سردار رادان: با قانون‌شکنان قاطعانه برخورد می‌کنیم

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: سرنخ‌های خوبی از عاملان حادثه تروریستی پلیس راه خاش به دست آمد.

به گزارش مشرق، سردار رادان در حاشیه بازدید از کلانتری ۱۶ زاهدان با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: طبیعی است در جهاد و مبارزه علیه زشتی‌ها، درگیری میان حق و باطل همواره وجود داشته و هرکسی که بخواهد تخطی کند به سزای عمل خود می‌رسد همان طور که عاملان حادثه کلانتری۱۶ همان روز به هلاکت رسیده و به سزای عمل خود رسیدند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش همکاران راهور و پلیس راه ایجاد نظم و انضباط ترافیکی برای جلوگیری از تلفات جاده‌ای است، افزود: سرنخ‌های خوبی از عاملان حادثه تروریستی پلیس راه خاش به دست آمده است.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه حتما و بدون تردید عاملان این حادثه به سزای عمل خود می‌رسند، تصریح کرد: به مردم قول می دهیم هرکسی قانون شکن باشد برابر قانون با وی برخورد می‌شود.

در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان متأسفانه چهار نفر از مأموران غیور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تروریست‌های کوردل به صورت کاملاً بزدلانه اقدام به ترور مأموران گشت پلیس راه که در حین انجام وظیفه بودند کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

این گزارش می‌افزاید: تروریست‌ها امروز با کمین در مسیر خودروی پلیس راه خاش به تفتان‌، سمند پلیس راه را به رگبار بستند.

در این حادثه تروریستی استواریکم محمدرضا اسماعیلی، استواریکم رضا شیخی، استواریکم حسن وحیدی و ستوان‌یکم مهدی الله‌پور به فیض شهادت نائل آمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    3 5
    خدا روشکر سرنخ داریم. عمر این عزیزان هم سراومده بود
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      2 4
      خخخخخخخ
  • حسن IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    2 1
    هر روز تعداي از ماموران و سربازان عزيز مملكت شهيد ميشد شما ها يك برنامه ريزي صحيح براي پيشگيري از جنايات تروريست ها را نداريد پس داريد چه كار مي كنيد ؟؟؟؟؟؟ شما بايد كاري بكنيد كه دشمن امكان حمله تروريستي نداشته باشه نه اينكه بعد از چندين فقره شهيد كردن تازه بگيد سر نخ داريم يا انتقام ميگيريم تازه انتقام هم نمي تونيد بگيرد حالا اگه بر فرض محال تونستيد انتقام بگيريد مگه اونهايي كه شهيد شدن زنده ميشن بشينيد فكر كنيد و جلوي اقدام را قبل از انجام بگيريد پليش پيش گيري از جرايم براي همين موضوعات از بيت المال حقوق ميگيره ديگه
    • طاها IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      2 1
      دوست عزیز ، با شما موافقم ، اما به طور کلی پلیس مامور قاضی و مامور قانون هست و اختیار چندانی برای اینها نداره ، فکر می‌کنم وظیفه دستگاه های اطلاعاتی کشور باشه دستگیری و کشتن تروریست ها ‌؛

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس