کد خبر 1493178
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
بادامچیان

دبیر کل حزب موتلفه گفت: در انتخابات همه باید تلاش کنیم آرمان و افکار امام و رهنمود های رهبر انقلاب به وقوع بپیوندد و یک انتخابات پرشور را شاهد باشیم.

به گزارش مشرق، اسدالله بادامچیان در مراسم گرامیداشت شصتمین سال تأسیس حزب موتلفه اسلامی ضمن قدردانی از حضور مهمانان این مراسم، گفت: خداوند به ما عنایت کرد و در ۶۰ سال پیش در دیدار امام با یاران، ایشان به ما گفتند شما برای خدا کار می‌کنید با هم موتلف شوید و یاران در همان بیت امام اولین جلسه تاسیس حزب را راه انداختند و به برکت این نگاه امام، قرار بر این شد اسم این تشکیلات را موتلفه اسلامی بگذاریم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: زندان و شکنجه و پیروزی را در این ۶۰ سال سپری کردیم با تحول عمیقی که امام ایجاد کرد و تحولی رهبر انقلاب در گام دوم ایجاد کردند، خیلی وظایف سنگینی داریم.

وی افزود: در این ۶۰ سال از حضور در زندان‌ها و تحمل شکنجه و در جهاد مسلحانه‌ای که به دستور امام شکل گرفت، از اولین راهپیمایی در سال ۴۱ علیه رژیم شاه و راهپیمایی میلیونی سال ۵۶ و ۵۷ موتلفه نقش اساسی بر عهده داشته است.

بادامچیان ادامه داد: در مقابل فتنه‌ها از جمله فتنه ۱۴۰۲ ما دو شهید تقدیم کرده‌ایم و در همه انتخابات حضور پر شور داشته و هیچ‌گاه به دنبال کسب پست و قدرت نبوده‌ایم.

بادامچیان با یاد کردن از مرحوم عسگر اولادی گفت: این مرد بزرگ عضو موتلفه، با تحمل همه رنج ها و خطوط افراطی و تنگ نظری ها مرحوم عسگر اولادی در وصیت نامه اش می گوید من هیچ چیزی ندارم، آن وقت علیه این شخصیت که همه وجودش در اختیار انقلاب بود، آن قدر حاشیه سازی کردند و حالا مرحوم عسگر اولادی به عنوان یک اسوه پاک دست فعالیت اقتصادی و تولید شناخته می شود.

بادامچیان با اشاره به فعالیت های موتلفه گفت: در تاسیس صندوق های یاری رسان به مظلومان، موتلفه نهادهای تعاونی اسلامی را شکل داد و تامین هزینه های انقلاب و کمک به خانواده های شهدا و جانبازان را بر عهده گرفت.

وی افزود: مهم تر از همه این فعالیت ها، ایجاد یک حزب خدا محور بود که تا به امروز که به خوشنامی عمل کرده و می بینیم که در رانت و مفاسد این چیزها اسمی از موتلفه وجود ندارد و این یک اسوه برای احزاب جهانی است.

وی افزود: همه این برکات را از دعای امام داریم و امام به ما گفتند شما برای خدا کار می کنید و فرمودند در نجف که بودم برای شما دعا می کردم و من الان هم در نماز شب هم برای شما دعا می کردم و این دعای نائب امام زمان هست که باعث فعالیت و عاقبت بخیری یاران انقلاب و این حزب شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: اکنون در ۳۱ استان دفتر داریم و در بسیاری از شهرستان هسته مرکزی حزب وجود دارد، در بحث روابط بین الملل با همراهی وزارت خارجه فعالیت زیادی انجام می دهیم.

وی افزود: با جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی از قبل ارتباط و همکاری داشته ایم و با دولت و مجلس در همه دوران همکاری داشته ایم و هر کمکی می توانستیم انجام داده ایم.

بادامچیان در انتهای سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس در سال جاری گفت: در انتخابات همه باید تلاش کنیم آرمان و افکار امام و رهنمود های رهبر انقلاب به وقوع بپیوندد و یک انتخابات پرشور را شاهد باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نخودچیان IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    1 0
    باشه
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    0 0
    منافقها.خیانتکارها .غربزدهها وبیهنر هاراکنار بزنید تا درمردم ایجاد امید کنید پرشور میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس