کد خبر 1509042
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

داوطلبین بعد از کنکور با یک چالش بزرگ مواجه می‌شوند که برای آینده تحصیلی آن‌ها بسیار اهمیت دارد؛ بله در مورد انتخاب رشته صحبت می‌کنیم. تخمین رشته قبولی با نرم افزارهای انتخاب رشته با هر رتبه‌ای باید به صورت اصولی و هوشمندانه باشد تا دانش‌آموزان این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذرانند. نرم ‌افزار انتخاب رشته یک سامانه راهنما برای اولویت‌بندی رشته‌ها متناسب با رتبه و وضعیت داوطلب در کنکور است. یکی از بهترین نمونه های آن متعلق به موسسه گزینه دو است که به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته نرم افزار انتخاب رشته رایگان؛ اما استفاده از چنین نرم افزارهایی چه مزیت هایی دارد و چگونه می‌توانیم بهترین نرم افزار را برای خود انتخاب کنیم؟ در ادامه در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بهترین نرم ‌افزار انتخاب رشته رایگان کدام است؟

مزیت‌های نرم ‌افزار انتخاب رشته رایگان

در قدم اول باید مزیت‌های بهره‌مندی از نرم افزار انتخاب رشته رایگان را با هم مرور کنیم. مزیت‌هایی که می‌توانند تاثیر زیادی برای رقم خوردن یک آینده درخشان‌تر برای دانش‌آموزان داشته باشند.

  1. نرم ‌افزار انتخاب رشته رایگان کنکور سراسری کد رشته‌ محل‌ها را به نسبت رتبه و بر اساس انتخاب‌های خوش‌بینانه، منطقی و بدبینانه اولویت‌بندی می‌کند، با این حساب می‌تواند بهترین معیار برای انتخاب بهترین رشته باشد.
  2. نرم ‌افزار این امکان را به داوطلبین می‌دهد تا بتوانند با واردکردن رتبه‌های خود در سهمیه‌های مناطق و سایر سهمیه‌ها، رشته محل‌هایی که داوطلبین سال قبل با رتبه‌ای نزدیک به آن‌ها، قبول شده‌اند را ببینند.
  3. با کمک نرم ‌افزار دانش‌آموزان شانس قبولی‌شان را در رشته‌های جذاب و پرطرفدار می‌سنجند.
  4. نرم ‌افزار کمک می‌کند که داوطلبین از شرایط قبولی در محدوده رتبه خودشان اطلاع داشته باشند.
  5. دانش‌آموزان با کمک نرم ‌افزار از بابت قبولی در رشته‌هایی که نیاز به رتبه قبولی بالایی ندارند آگاه شده و خیالشان راحت می‌شود.

البته برای رسیدن به این مزیت‌ها نرم افزار باید به خوبی طراحی شده باشد. اینگونه نیست که شما با استفاده هر نرم افزار انتخاب رشته رایگان و حتی پولی بتوانید به ویژگی‌های بالا دسترسی داشته باشید. با هم در ادامه ویژگی‌های لازم برای یک نرم افزار انتخاب رشته عالی را نیز مرور می‌کنیم.

هوش مصنوعی نرم افزار

هوش موصنوعی در نرم افزار انتخاب رشته همان کلید اصلی آن است که می‌تواند روی انتخاب دانش آموزان تاثیر داشته باشد. هوش مصنوعی نرم افزار در واقع یک کدنویسی پیچیده است که الگویابی دقیقی بین جامعه آماری در دسترس خود انجام می‌دهد و این الگوها را می‌توان برای آینده تعمیم داد. در نرم ‌افزار انتخاب رشته رایگان از تکنیک‌های یادگیری ماشین برای داده‌کاوی استفاده شده است. الگوریتم هوشمند و پیشرفته، انتخاب رشته دقیق و کاملی را بین انبوهی از داده‌ها ارائه می‌دهد. حالا به نظر شما چنین هوش مصنوعی قدرتمندی را در کدام نرم افزار انتخاب رشته رایگان می‌توان پیدا کرد؟

جامعه آماری بالا و واقعی در پایگاه دانش نرم ‌افزار

وجود یک الگوریتم قوی به معنای انتخاب رشته خوب نیست؛ زیرا الگوریتم باید بین جامعه آماری واقعی الگویابی کند و بهترین نتیجه را متناسب با داده‌های ورودی یعنی رتبه در سهمیه، رتبه کشوری و...ارائه دهد. نرم ‌افزار انتخاب رشته خوب و ایده‌آل باید از جامعه آماری بسیار قوی برخوردار باشد. با توجه به اینکه گزینه دو بیش از 15 سال تجربه در پیاده‌سازی نرم ‌افزار انتخاب رشته دارد، از یک جامعه آماری دقیقی برخوردار بوده و از این نظر سرآمد همه گزینه‌های موجود است.

امکان فیلتر کردن داده‌ها برای رسیدن به یک جواب دقیق

برای اینکه هوش مصنوعی بتواند بهترین نتیجه را متناسب با شرایط هر داوطلب ارائه دهد، نیاز است تا داده‌های بیشتری از وی بگیرد و متناسب با آن، نتیجه مطلوب‌تر ارائه دهد. برای مثال زمانی که شما در گوگل سرچ می‌کنید، هر چقدر اطلاعات دقیق‌تری در باکس سرچ گوگل وارد ‌کنید، نتیجه سرچ‌ها دقیق‌تر و مرتبط‌تر است. نرم ‌افزار انتخاب رشته رایگان نیز با امکانات متعدد، داده‌های ورودی بیشتری از داوطلب می‌گیرد، از همین رو نتایجی که ارائه می‌دهد بسیار مرتبط با شرایط وی است.

برای درک بهتر کارکرد نرم ‌افزار انتخاب رشته بهتر است بدانید که این فرایند توسط سه بخش ورودی، پردازش و خروجی انجام می‌شود. داده‌های ورودی همان اطلاعات مربوط به مشخصات فردی مانند جنسیت، رتبه، اولویت‌بندی شهر، رشته، دوره تحصیلی و.... است. پردازش توسط هوش مصنوعی و تکنیک‌های داده‌کاوی انجام می‌شود و خروجی نیز نتایج مرتبطی است که ارائه می‌شود. توجه کنید که شما هر چند بار که بخواهید می‌توانید انتخاب رشته را با استفاده از نرم ‌افزار انجام دهید..

به طور خلاصه، سه عنصر شامل الف) فیلتر کردن داده‌های ورودی بر اساس امکانات مختلف ب) هوش مصنوعی با الگوریتم دقیق ج) جامعه آماری مناسب، راز یک نرم ‌افزار انتخاب رشته رایگان عالی است.

چرا نرم ‌افزار انتخاب رشته رایگان گزینه دو، انتخاب اکثر داوطلبین است؟

در این نوشتار درباره ویژگی‌ها و مشخصات یک نرم افزار انتخاب رشته رایگان عالی صحبت کردیم که می‌تواند بهترین نتیجه را برای انتخاب رشته داوطلب ایجاد کند. اکنون در این بخش به صورت خلاصه بیان می‌کنیم که چرا میان نرم ‌افزارهای موجود، نرم افزار انتخاب رشته گزینه دو در اولویت داوطلبین قرار دارد؟

  1. برای سنجش قبولی داوطلبین در سه گروه آزمایشی اصلی یعنی ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی طراحی شده است.
  2. بر اساس نتایج سالیان قبل، هر سال نرم افزار به روز رسانی می شود.
  3. امکانات زیادی برای فیلتر کردن داده‌های ورودی در آن وجود دارد و داوطلبان می توانند براساس شرایط و علایق خود نتایج مختلفی را از نرم افزار استخراج کنند.
  4. با تغییر داده‌های ورودی می‌توان چندین بار انتخاب رشته انجام داد و لیست‌های مختلف را با هم مقایسه کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.
  5. با آگاهی از حدود رتبه آخرین فرد قبول شده در هر رشته محل و درک اهمیت محبوبیت رشته‌ها می‌توان دید بازتری از احتمال پذیرش خود در هر رشته/محل به دست آورد.
  6. این نرم افزار کاربردی و جامع به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

نرم ‌افزار انتخاب رشته گزینه دو بر اساس اطلاعات کارنامه‌های کنکور سال‌های گذشته نظیر درصدها، رتبه‌های داوطلبین و جامعه آماری گسترده و همچنین با کمک هوش مصنوعی اولویت‌بندی رشته‌ها را با کمترین درصد خطا انجام می‌دهد. تمامی این اطلاعات به همراه امکان دسترسی به رتبه قبولی‌ها و کارنامه کنکور در سامانه مشاوره انتخاب رشته گزینه دو قرار داده شده است. برای دسترسی رایگان به‌تمامی خدمات ارائه شده در نرم ‌افزار گزینه دو و رقم‌زدن موفقیت آینده تنها کافی است به سایت گزینه دو مراجعه کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس