کد خبر 1498073
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
تیراندازی استکهلم

در دومین حادثه تیراندازی در دو روز گذشته در پایتخت سوئد، یک نوجوان جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق، در دومین حادثه تیراندازی در دو روز گذشته در «استکهلم» پایتخت سوئد، یک نوجوان سوئدی جان خود را از دست داد و دست‌کم سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وبگاه «ایندیاتودی» در این خصوص گزارش کرد، مأموران پلیس استکهلم اعلام کردند که یک پسر ۱۵ ساله در یک حادثه تیراندازی که روز شنبه در این شهر به وقوع پیوست، جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز زخمی شدنند. دو مظنون در پی تعقیب و گریز خودرو درست کمتر از یک ساعت پس از تیراندازی دستگیر شدند.

حادثه فوق در نزدیکی میدانی در جنوب استکهلم و ساعات اولیه شب به وقوع پیوست و پلیس به سرعت در صحنه حاضر شده و اطلاعاتی را درباره تیراندازی جمع‌آوری کرد و دریافت که دو نفری که بر روی زمین افتاده‌اند، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

از طرف دیگر، دو نفر دیگر که یکی از آن‌ها نوجوان بوده است در نزدیکی محل حادثه زخمی بر روی زمین افتاده بودند و به سرعت به بیمارستان منتقل شدند اما نوجوان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. سه فرد زخمی حادثه یک پسر ۱۵ ساله، یک مرد ۴۵ ساله و یک زن ۶۵ ساله بودند که به وضعیت ثبات جسمانی رسیده‌اند.

علی‌رغم آن‌که دو نفر در رابطه با این تیراندازی‌ها بازداشت شدند اما پلیس جزئیاتی درباره این افراد و انگیزه آن‌ها از تیراندازی منتشر نکرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس