فالوورهای اینستاگرام چیزی بیش از یک عدد هستند. آن‎ها بخشی از جامعه ای هستند که می‎توانید محصولات خود را به آن‎ها بفروشید. به همین خاطر خرید فالوور واقعی از سایت معتبری مثل دیجی فالوور کلید افزایش ترافیک و حتی افزایش فروش در اینستاگرام هست. در این مقاله قصد داریم تا چند راهکار آزمایش و آزموده شده را که برای به دست آوردن فالوور واقعی مورد استفاده قرار می‎گیرد را با یکدیگر بررسی کنیم.

بهترین راه برای افزایش فالوور واقعی و جذب مخاطبان فعال چیست؟

ساختن محتوای با کیفیت و جذاب

محتوایی تولید کنید که کاربر را بخنداند یا برای او مفید باشد. همچنین ساخت میم و محتواهایی که قابل اشتراک‎گذاری باشد نیز تاثیر زیادی در افزایش فالوور واقعی شما خواهد داشت. نقل‌قول‎های الهام‎بخش، میم‎های ترندشده و ... همگی امتحان خود را در زمینه‎ی افزایش فالوور واقعی پس داده‎اند. این پست‎ها قابلیت این را دارند تا طی یک روز وایرال شده و صدها نفر را به عنوان فالوور به پیج‎تان اضافه کنند.

همچنین بهتر است که صفحه‌ی اصلی و پست‎های‎تان جذابیت بصری هم داشته باشد. برای مثال می‎توانید از قالب پست اینستاگرام هم استفاده کنید تا پیج‎تان یکپارچه‎تر به نظر برسد.

استفاده از هشتگ‌های مرتبط

هشتگ‎‌های اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها برای رشد در نظر گرفته می‏شوند. در ابتدایی‎ترین حالت ممکن هشتگ‎ها وضعیت شما را در نتایج جست‎وجوی افراد تقویت خواهند کرد. استفاده از هشتگ‎های مرتبط و هدفمند در پست‎ها و استوری‎ها می‎تواند شما را در مقابل مخاطبان هدف‎تان قرار دهد حتی اگر آن‎ها پیش از این با شما آشنا نبودند و چیزی در موردتان نمی‎دانستند.

اگر نمی‎دانید که چه هشتگی را انتخاب کنید می‎توانید با استفاده از ابزارهای داخلی خود اینستاگرام که هشتگ‎هایی را به شما پیشنهاد می‎کند، هشتگ مناسب خود را پیدا کنید. نگاه کردن به پست پیج‎های رقیب برای فهمیدن بهترین هشتگ‎ها هم اغلب کارساز خواهد بود.

پاسخ به نظرات دنبال‌کنندگان

اگر بخواهید که فالوورهای واقعی جذب کنید نیاز است که با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. با انجام این کار آن‎ها تصور می‎کنند که بخشی از کسب‎وکار شما هستند و احساس تعلق بسیار بیشتری نسبت به شما خواهند داشت. پیشنهاد ما این است که پاسخ کامنت‎ها را در سریع‎ترین زمان ممکن به کاربران بدهید. اگر برای شما دایرکت می‏‎فرستند، پاسخ‎ را به شکل محترمانه اما نه خیلی جدی بدهید. در این صورت، این کاربران پست‎های شما را برای دوستان خود ارسال خواهند کرد و به این ترتیب پیج شما رشد می‎کند.

ارتقای کیفیت حساب کاربری

ارتقاء کیفیت حساب کاربری می‎تواند موارد مختلفی را در بر بگیرد. برای مثال افزایش کیفیت محتوا، افزایش تعامل و ... . اما یکی از مهم‎ترین این موارد این است که یک برند شخصی داشته باشید و ارزش پیشنهادی خود را در معرض دید مخاطب قرار دهید. برای مثال اگر شما ندانید که یک مغازه چه چیزی می‎فروشد، آیا وارد آن می‏شدید؟ احتمالا نه. خب این مسئله در زمینه‎ی اینستاگرام هم صدق می‎کند.

برای این که بازدیدکننده‎ی معمولی را به یک فالوور تبدیل کنید، لازم است که یک پیشنهاد خوب و با ارزش واضح را در اختیار آن‎ها قرار دهید. البته لازم نیست که همه‎ی پست‎های شما تنها به یک موضوع خاص بپردازند. می‎توانید 3 تا 5 پست مرتبط پست کرده و سپس 1 پست متنوع‎تر منتشر کنید.

بهینه کردن بیوی اینستاگرام

بیوگرافی اینستاگرام اغلب اولین نقطه‎ای است که بازدیدکننده آن را مشاهده خواهد کرد. به همین خاطر بایستی این بخش از پیج را به یک فرصت عالی برای برقراری ارتباط مستقیم با کاربر تبدیل کرد. شما تنها 150 کاراکتر در اختیار دارید تا زندگینامه‎ی کسب‎وکار خود را کوتاه، شیرین و واضح بیان نمایید. همچنین شما می‎توانید در بیوی اینستاگرام خود یک لینک قرار دهید. یکی از بهترین راهکارها برای این که مخاطب بیشتر با شما آشنا شود این است که در بیو بگویید که فلان هایلایت را ببیند.

توجه به سئوی اینستاگرام در کپشن

تا کمی پیش در بخش اکسپلور اینستاگرام فقط از طریق هشتگ، تگ مکان، نام کاربری و نام پروفایل می‎توانستید جست‎وجو انجام دهید. اما هم اکنون همه چیز تغییر کرده. در حال حاضر این امکان فراهم شده که با استفاده از کلمات کلیدی هم جست‎وجو کرد. اما منظور از سئوی اینستاگرام چیست؟ در واقع نوشتن کپشن با استفاده از کلمات کلیدی می‎تواند باعث پیدا شدن شما در نتایج جست‎وجوها شود.

بهترین راه برای افزایش فالوور واقعی و جذب مخاطبان فعال چیست؟

پیدا کردن بهترین زمان پست و داشتن یک برنامه منظم برای انتشار

وقتی صحبت از خرید فالوور واقعی اینستاگرام می‏شود، ثابت قدم بودن، یکی از مهره‎های اصلی بازی است. بهتر است که یک برنامه منظم برای انتشار پست داشته باشید. برای مثال هفته ‎ای 3 پست و در روزهای مشخص منتشر کنید. همچنین بهتر است که بهترین زمان برای ارسال پست خود را نیز مشخص کنید. اصولا مردم در اوایل روز تمایل بیشتری به تعامل برقرار کردن دارند. با این حال شما بایستی با آزمون و خطا متوجه شوید که مخاطبان شما در چه ساعاتی بیشتر آنلاین هستند.

بهترین تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور چیست؟

آیا در خصوص این موضوع اطلاعات کامل و جامعی دارید؟ اگر جزو افرادی هستید که به صورت حرفه‌ای در فضای اینستاگرام فعالیت می‌کنید، احتمالاً این موضوع را به سادگی می‌دانید و حتی در حال حاضر نیز از آن استفاده می‌کنید تا تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که به تازگی متوجه الگوریتم‌های مختلف اینستا شده‌اید، می‌توانید این مقاله را به منظور بالا بردن تعداد فالوورهای خود در اینستا مورد استفاده قرار دهید. هر کدام از مواردی که در ادامه این مطلب بیان می‌شوند، می‌توانند به شما کمک کنند تا به شکل اصولی و درستی تعداد دنبال‌کنندگان خود را در این شبکه اجتماعی بالا ببرید.

البته لازم به ذکر است اگر دنبال تنطیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور هستید مقاله سایت را مطالعه نمایید.

راهنمای کامل بخش تنظیمات اینستاگرام

اولین موردی که باید در نظر داشته باشیم این است که تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور شامل چه مراحلی می‌شود و چگونه می‌توانیم از این بابت خیالمان راحت باشد که راه و روش را درست انتخاب کرده‌ایم؟

· انتخاب نوع اکانت

در مرحله اول که همان گام ابتدایی ساخت حساب کاربری در نظر گرفته می‌شود، مربوط به انتخاب نوع اکانت می‌شود. نوع اکانتی که انتخاب می‌کنید باید به شکلی باشد که بتوانید بیشترین تعامل را با دیگر افراد حاضر در این برنامه داشته باشید.

چند نوع اکانت وجود دارد که شامل اکانت شخصی، اکانت پیشرفته و اکانت تجاری می‌شود. در همان ابتدا باید از قسمت تنظیمات مربوط به اکانت یا همان حساب کاربری، گزینه اکانت پیشرفته را انتخاب کنید.

زمانی که این نوع از اکانت را انتخاب کنید متوجه می‌شوید که ابزارهای مختلف زیادی را اینستاگرام به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به وسیله آن‌ها میزان پیشرفت و پسرفت پیج خودتان را بررسی نمایید.

هر قدر بیشتر توانایی مدیریت و کنترل پیج خودتان را داشته باشید، مسلماً بیشتر می‌توانید بر روی جذب فالوورهای بیشتر نیز تمرکز کنید.

سخن پایانی

در اینجا سعی کردیم تا تعدادی از راهکارهایی که می‎توانند به افزایش فالوور واقعی منجر شوند را با یکدیگر بررسی کنیم. همانطور که دیدید، بخش قابل توجهی از این راهکارها بر محتوا تمرکز دارند. به این خاطر که محتوایی که ارائه می‎کنید تاثیر بسیار زیادی روی مخاطب خواهد گذاشت. پیشنهاد ما از سایت دیجی فالوور

digi-follower.com برای شما عزیزان این است که از خرید فالوور فیک خودداری کرده و به جای آن به ایجاد محتوای باکیفیت بپردازید تا بتوانید افزایش فالوور واقعی را تجربه کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس