از همه شما مهندسان، معماران، فعالان و علاقه‌مندان صنعت ساختمان دعوت می‌شود، از غرفه آریاکوپلینگ در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران بازدید فرمایید.

حضور آریاکوپلینگ (طراح و تولید کننده تجهیزات اطفای حریق)، در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

نمایشگاه‌های تجاری، فرصت‌های بی نظیری را در اختیار افراد و شرکت‌ها قرار می‌دهد. افراد و بازدیدکنندگان یک رویداد تجاری، از یک سو می‌توانند از نزدیک با صاحبان مشاغل، تولیدکنندگان محصولات و ارائه دهندگان خدمات ملاقات کنند و دغدغه‌هایشان را با ایشان در میان بگذارند و از سوی دیگر می‌توانند با آخرین محصولات و دستاوردهای این شرکت‌ها آشنا شوند. اما شرکت‌های تولیدی و بازرگانی هم می‌توانند با حضور در یک نمایشگاه و رویداد تجاری، منافع زیادی را به چنگ بیاورند؛ به عنوان مثال می‌توانند از نزدیک با مشتریان و مخاطبان مذاکره داشته باشند و فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهند. از دیگر سو، افراد تیم بازاریابی یک شرکت می‌توانند با گشت و گذاری در محیط نمایشگاه، از سبک و سیاق سایر شرکت‌ها برای ارائه خدمات و محصولات مطلع شوند و در جهت بهبود وضعیت موجود برنامه ریزی کنند.

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از جمله رویدادهای نمایشگاهی بسیار مهم و تاثیرگذار در حوزه صنعت است که هرساله در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود. این رویداد که با مشارکت طیف وسیعی از شرکت‌های تولیدی، خدماتی و بازرگانی برگزار می‌شود، پذیرای مخاطبان بسیاری از اقصی نقاط ایران و حتی از کشورهای دیگر است. هر ساله، نمایندگان صنعت ایمنی و آتش نشانی با حضور در این نمایشگاه، مردم را با محصولات حوزه حریق آشنا می‌کنند و علاوه بر آن، از جدیدترین محصولات و روش‌ها برای حفاظت از ساختمان در برابر حریق رونمایی می‌کنند.

آریاکوپلینگ، طراح و تولید کننده تجهیزات آتش نشانی، از جمله همین شرکت‌ها است که فرصت نمایشگاه صنعت ساختمان تهران را برای نمایش محصولات متنوع و باکیفیت خود غنیمت می‌شمارد. محصولاتی که بر اساس آخرین استانداردهای ملی و بین المللی طراحی و تولید می‌شوند و به دلیل تنوع و گوناگونی، تقریبا تمام نیاز یک ساختمان به تجهیزات آتش نشانی اطفای حریق را برآورده می‌سازد.

این شرکت فعالیت خود را از 50 سال قبل آغاز کرده است. در ابتدا، تولید قالب‌های صنعتی صنایع حساس و تزریق پلاستیک، مهمترین فعالیت‌های این شرکت بودند. اما در دهه هفتاد، بنا بر نیاز کشور به تولید محصولات آتش نشانی باکیفیت و در راستای خودکفایی کشور، طراحی و تولید محصولات حوزه اطفای حریق در دستور کار شرکت آریاکوپلینگ قرار گرفت. با تجربه چند ده ساله در زمینه طراحی قالب و تزریق پلاستیک و همچنین با به کارگیری پرسنل و نیروی انسانی متخصص و کاردان، طولی نکشید که محصولات این شرکت به عنوان محصولات باکیفیت و قابل اعتماد در بین صنوف مختلف شناخته شد. به طوری که امروزه تعداد قابل توجهی از پروژه‌های مسکونی، تجاری و بیمارستانی بزرگ کشور، از جمله ساختمان‌ مسکونی باغ ایرانی، ساختمان تجاری پلاسکو، بیمارستان آتیه 2 و غیره، از محصولات شرکت آریاکوپلینگ استفاده کرده‌اند. شما می‌توانید جهت مشاهده بخشی از رزومه این شرکت، فایل رزومه را از وبسایت آریاکوپلینگ دانلود و مطالعه فرمایید.

اگر بخواهیم یک بند در خصوص محصولات این شرکت تولیدی بنویسیم باید بگوییم، امروزه آریاکوپلینگ موفق شده است بیش از 350 محصول مختلف حوزه اطفای حریق را در 9 خانواده محصول، به بازار ارائه کند. محصولاتی که همگی بر اساس الزامات و استانداردهای ملی و بین‌المللی طراحی و تولید می‌شوند و نه تنها بازار ایران، بلکه بازار کشورهای همسایه هم، خواهان محصولات باکیفیت و متنوع این مجموعه است. انواع اتصالات STORZ، انواع اتصالات انگلیسی (BS)، انواع اسپرینکلر آتش نشانی، انواع خاموش کننده‌های دستی، انواع نازل‌ها، انواع شیرها، انواع جعبه‌های آتش نشانی، انواع نگهدارنده‌های شیلنگ آتش نشانی (هوزریل، هوزرک و قرقره فایرباکس) و انواع محصولات کامپوزیتی، خانواده نه گانه محصولات آریاکوپلینگ را تشکیل می‌دهند.

هرچند در ابتدای فعالیت به عنوان تولید کننده تجهیزات آتش نشانی اطفای حریق، تولید محصولات منفرد در برنامه تولید این مجموعه بزرگ قرار داشت، اما امروزه با افزایش توان تکنولوژیکی و علمی، آریاکوپلینگ به ارائه راه‌حل‌های جامع (Total Solution) می‌پردازد. مجموعه جعبه و هوزریل استاندارد آریاکوپلینگ به همراه سیستم (سامانه) شیلنگ برزنتی، از جمله همین راه‌حل‌های جامع و کلی به شمار می‌رود که بیش از ده محصول مختلف (یعنی صفر تا صد سامانه شیلنگی) را شامل می‌شود؛ و در واقع این همان چیزی است که بازار کشور به آن نیاز دارد! البته امیدواریم روزی برسد که تمام شرکت‌های ایرانی تولید کننده تجهیزات اطفای حریق ایرانی، در این مسیر گام بردارند؛ چرا که ارائه محصولات به صورت راه حل کلی، چیزی نیست جز هماهنگی بین اجزا و دقت ابعادی بالا در حین فرآیند تولید!

در پایان، این نوشتار را با یک خبر خوب برای معماران به اتمام می‌رسانیم. یکی از دغدغه‌های معماران سخت پسند و نکته سنج این است که محصولات اطفای حریق (از جمله جعبه آتش نشانی و اسپرینکلر آتش نشانی) با سایر عناصر و المان‌های زیبایی یک ساختمان مطابقت ندارد و این تجهیزات، هرچند ایمنی در برابر حریق یک ساختمان را تامین می‌کنند، اما با مساله زیبایی شناختی ساختمان مطابقت ندارند. تیم بازاریابی و توسعه بازار شرکت آریاکوپلینگ، گوش شنوایی برای این دغدغه معماران عزیز بوده‌اند و اینک آریاکوپلینگ توانسته‌اند با تولید محصولات دکوراتیو، پاسخ درستی به این درخواست و نیاز پنهان معماران داشته باشند. جعبه‌ها و اسپرینکلرهای آتش نشانی دکوراتیو دقیقا همان چیزی است که معماران انتظار آن را می‌کشیدند. با تولید این محصولات، نه تنها تجهیزات آتش نشانی عناصری ناهمگون بر پیکره بنا نیستند، بلکه خود بر زیبایی آن افزوده‌اند.

به گرمی از شما مدعوین و بازدیدکنندگان گرامی میزبانی خواهیم کرد. وعده ما دوازدهم الی پانزدهم مرداد ماه، غرفه آریاکوپلینگ، بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس