کد خبر 1507291
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵

خرید اقساطی کالا با چک تا 100 میلیون

مجموعه گروه شرکت‌های بازرگانی افق طلایی ایران با محوریت خدمات بازرگانی طی نزدیک به 20 سال حضور در فضای فروش اقساطی و پخش محصولات دیجیتال یا آی‌تی، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، انواع دوچرخه و موتور سیکلت، بلیت هواپیما و هتل، محصولات غذایی ... در سطح جغرافیایی کشور ایران به فروشگاه‌ها یا تعاونی‌ها و کلیه واحدهای تجاری-اداری و نیز ارگان‌ها به صورت آنلاین و حضوری در سراسر کشور می‌باشد

خرید اقساطی چک تا 100 میلیون

  • خرید اقساطی چکی تا سقف 100 میلیون تومان

متقاضیان خرید اقساطی با چک صیادی از سراسر کشور، به صورت آنلاین و حضوری می‌توانند تنها با ارائه کارت ملی، چک صیادی و برگه ثنا تا سقف 100 میلیون تومان خرید کنند. سپس بازپرداخت اقساط را 24 و 12 ماهه به تاریخ هر سه ماه یکبار انتخاب کنند.

«با کم‌ترین سود و بهره در سریع‌ترین زمان اقساطی خرید کنید

شرایط خرید اقساطی با چک صیادی

طرح خرید اقساطی چکی برای تمامی مستمری‌بگیران، بازنشستگان و شاغلین می‌باشد. تنها کافیست مدارک مورد نیاز را فراهم کنید. چنانچه مدارک شما کامل باشد؛ کارشناسان سفارش شما را ثبت می‌کنند و نتیجه را در کمترین‌ بازه زمانی به شما اعلام می‌کنند.

مدارک مورد نیاز خرید قسطی چکی

خرید اقساطی کالا با چک تا 100 میلیون

تنها با ارائه مدارک زیر می‌توانید ثبت سفارش خرید اقساطی چکی تا سقف 100 میلیون تومان را نهایی کنید.

  • کارت ملی هوشمند یا شناسنامه جدید

بازه سنی متقاضی باید بین 25 سال تا 70 سال باشد. چنانچه در این بازه سنی نباشید، امکان خرید نمی‌باشد.

  • پرینت فرم ثبت نام سامانه ثنا

پرینت برگه ثنا عکس‌دار با امضا و اثر انگشت الزامی است. البته به یاد داشته باشید تاریخ پرینت حداکثر برای یک ماه قبل معتبر می‌باشد.

  • دسته چک صیادی جدید (بنفش رنگ)

چک صیادی بنفش بابت تسویه اقساط به تاریخ هر سه ماه یکبار (گام) گرفته می‌شود.

«جهت تکمیل فرایند مدارک خرید چکی کلیک نمایید

نحوه پرداخت خرید اقساطی با چک

فروشگاه آسان خدمت به منظور تسهیلات بهتر برای خریداران دو طرح ویژه خرید قسطی چکی ارائه می‌کند.

  • خرید قسطی تا سقف 75 میلیون تومان

متقاضیان خرید اقساطی چکی می‌توانند با استفاده از طرح 1 آسان خدمت، تا سقف 75 میلیون تومان با بازپرداخت 12 ماهه خرید کنند و با ارائه 4 فقره چک ثبت سفارش خود را نهایی کنند.

  • خرید اقساطی تا سقف 100 میلیون تومان

افرادی که قصد خرید محصولاتی با قیمت بیش از 75 میلیون تومان دارند، می‌توانند از طرح جدید آسان خدمت استفاده کنند. طرح 2 آسان خدمت به خریداران این اجازه را می‌دهد تا سقف 100 میلیون تومان خرید اقساطی کنند. سپس بازپرداخت خود را بین 12 و 24 ماهه انتخاب کنند.

«چنانچه هرگونه سوال در فرایند تکمیل مدارک و نحوه پرداخت دارید می‌توانید با کارشناسان ما به شماره 9111 4224 021 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

انتخاب محصول خرید قسطی چکی

شرکت افق طلایی در تلاش است تا نیاز هر مشتری را در اسرع وقت برطرف سازد. با استفاده از طرح خرید اقساطی چکی تا سقف 100 میلیون تومان، دیگر نیاز نیست خود را به کالاهای برند ایرانی محدود کنید. زیرا شما هیچ محدودیتی در انتخاب کالا و برند ندارید. به عبارتی برندهای محبوب مانند ال جی، بوش، سامسونگ نیز با چک برای شما تأمین می‌شود.

  • خرید اقساطی کالای دیجیتال با چک

با انتخاب خرید قسطی چکی، می‌توانید از کالاهای به روز دنیا بهره‌مند شوید. تنها کافیست هر مدل از کالای دیجیتال یا آی‌تی مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی، مچ‌بند و ساعت هوشمند، هدفون و هندزفری و تمامی محصولات کالای دیجیتال و آی‌تی را انتخاب کنید. در انتخاب برند سخت نگیرید؛ زیرا تمامی برندهای مطرح مثل اپل، سامسونگ، شیائومی و سایر فراهم می‌شود.

  • خرید اقساطی لوازم خانگی با چک

با توجه به افزایش ناگهانی قیمت‌ لوازم‌های خانگی برندهای ایرانی و خارجی، اقلیت مردم توانایی خرید آن‌ها را ندارند. اینک یکی از بهترین راه برای تکمیل خانه‌هایتان یا نوسازی وسایل منزل خرید اقساطی با چک صیادی تا سقف 100 میلیون تومان است. شما می‌توانید وسایل‌هایتان را از ابعاد کوچک تا ابعاد بزرگ تنها با چند فقره چک خانه‌تان را نو کنید. محصولاتی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، وسایل آشپزخانه و آشپزی، مبلمان و سایر محصولات را می‌توانید با انتخاب مدل و برند دلخواهتان اعم از ال ‌جی، بوش، سامسونگ، دیگر برندهای مطرح خریداری کنید.

سخن آخر

اکنون خریداران محترمی که واجد شرایط هستند، تلفن همراه را بردارید و برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از موجودی محصولات و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت با خرید قسطی چکی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

«با شماره‌گیری 9111 4224 021 می‌توانید برای خرید قسطی چکی تا سقف 100 میلیون تومان با کارشناسان ما در تماس باشید

خرید اقساطی کالا با چک تا 100 میلیون

سایر طرح های خرید اقساطی

  • خرید اقساطی کالا با حکمت‌ کارت

یکی از شرایط ویژه‌ برای کلیه دارندگان حکمت‌ کارت از جمله بازنشستگان و شاغلین نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و ارتش سراسر کشور در نظر گرفته است. خریداران محترم براساس اعتبار حکمت‌ کارت، محصول مورد نیاز خود را از سایت قسطی شاپ انتخاب نمایید و بدون پیش‌پرداخت و ضامن خرید کنید. سپس بازپرداخت‌ اقساط خود ماهانه 12، 18 و 24 را انتخاب کنید.

  • خرید اقساطی با کرامت کارت

طرح ملی کرامت کارت با محوریت ارائه کالا و خدمات اقساطی و اعتباری، بر اساس صلاحدید هر سازمان، در اعتبارهای متغیر ارائه می‌شود. اشخاص می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را به طور اقساطی با کارت کرامت از سایت کرامت شاپ خریداری کنند و اقساط را ماهانه 12،18،24 بدون پیش‌پرداخت و ضامن بپردازند.

«با شماره‌گیری 02142249090 می‌توانید با کارت حکمت و کرامت خریدتان را ثبت کنید


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس