کد خبر 1508693
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

شهید خرازی یکی از پروژه ساخت و ساز در منطقه ۲۲ است. این پروژه تحت نظارت بنیاد تعاون سپاه و تعاونی‌های زیرمجموعه آن قرار دارد. پروژه خرازی از ۴۴ بلوک تشکیل شده است که هر یک از آنها بین ۲۵ تا ۳۲ طبقه دارد.

مجموع مساحت زمین اختصاص داده شده به پروژه شهید خرازی ۳۶۸,۲۸۹ مترمربع است. واحدها در این پروژه با متراژ حداقل ۱۰۲ و حداکثر ۱۳۸ متر ساخته می‌شوند.

پروژه خرازی یکی از پروژه‌های ایده‌آل و مجهز در منطقه ۲۲ است و باعث شده خانواده های بسیاری برای اجاره آپارتمان در شهرک خرازی اقدام کنند . در ساخت این پروژه از بهترین مواد با کیفیت برای ساخت اسکلت ساختمان استفاده می‌شود. همچنین، امکانات رفاهی و دسترسی بالا نیز از جمله مزایای پروژه شهید خرازی است

.ساخت و ساز هر یک از این بلوک‌ها توسط یکی از پنج تعاونی زیرمجموعه انجام می‌شود

تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی

تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول (ص)

تعاونی مسکن هوا فضا

تعاونی مسکن نیروی زمینی

تعاونی مسکن ستاد کل

شهرک شهید خرازی سپاه

موقعیت شهرک شهید خرازی

شهرک شهید خرازی در منطقه ۲۲ با موقعیت جغرافیایی و شرایط محیطی بسیار مناسبی قرار دارد. این منطقه یکی از جدیدترین و بهترین مناطق تهران است و از نظر آب و هوا و امکانات، شرایط بسیار خوبی دارد. شهرک شهید خرازی در نزدیکی دریاچه چیتگر و بازار بزرگ ایران مال واقع شده است. همچنین، این شهرک در بخش شمالی خود اتوبان خرازی و در بخش جنوبی اتوبان حکیم دارد که دسترسی مناسبی را برای این مجموعه فراهم می‌کند

"پروژه شهید خرازی: بررسی اجمالی"

پروژه شهید خرازی یکی از پروژه‌های مسکونی مدرن و با امکانات برتر در منطقه ۲۲ محسوب می‌شود. در فرآیند ساخت این پروژه از بهترین مواد ساختمانی با کیفیت عالی، به خصوص برای ساخت اسکلت ساختمان استفاده می‌شود. بنابراین، از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد پروژه شهید خرازی می‌توان به دسترسی آسان و امکانات رفاهی برجسته آن اشاره کرد.

شهرک شهید خرازی سپاه

"بلوک‌بندی شهرک شهید خرازی"

طراحی شهرک شهید خرازی به گونه‌ای است که در کل ۴۴ بلوک را مشاهده می‌کنیم که با نام‌های A، B و C نامگذاری شده‌اند. برج‌های شهرک خرازی در ۵ ردیف قرار گرفته‌اند و در هر ردیف تعداد برج‌ها متفاوت است. بلوک‌های این مجموعه در ردیف‌های جلویی ۳۲ طبقه و در ردیف‌های عقبی ۲۵ طبقه قرار دارند و تعداد واحدهای هر طبقه بسته به تیپ و پلان برج‌ها متفاوت است.

ترتیب قرارگیری بلوک‌ها در فضای شهرک به شرح زیر است و با توجه به نام‌گذاری‌ها می‌توان موقعیت هر بلوک و تعاونی مربوطه را ارزیابی کرد.

"زمان تحویل پروژه شهید خرازی"

تعاونی‌های مختلف در شهرک خرازی به شکل‌های متفاوتی در حال فعالیت هستند و پیشرفت پروژه به گونه‌ای است که برخی از برج‌ها به تحویل رسیده‌اند، برخی نزدیک به تحویل هستند و برخی دیگر نیز تا اواسط سال ۱۴۰۱ به تحویل خواهند رسید. زمان تحویل واحدهای شهرک به طور جزئی بر اساس جدول زیر گزارش شده است:

"قیمت آپارتمان در شهید خرازی"

قیمت برای خرید آپارتمان در شهرک خرازی بسته به شرایط آن متفاوت است. با این حال، به طور کلی قیمت این آپارتمان‌ها مناسب و کمی کمتر از میانگین قیمت‌های تهران است. با این حال، باید به خاطر داشت که عواملی مانند امکانات رفاهی واحد مسکونی، سال ساخت، نوع ساخت، متراژ آپارتمان و... در تعیین قیمت تأثیر زیادی دارند.

همچنین، این واحدها به صورت متری خرید و فروش می‌شوند و قیمت آنها بستگی به طبقه، جهت و موقعیت جغرافیایی آنها دارد.

"امتیازهای پروژه شهرک شهید خرازی"

شرایط امتیاز ها برای پیش خرید آپارتمان شهرک خرازی به دلیل فعالیت همزمان چندین تعاونی باید مورد بررسی قرار گیرد و قیمت نهایی بسته به پیشرفت پروژه و واریزی‌هایی که توسط اعضا انجام می‌شود، تعیین می‌شود. بیشتر پروژه‌های خرازی در مرحله فروش امتیاز قرار نگرفته‌اند و به صورت متری خرید و فروش می‌شوند. قیمت‌ها بسته به جایگاه و جهت و طبقه هر واحد متغیر است.

"مقایسه قیمت آپارتمان در شهرک شهید خرازی با سایر پروژه‌ها"

واحدهای موجود در پروژه خرازی دارای تیپ‌ها و متراژهای متفاوتی هستند. قیمت آپارتمان در شهید خرازی بر اساس متراژ و طبقه‌ای که در آن واقع می‌شود، تعیین می‌شود. قیمت آپارتمان در شهرک شهید خرازی تا زمان تحویل به خریدار اولیه تغییر زیادی نمی‌کند. پس از چند سال، فروش آپارتمان‌ها سود چندین برابری برای صاحبان خواهد داشت. اگر قیمت آپارتمان در شهرک شهید خرازی بالاتر از سایر پروژه‌ها باشد، بدلیل امکانات بیشتری که در اختیار ساکنین قرار می‌گیرد، قیمت بیشتری تعیین می‌شود.

"استعلام قیمت امتیاز پروژه شهید خرازی"

قیمت امتیاز پروژه شهید خرازی بسته به نظر تعاونی سازنده و میزان پیشرفت کاری آنها متفاوت است. اگر تمایل به خرید و فروش در این پروژه دارید، برای استعلام قیمت امتیاز پروژه شهید خرازی با کارشناسان تماس بگیرید

"نحوه خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی تهران"

اوایل، خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی به صورت خرید امتیاز صورت می‌گرفت و امتیازها بسته به تعاونی سازنده متفاوت بودند. اما در حال حاضر، در بلوک‌هایی که انتخاب واحد آنها به پایان رسیده است، خرید آپارتمان به صورت متری انجام می‌شود. در بقیه بلوک‌ها، خرید و فروش همچنان به صورت واریزی و با حق امتیاز انجام می‌شود. همه‌ی خرید و فروش‌های پروژه خرازی در دفتر تعاونی‌ها صورت می‌گیرد. همه‌ی امتیازها دارای دفترچه و قرارداد هستند و پس از فروش قابل انتقال می‌باشند. سند نهایی به آخرین مالک اعطا می‌شود.

"خانه‌های سازمانی سپاه در تهران کجاست؟"

خانه‌های سازمانی سپاه در تهران در پروژه خرازی واقع شده‌اند. این پروژه در کنار اتوبان شهید خرازی و در نزدیکی دریاچه چیتگر، ایرانمال، مرکز خرید بام لند و آبشار تهران قرار دارد. آدرس دقیق پروژه خرازی به شرح زیر است: منطقه ۲۲ تهران، گلستان، بزرگراه خرازی به سمت غرب، وردآورد، شرق بلوار اردستانی، شهرک مسکونی شهید خرازی. برای بازدید از پروژه می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس