کد خبر 1492778
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
سربازان دارای سه فرزند معاف می‌شوند

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، فرایند معافیت از خدمت برای مشمولان و کارکنان دارای سه فرزند و بالاتر را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار تقی‌ مهری روز چهارشنبه اظهارداشت: همه مشمولان و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سایر مشمولان و سربازان وظیفه دارای سه فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام سن و در صورت گذراندن دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج در سپاه پاسداران از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مقررات تا پایان سال ۱۴۰۴ اجرایی بوده و از ابتدای خرداد رسیدگی به درخواست‌ها آغاز شده است، افزود: مشمولان واجد شرایط معافیت یادشده باید با به همراه داشتن مدارک لازم اعم از اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر یا همسران و فرزندان، آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

سردار مهری اضافه کرد: به همه درخواست‌ها پس از بررسی و استعلام لازم در اسرع وقت در استان محل سکونت رسیدگی می‌شود و متقاضیان برای گذراندن دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج به سپاه استان محل سکونت معرفی می‌شوند و این دسته از مشمولان پس از طی دوره های مذکور کارت معافیت دریافت می کنند.

سردار مهری ادامه داد: سربازان حین خدمتی که در شمول این مقررات قرار گرفته‌اند نیز در صورت سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی در یگان خدمتی، بدون نیاز به گذراندن آموزش مجدد و پس از احراز شرایط از خدمت ترخیص و کارت معافیت دریافت می‌کنند.

این مقام ارشد نظامی تاکید کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی http://khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    2 0
    خوشبحال فراریها از خدمت فرار کردند ازدواج کردند و الانم کارتشون میاد در خونشون ما بیچاره ها اونقدر عذاب کشیدیم و چند سال هم کابوسهای شبانه خدمت رو دیدیم و عوارض سدر و کافور که الان دندانهامونو خراب کرده و کلیه هامون سنگ ساز شده و درد استخوانها
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    1 0
    کلا سربازی رو حذف کنید خلاص
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    2 0
    اگر واقعا دلسوز جوانی جمعیت هستید بهتربود سن سه فرزندان را به زیر ۳۰ سال میرسانیدید آن موقع میل به ازدواج تاحدودی بیشترمیشود چون هرازدواج وثبت نیاز به پایان خدمت ویا معافیت داره درنتیجه بخشی از عدم ازدواج به این موضوع برمیگردد
  • علی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    تیتر با مطلب همخوانی ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس