کد خبر 1499646
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
3 کودک در آمریکا بر اثر تیراندازی کشته شدند

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند سه کودک در ایالت اوهایو مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ و کشته شدند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های آمریکا به نقل از پلیس اوهایو گزارش داده‌اند سه کودک مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ و کشته شده‌اند.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند پلیس بعد از دریافت گزارش‌هایی از این حادثه به یک منزل در منطقه «کلرمونت» ایالت اوهایو مراجعه کرده است.

فاکس‌نیوز گفته این سه پسر بچه ۳، ۴ و ۷ سال سن داشته‌اند و با هم برادر بوده‌اند. مظنون دستگیر شده است.

مطابق این گزارش نزدیک ساعت ۱۶:۱۵ به وقت محلی زنی بعد از تماس با پلیس اعلام کرد که کودکانش هدف گلوله قرار گرفته‌اند.

سه دقیقه بعد فرد دیگری که تحت تأثیر حادثه قرار گرفته بود با پلیس تماس گرفت و گفت که دختربچه‌ای را دیده که حین دویدن در جاده فریاد می‌زده است که پدرش دارد «همه را می‌کشد.»

پلیس بعد از ورود به صحنه حادثه با مرد ۳۲ ساله‌ای به نام «چاد دورمن» مواجه شد که طبق اسناد ثبت‌شده مالک آن خانه است.

پلیس همچنین سه کودک را داخل حیاط دید که بر اثر اصابت گلوله زخمی شده بودند. عوامل امداد اقدامات احیا را بر روی این کودکان انجام دادند که بی‌فایده بود و آنها جانشان را در صحنه حادثه از دست دادند.

دفتر کلانتری این منطقه هنوز اینکه دورمن با دیگر افراد دخیل در این حادثه ارتباطی دارد را تأیید نکرده است. مادر این کودکان زنی ۳۴ ساله است که هنگام ورود پلیس بیرون ساختمان بود و دستش بر اثر اصابت گلوله زخمی شده بود.

پلیس دورمن را دستگیر کرده است و در حال انجام تحقیقات از او است.

آزاد بودن خریدوفروش و حمل سلاح گرم در آمریکا هر هفته جان چند نفر را در این کشور می‌گیرد. آمارهای خشونت با سلاح در آمریکا نشان می‌دهند نرخ وقوع تیراندازی‌های خشونت‌بار در این کشور از هر کشور دیگری در دنیا بیشتر است.

جدیدترین آمارها نشان دادند، با آنکه آمریکا حدود پنج درصد از جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهند نزدیک به ۳۱ درصد از عاملان کشتارهای جمعی با سلاح در جهان به این کشور تعلق دارند.

جدیدترین آمار مرکز «بایگانی خشونت‌های مسلحانه» در آمریکا نشان داد، ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر از ابتدای سال ۲۰۲۳ تا ششم مه (۱۶ اردیبهشت) بر اثر خشونت مسلحانه در ایالات متحده جان خود را از دست داده‌اند. در بین این قربانیان، ۵۲۱ نوجوان و ۹۳ نفر کودک بوده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس