کد خبر 1485068
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
هشدار رئیس واگنر درباره کمبود مهمات در باخموت

رئیس گروه نظامی واگنر وابسته به ارتش روسیه با اشاره به کمبود مهمات درباره آغاز حملات ارتش اوکراین هشدار داد.

به گزارش مشرق، «یوگنی پریگوژین» رئیس گروه نظامی واگنر وابسته به ارتش روسیه روز یک شنبه با گلایه از کمبود مهمات درباره ضدحملات ارتش اوکراین هشدار داد.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، پریگوژین با اشاره به کمبود مهمات برای نیروهایش در میدان جنگ هشدار داد که ضد حملات ارتش اوکراین ممکن است برای روسیه به یک تراژدی تبدیل شود.

گروه واگنر از ماهها پیش برای تصرف شهر باخموت در استان دونتسک درحال نبرد است و بنابر گزارشها بیش از ۹۰ درصد این شهر هم اکنون در اختیار نیروهای واگنر است.

وی در مصاحبه با «سنمیون پگوف» روزنامه نگار روس حامی کرملین با انتقاد از ارتش روسیه گفته، ما در حاضر فقط ۱۰ تا ۱۵ درصد از مهمات مورد نیاز خود را داریم.

پریگوژین روز جمعه درباره گمانه زنیها در زمینه آغاز ضدحملات ارتش اوکراین در فصل بهار گفته بود، ارتش اوکراین در تدارک آغاز ضد حملات خود علیه روسیه است و احتمالا تا ۱۵ ماه مه تهاجمات خود را آغاز کند.

«الکسی رژنیکوف» وزیر دفاع اوکراین نیز تایید کرد که ارتش این کشور به طور کلی آماده آغاز یک ضد حمله علیه روسیه است.

وی در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی پیرامون انجام احتمالی ضد حمله در مناطقی که به کنترل روسیه درآمده است گفت: به طور کلی ما با درصد بالایی آماده هستیم و همه چیز به ستاد مشترک(ارتش) بستگی دارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    درود برمشرق خبر مشدی دادی
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    برو به جهنم بیشرف متجاوز
  • سعید اصفهان IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    باز به شرف اروپا و آمریکا که مقابل تهاجم روسيه ایستادند و ماشالله به زلنسکی که دفاع در برابر قدرت دوم جهان رو قبول کرد و مثل بعضی ها نوکر روسیه نشد لاحول و لا قوة الا بالله العلی العظیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس