کد خبر 1492912
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
دستگیری زورگیران خیابان کالج

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد که از خانم‌ها با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۶ فقره زورگیری اعتراف کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر گفت: شب سی و یکم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن در حال گشت زنی در محدوده خیابان کاج تهران بودند که به یک موتورسیکلت ۲ ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانمی حمله‌ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر ۲ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۵۰ و ۲۳ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۶ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه شناسایی مال‌خر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • داود IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    1 0
    به به میبینم از بدبختی تعداد زورگیرها به منطقه ای رسیده
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    2 0
    فقط اعدام
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    3 0
    فردا ازاد میشن
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    4 0
    مراحل اعمال قانون سارقان در ایران: ۱-دستگیری ۲-صدور حکم ۳-زندان ۴-آموزش فوق تخصصی دزدی در زندان توسط همبندیان ۵-ایجاد باند حرفه ای تبهکاری ۶-فربه شدن و هزینه سالانه صدها میلیونی برای هر زندانی در زندان بیشتر از رقم سرقت ها!! ۷-آزادی قریب الوقوع ۸-روز از نو دزدی از نو!!!
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    1 3
    ریشه تمام دزدی ها فقره ریشه فقر بیکاری ریشه بیکاری وجود ۲۰۰۰۰۰۰افغان اجنبی بیهوده است
    • مجتبی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      1 1
      به چطوری جوانان محلات ،12 میلیون افغانی رفتن آلمان دارن کار و زندگی میکنن آلمانی ها بیکار شدن و اقتصادشون فلج شده است؟ یا اقتصاد چهارم دنیا در 2023 شدن؟ 6 هزار متخصص افغانی در بخش اصلی تولید مرسدس بنز مشغول به کارند
    • عیسی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 0
      قطع ید مانند عربستان و عمان و قط و دبی در عربستان و امارات 7 میلیون مهاجر پاکستانی و افغانی هست، دزد دیدی برسان سلام ما را
  • مجتبی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    قطع دست
  • جواد IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    ریشه تورم‌حضور‌اتباعه. حدود بیست میلیونشون‌درایرانند‌درشرایط تحریم مگه‌شوخیه شکم‌این همه‌مهاجر را سیر کردن میلیونها شغل‌وخونه افتاده دست اتباع اکثر اتباع هم وهابین وبا سرعت دستگاه کپی‌دارن بچه‌میارن ده سال دیگه‌اکثریتن درایران ‌مغازه های نانوایی درقرق اتباعه. چهل درصد‌نان مفت یارانه ای به اونها میرسه خیابانها درقرق موتور‌ وماشین سواران بدون‌گواهینامه اتباعه بیست درصد مصرف بنزین کشور را اتباع‌مصرف میکنند اب برق گاز وووو‌ درهمه یارانه میگیرن روزی دویست میلیون دلار‌داریم خرج اتباع میکنیم یارانه‌میدیم و ارز بابت چنج‌درامد ریالیشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس