کد خبر 1486566
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
۵ نظامی ارتش هند در منطقه کشمیر کشته شدند

ارتش هند اعلام کرد امروز جمعه در جریان درگیری نظامیان این کشور با «عناصر شورشی» در منطقه کشمسیر ۵ نظامی اترش کشته شدند.

به گزارش مشرق، ارتش هند با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد شورشیانی که علیه حکومت هند در منطقه موردمناقشه کشمیر می جنگند، امروز جمعه در جریان رویارویی با ارتش هند، بمبی را منفجر کردند و پنج سرباز را کشتند که سعی داشتند آنها را از یک منطقه جنگلی بیرون برانند.

ارتش هند در بیان جزئیات این حادثه افزوده «شورشیان در غاری در منطقه‌ای با صخره‌های شیب‌دار در بخش جنوبی راجوری در کشمیر پنهان شده بودند. دو سرباز هندی بلافاصله پس از انفجار جان خود را از دست دادند و سه سرباز بعداً در بیمارستان جان باختند. یک افسر ارتش نیز مجروح شد. تلفات شورشیان در این درگیری هنوز مشخص نیست.»

به نوشته واشنگتن‌پست این دومین حمله بزرگ شورشیان در دو هفته گذشته علیه نیروهای ارتش هند است. مقامات هندی در حال افزایش تدابیر امنیتی در این کشور هستند زیرا آنها آماده میزبانی از نشست مقامات کشورهای گروه ۲۰ (G۲۰) در اواخر ماه جاری هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 1
    هرجای دنیا رو نگاه کنی جنگ درگیری اعتراض بیماری فقر،این وسط یه ایران که فقط سیاه نشونش میدن.
  • حسن IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 1
    قابل توجه شیعیان مظلوم کشمیر که دوستان پارسیان هندو در ام القرای مسلمین، مبارزان مسلمان شیعه در برابر اشغالگر ان هندو را عناصر شورشی می نامند آنهم نه رسانه مزدور غرب گرا و نوکر ماسون بلکه رسانه اصول گرای اسلامی یک زمانی هدف حمایت از نهضت های آزادیبخش در سراسر جهان بود ولی کم کم همه چیز عیان می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس