروردین در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش مشرق، جشن بزرگ رمضانی نسل آرمان با اجرای سرودهای ️بیعت ️عزیزم حسین ۱ و ۲، ️می خوانمت ️آقای مهربون باحضور حجت الاسلام علی سرلک و مدیحه سرایی عبدالرضا هلالی، سجاد محمدی و محمد اسدالهی جمعه شب از ساعت ۱۹:۳۰ با اجرای سید وحید مرتضوی ️در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود و گروه سرود نجم الثاقب برنامه هایی را اجرا خواهد کرد.

امسال تمام پذیرایی از بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن از توزیع افطار و چای گرفته تا پذیرایی در قالب موکب امام حسن (ع) توسط دهه هشتادی ها صورت می گیرد و هر شب ۱۴ هزار لیوان چای و هشت هزار افطاری ساده توزیع می شود و بازیدکنندگان از نمایشگاه قرآن بر سر سفره امام حسن مجتبی (ع) مهمان هستند.

پذیرایی در موکب ها در شب های احیا و اجرای هنری توسط گروه دمام زنی که نوجوانان راهنمایی و دهه هشتادی آنها را تشکیل می دهند از دیگر برنامه های باشگاه نسل آرمان است و اجرای بیشتر این برنامه ها را پسران انجام می دهند و برخی برنامه ها مانند نشست ها توسط دختران اجرا می شود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس