کد خبر 1505644
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

دوربین مداربسته مناسب برای باغ

دوربین مداربسته یکی از بهترین ابزارها برای افزایش امنیت در باغ شما است. در این مقاله به معرفی دوربین مداربسته مناسب برای باغ می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم تا بهترین گزینه را برای حفاظت از فضای سبز خود انتخاب کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد لیست قیمت دوربین داهوا می‌توانید به نمایندگی دوربین داهوا مراجعه کنید.

ویژگی‌های دوربین مداربسته مناسب باغ

  1. تکنولوژی پیشرفته

دوربین‌های مداربسته امروزی با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های منحصر به فردی که دارند، می‌توانند امنیت باغ شما را به سطح بالاتری برسانند. این دوربین‌ها دارای رزولوشن بالا، دید در شب، و قابلیت ضبط تصاویر و ویدئویی با کیفیت عالی هستند.

  1. کیفیت تصویر بالا

کیفیت تصویر در انتخاب دوربین مداربسته برای باغ بسیار مهم است. در واقع، یک دوربین با کیفیت تصویر بالا می‌تواند اطلاعات دقیق و واضحی را درباره فعالیت‌های درون و اطراف باغ ارائه دهد. برخی از نقاط کلیدی که در نظر گرفتن کیفیت تصویر می‌توانند مهم باشند عبارتند از:

  • رزولوشن

رزولوشن بالا در دوربین مداربسته به معنای تعداد پیکسل‌هایی است که در تصویر قابل رویت هستند. برای باغ، توصیه می‌شود دوربینی با رزولوشن حداقل ۲ مگاپیکسل را انتخاب کنید تا جزئیات را به خوبی دریافت کنید. دوربین های داهوا که جز پرفروش ترین برند دوربین مداربسته است دارای دوربین های 2 مگاپیکسلی متنوع ای می باشد.

  • نسبت تصویر

نسبت تصویر نسبت عرض به ارتفاع تصویر است. نسبت تصویر 16:9 (عرض به ارتفاع) معمولاً برای دوربین‌های مداربسته استفاده می‌شود و به طور عمومی تر و بیشتر با استاندارد تلویزیونی همخوانی دارد.

  • کیفیت تصویر در شرایط نوری مختلف

اطمینان حاصل کنید که دوربین مداربسته قابلیت مقابله با شرایط نوری مختلف را دارد. بهتر است که دوربین دارای ویژگی‌هایی مانند WDR (دینامیک بالا در محدوده) باشد که بتواند در شرایط نوری متنوع، جزئیات را به خوبی نمایش دهد.

  • قابلیت اتصال به شبکه‌

در صورتی که قصد دارید دوربین‌های باغ را به یک شبکه مداربسته متصل کنید، اطمینان حاصل کنید که دوربین‌ها از پروتکل‌های شبکه پشتیبانی می‌کنند و قابلیت دسترسی از راه دور و مدیریت از طریق شبکه را دارند.

  1. مقاومت در برابر عوامل جوی

یکی از ویژگی‌های مهم در دوربین‌های مداربسته باغ، مقاومت آن‌ها در برابر عوامل جوی است. برخی از دوربین‌های مداربسته مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند و برخی دیگر دارای پوشش ضد گرد و غبار هستند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا دوربین‌ها بتوانند به طور مداوم در فضای باغ شما عمل کنند و شما نگرانی از خرابی آن‌ها را نداشته باشید. یکی از ویژگی‌هایی که حتما باید مدنظر داشته باشید، استاندارد IP67 می‌باشد.

استاندارد IP67 در دوربین مداربسته به میزان محافظت آن در برابر آب و گرد و غبار اشاره دارد. در واقع عدد 6 محافظت در برابر گرد و غبار و عدد 7 محافظت در برابر آب را نشان می‌دهد. با استاندارد IP67، دوربین مداربسته به طور کامل در برابر ورود ذرات معلق و گرد و غبار محافظت می‌شود. به این معنا که از ورود ذرات گرد و غبار بزرگ یا معادل با 2.5 میکرومتر و همچنین آب در ورود به داخل دوربین جلوگیری می‌شود. بنابراین، دوربین مداربسته با استاندارد IP67 مناسب برای استفاده در شرایطی مانند بیرون از ساختمان، محیط‌های صنعتی، محوطه‌های باز و دیگر مکان‌هایی است که ممکن است با آب و گرد و غبار در تماس باشد. این استاندارد امنیت و عملکرد دوربین را در برابر شرایط محیطی سخت تضمین می‌کند.

  1. محدوده دید دوربین

یکی از عوامل مهم در انتخاب دوربین مداربسته باغ، محدوده دید آن است. برای اطمینان از پوشش کامل باغ شما، بهتر است دوربینی با زاویه دید گسترده و پوشش وسیع انتخاب کنید. این باعث می‌شود تا هر زاویه‌ای از باغ در دید دوربین قرار گیرد و هیچ نقطه‌ای از آن پوشش نشده باشد.

  1. سهولت استفاده و نصب

از جمله عوامل مهم دیگر در انتخاب دوربین مداربسته باغ، سهولت استفاده و نصب آن است. بهتر است یک دوربین انتخاب کنید که آسانی استفاده و نصب آن را داشته باشید. این باعث می‌شود تا بتوانید به سرعت و بدون دردسر دوربین را در فضای باغ خود نصب کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.

  1. اتصال و دسترسی به دوربین

یکی از ویژگی‌های مهم در دوربین‌های مداربسته، اتصال و دسترسی به آن است. برخی از دوربین‌ها به صورت بی‌سیم عمل می‌کنند و شما می‌توانید به راحتی از طریق اتصال اینترنتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این ویژگی بسیار مفید است زیرا شما می‌توانید از راه دور تصاویر و ویدئوهای دوربین را بررسی کنید و از امنیت باغ خود مطمئن شوید.

بهترین دوربین مداربسته مناسب باغ

باتوجه به فاکتورهای موثر در انتخاب دوربین مداربسته مناسب باغ، در ادامه 2 مدل از بهترین دوربین‌های داهوا مناسب باغ را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. دوربین آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HFW1500DP HDCVI

دوربین مداربسته مناسب برای باغ

دوربین مداربسته بولت مدل HFW1500DP از داهوا، یک دوربین تمام فلزی پنج مگاپیکسل است. این دوربین دارای برد دید در شب مادون قرمز 80 متر است و دو مادون قرمز قدرتمند در آن نصب شده است که به خوبی قادر به نمایش تصویر در تاریکی مطلق تا فاصله 80 متر هستند. با توجه به ابعاد دوربین 1500DP، این دوربین به عنوان یک دوربین بزرگ HD شناخته می‌شود و مناسب برای افرادی است که به دنبال دوربین‌های بزرگ با پایه هستند. واقعیت این است که سری جدید دوربین 1500DP با استفاده از تکنولوژی استارلایت تجهیز شده است. این به این معناست که در شرایط کم نور، توانایی نمایش تصویر به صورت رنگی را دارد و در صورتی که تاریکی مطلق باشد، دوربین به حالت IR مادون قرمز وارد می‌شود و تصویر را به صورت سیاه و سفید تا فاصله 80 متر نمایش می‌دهد. همچنین دارای استاندارد IP67 می‌باشد.

  1. دوربین تحت شبکه داهوا مدل IPC-HFW2431TP-AS-S2

دوربین مداربسته مناسب برای باغ

  • دوربین تحت شبکه بولت با فوکوس ثابت و وضوح 4 مگاپیکسل
  • حسگر تصویر CMOS با وضوح 1/3 اینچ، با نورپایین و تعریف تصویر بالا
  • خروجی حداکثر 4 مگاپیکسل (2688 × 1520) با سرعت 20 فریم در ثانیه و پشتیبانی از وضوح 2560 × 1440 با سرعت 25/30 فریم در ثانیه
  • دارای LED مادون قرمز داخلی با حداکثر برد مادون قرمز 80 متر
  • حالت چرخش، WDR، کاهش نویز 3D، HLC، BLC، واترمارک دیجیتال، مناسب برای صحنه‌های نظارتی مختلف
  • بدون صدا
  • پشتیبانی از تغذیه 12 ولت DC/POE
  • محافظت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP67 و محافظت IK10

جمع بندی

دوربین مداربسته یکی از بهترین ابزارها برای افزایش امنیت باغ شماست. با توجه به تکنولوژی پیشرفته و ویژگی‌های منحصر به فرد آن، می‌توانید با اطمینان کامل از امنیت فضای سبز خود لذت ببرید. در انتخاب دوربین مناسب برای باغ خود، به محدوده دید، سهولت استفاده و نصب، و اتصال و دسترسی به دوربین توجه کنید. این‌ها به شما کمک می‌کنند تا بهترین گزینه را انتخاب کرده و به آرامش خاطر از فضای سبز خود لذت ببرید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس