کد خبر 1507476
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

مشاوره حقوقی تلفنی ضمن از میان بردن دردسرهای مشاوره حضوری، معایب یک مشاوره آنلاین چت محور نظیر عدم انتقال مفاهیم را ندارند...

آیا می‌دانید بهترین روش جهت اخذ مشاوره حقوقی چیست؟ طبق بررسی‌ها مشاوره حقوقی تلفنی طرفداران بسیار زیادی دارد. استفاده از راهنمایی وکلا در دعاوی حقوقی امری مهم است. اما بسیاری از افراد تمایل دارند از طریق تلفن مشکلات و چالش‌های حقوقی خود را برطرف کنند. از نظر این افراد مشاوره حضوری بسیار سخت و عذاب آور می‌باشد. در این روش مشکل اصلی نداشتن زمان است، اما اگر این مشکل نیز حل شود، ترافیک، گرما و سرما، خستگی مسیر و ... آدم را کلافه می‌کند. البته به کارگیری مشاوره به صورت چت نیز نمی‌تواند رقیب مشاوره تلفنی باشد. به عقیده افراد در مشاوره از طریق چت امکان انتقال دغدغه‌ها به صورت شفاف وجود ندارد. همین مسئله باعث ناکارآمدی مشاوره‌ی چت محور از دید کاربران شده است. شاید به همین دلیل است که روز به روز خدمات مشاوره تلفنی با موکلین افزایش پیدا می‌کند.

مشاوره تلفنی فوری با وکیل دعاوی

مشاوره حقوقی چیست؟

احتمالا تاکنون بارها عبارت مشاوره حقوقی در خیابان، بنرهای تبلیغاتی یا حتی دنیای وب به چشمتان خورده است. برای درک این اصطلاح یک تعریف ساده بسنده می‌کند. مشاوره‌ی حقوقی جلسه‌ای است که طی آن مشاور اطلاعات حقوقی فرد را افزایش می‌دهد. همانطور که می‌دانید آشنایی با مباحث حقوقی مستلزم برخورداری از سواد کافی است. از آنجا که عموم مردم سواد کافی در حل و فصل مشکلات حقوقی ندارند، در صورت بروز مشکل به مشاوره رجوع می‌کنند.

البته هر فردی لایق مشورت گرفتن نیست. دقت کنید تنها فردی را می‌توان مشاور خطاب کرد که از رشته‌های حقوق فارغ التحصیل شده باشد. یک چنین فردی به قوانین و ضوابط واقف است و می‌تواند بهترین راهکار را به شما گوشزد کند. اما یک علامت سوال بزرگ در ذهن بسیاری از افراد ایجاد شده است. چه روش‌هایی برای دریافت مشاوره وجود دارد؟

روش های دریافت مشاوره حقوقی

برای آشنایی با روش‌های رایج مشاوره به سایت یکی از موسسات بزرگ یعنی موسسه حقوقی وکلای تلفنی که فعالیت گسترده‌ای در فضای وب دارد، مراجعه کردیم. طبق بررسی‌های ما، مشخص شد سایت این موسسه از 3 روش جهت مشاوره به کاربران خود بهره می‌برد. در ادامه این 3 روش را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • مشاوره حقوقی تلفنی: مشاوره تلفنی خدمتی نوین از موسسه مذکور بوده که برای سهولت دسترسی کاربران به مشاورین و وکلای حرفه‌ای راه اندازی شده است. در این روش امکان خدمت رسانی به کاربر به صورت فوری و در سریع‌ترین زمان میسر می‌باشد. در واقع موسسه حقوقی وکلای تلفنی با 10 سال سابقه توانسته محیطی را فراهم سازد تا در چند دقیقه کاربر را به پاسخ سوالات حقوقی برساند. اگر به دنبال حل مشکلات حقوقی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این خدمات استفاده کنید.
  • مشاوره حضوری: یکی دیگر از خدمات این موسسه حقوقی مشاوره به صورت حضوری است. اگرچه این نوع مشاوره طرفداران خاص خود را دارد، اما روز به روز علاقه کاربران به آن کمتر می‌شود.
  • مشاوره آنلاین: قبل از هر چیز بدانید این مشاوره کاملا رایگان به کاربران اینترنتی ارائه می‌شود که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد. برای این کار کافی است سوالات خود را در وبسایت موسسه تایپ نمایید تا بهترین وکلای پایه یک دادگستری سوال شما را ظرف کمتر از 20 دقیقه پاسخ دهند.

  • مشاوره تلفنی فوری با وکیل دعاوی

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

طبق آنچه گفته شد، اخذ مشاوره به صورت حقوقی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این موضوع خود گواه مزایای بی شمار این روش نسبت به سایر روش‌های مشاوره می‌باشد. اما شاید بخواهید به طور دقیق با نقاط مثبت مشاوره از طریق تلفن آشنا شوید. به همین دلیل ما شما را با لیست زیر آشنا می‌کنیم:

  • صرف هزینه کمتر نسبت به مشاوره حضوری
  • عدم نیاز به صرف انرژی و زمان زیاد
  • مخفی ماندن هویت مشاوره گیرنده
  • سرعت بالا در رسیدن به پاسخ سوالات
  • امکان ضبط مکالمه جهت بازنگری مطالب


برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی فوری چه باید کرد؟

حالا که با موسسه حقوقی وکلای تلفنی آشنا شدید، شاید دغدغه شما این باشد که سوالات خود را به صورت غیرحضوری و از طریق تلفن با این موسسه در میان بگذارید. این واقعا بهترین گزینه برای دریافت خدمات مشاوره است. ما هم به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای تلف کردن وقت و سرمایه از این روش استفاده کنید. چرا که هم در زمان شما صرفه جویی می‌کند، هم در هزینه!

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس بگیرید.

همچنین شما می‌توانید با پرداخت هزینه به صورت آنلاین یا کارت به کارت و ارسال اطلاعات پرداخت از طریق پیامک نسبت به رزرو نوبت مشاوره حقوقی تلفنی اقدام نمایید. روشی که با توجه به در دسترس بودن گوشی و اینترنت بسیار ساده به نظر می‌رسد.


در چه مواردی می توان از مشاوره حقوقی تلفنی فوری استفاده کرد؟

به کارگیری وکیل برای مشاوره حقوقی تلفنی در موارد مختلف کاربرد دارد. شما می‌توانید در صورت مواجهه با مشکلات حقوقی اعم از مشکلات خانوادگی، دعاوی کیفری، جرایم شرکت‌ها، کلاهبرداری در خرید و فروش ملک، نحوه شرکت در مذاکرات و حتی در زمینه تنظیم اوراق قضایی نظیر قراردادها از خدمات مشاوره آن هم به صورت تلفنی بهره ببرید. اتفاقی که بدون شک یک فرصت ایده‌آل برای شما محسوب خواهد شد و در ادامه مسیر کمک شایانی به شما خواهد کرد. بارها و بارها مشاهده شده یک مشاوره ساده ولو غیر حضوری، برگ برنده افراد در پرونده‌های حقوقی بوده است. پس این فرصت را از دست ندهید.

مشاوره تلفنی فوری با وکیل دعاوی

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی فوری

در ادامه لیستی از هزینه مشاوره حقوقی تلفنی سایت وکلای تلفنی آورده شده است. کافی است این لیست را با سایر موسسات حقوقی مقایسه کنید. قیمت‌های رقابتی شما را هیجان زده خواهد کرد. با توجه به کیفیت بالای خدمات دیگر دلیلی بر عدم استفاده از این روش مشاوره باقی نمی‌ماند:

مدت زمان مشاوره حقوقی

تعرفه

10 دقیقه مشاوره فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری

75 هزار تومان

20 دقیقه مشاوره فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری

150 هزار تومان

30 دقیقه مشاوره فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری

200 هزار تومان

60 دقیقه مشاوره فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری

350 هزار تومان

10 دقیقه مشاوره با وکیل

50 هزار تومان

15 دقیقه مشاوره با وکیل

70 هزار تومان

20 دقیقه مشاوره با وکیل

100 هزار تومان

30 دقیقه مشاوره با وکیل

150 هزار تومان

1 ساعت مشاوره با وکیل

250 هزار تومان

مشاوره حقوقی در موسسه حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته( حتی روزهای تعطیل) ارائه می گردد.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس