کد خبر 1513858
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۱

مشاوره با وکیل تلفنی یک راه بی‌دردسر و کم‌دغدغه جهت دریافت اطلاعات حقوقی از طریق مشاوره با وکلا محسوب می‌شود، روشی که به تازگی توسط موسسات حقوقی مطرح شده است...

به‌لطف تلفن امروزه بسیاری از امور روزمره تسهیل یافته است. برای مثال دیگر نیازی به گشت و گذار در سطح شهر برای پیدا کردن وکیل ندارید. کافی است تلفن خود را برداشته و با برترین وکلای ایران تماس بگیرید. مشاوره با وکیل تلفنی یک راهکار سریع و آسان برای حل و فصل مشکلات حقوقی محسوب می‌شود که البته باید آن را مدیون ارتباطات از راه دور بدانیم. اگر به دنبال مشاوره حقوقی هستید و می‌خواهید بهترین مسیر را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنم مشاوره حقوقی تلفنی را امتحان کنید.

وکیل تلفنی به چه کسی گفته می شود؟

زمانی که از مشاوره حقوقی تلفنی صحبت می‌کنیم، باید درک درستی از وکیل تلفنی داشته باشیم. اصطلاح "وکیل تلفنی" چند سالی است که توسط موسسات حقوقی مطرح شده است، اما آیا می‌توان به این موسسات اعتماد کرد؟ پاسخ این سوال بستگی به موسسه و وکلای فعال در آن دارد. جالب است بدانید استفاده از لفظ وکیل برای افرادی که فاقد پرونده وکالت هستند، جرم تلقی می‌شود.

وکیل تلفنی کیست؟

برای اینکه درک بهتری از وکیل تلفنی داشته باشیم، بهتر است ابتدا با لفظ وکیل آشنا شویم. یک فرد می‌بایست ابتدا در یکی از رشته‌های واجد شرایط حقوق، فقه یا حوزه تحصیلات تکمیلی را سپری کند. سپس در یکی از آزمون‌های کانون وکلای دادگستری یا مرکز وکلای قوه قضاییه شرکت نماید. چنانچه این فرد بتواند از این آزمون سربلند بیرون بیاید، باید یک دوره تحت عنوان کارآموزی را بگذراند. در انتها فرد می‌تواند پروانه وکالت خود را دریافت کند. دقت کنید پس از دریافت این پروانه می‌توان فرد را وکیل خطاب کرد.

وکیل تلفنی فردی است که پس از دریافت پروانه وکالت، اقدام به ارائه خدمات مشاوره از طریق تلفن می‌کند. مشاوره با وکیل تلفنی یک راهکار ایده آل برای افرادی است که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان اطلاعات حقوقی خود را گسترش دهند. اگر به دنبال خدمات مشاوره هستید، این روش بهترین مسیر پیش روی شما خواهد بود؛ به شرطی که مشاوران موسسه مدنظر وکیل دادگستری یا قوه قضاییه باشند.

وکیل تلفنی خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

هرکس تمایل دارد خدمات خود را از بهترین افراد حوزه کاری مربوطه دریافت کند. خدمات مشاوره حقوقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما باید به دنبال بهترین وکیل تلفنی جهت دریافت بهترین مشاوره و توصیه‌ها باشید. در این مواقع این سوال مطرح می‌شود که یک وکیل تلفنی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ علاوه‌بر این که یک وکیل باید از پروانه وکالت برخوردار باشد، می‌بایست خصوصیات و ویژگی‌های زیر را یدک بکشد تا بتوان به آن اعتماد کرد:

  • آگاهی کامل به قوانین حقوقی: وکیل باید آگاهی کاملی به قوانین حقوقی داشته باشد، به طوری که بلافاصله پس از مطرح کردن سوال در تماس تلفنی، بتواند راهنمایی‌های خود را ارائه دهد.
  • فن بیان و قدرت انتقال مفاهیم: فن بیان یک هنر است که وکیل باید از آن بهره ببرد. قدرت انتقال مفاهیم نیز همین طور است. اما اگر پای مکالمات تلفنی وسط باشد، اهمیت این موارد دوچندان خواهد شد.

وکیل تلفنی کیست؟

  • سابقه کار زیاد: بدون شک هرچه سابقه کار وکیل بیشتر باشد، مشاوره‌های موثرتری ارائه خواهد کرد.

  • امانت دار و قابل اعتماد: دقت کنید که شما باید اطلاعات خصوصی خود را با وکلا در میان بگذارید، حتی اگر از طریق تماس تلفنی با وی در ارتباط باشید. بنابراین وکیل تلفنی باید رازدار و قابل اعتماد باشد.

راه های مشاوره با وکیل تلفنی

بدون شک مشاوره حقوقی تلفنی بهترین روش برای دریافت مشاوره از وکلا است. اما شاید این سوال برایتان مطرح شود که چگونه باید از این خدمات بهره‌مند شویم؟ در پاسخ باید گفت شما باید یک موسسه معتبر و خوب در کشور پیدا کنید. بهترین کار جستجو در اینترنت است. همچنین با بررسی بیشتر متوجه شدیم این موسسه 2 راه مختلف برای دریافت مشاوره تلفنی در نظر گرفته است. در ادامه این دو راهکار را با هم بررسی می‌کنیم:

  1. شما می‌توانید به سایت رسمی این موسسه مراجعه کنید و پس از پرداخت هزینه از روی چارت قیمت، منتظر تماس وکلای مجموعه باشید.
  2. همچنین می‌توانید با شماره‌های 09212242670 یا 02147625900 تماس بگیرید و پس از پرداخت از خدمات مشاوره بهره‌مند شوید.

مشاوره با وکیل تلفنی در ایام تعطیل نیز یکی دیگر از آپشن‌های این موسسه است که نشانگر خدمت رسانی خالصانه در تمام روزهای سال می‌باشد.

وکیل تلفنی کیست؟

مزایای مشورت با وکیل تلفنی

مطمئنا شما هم می‌توانید مزایای مشاوره با وکیل تلفنی را حدس بزنید. این روش از مشاوره بسیار جذاب است و می‌تواند انتخاب اول و آخر من و شما باشد. با این حال مرور این مزایا خالی از لطف نخواهد بود. بیایید برخی از مهمترین نکات مثبت مشورت از طریق تماس تلفنی را بررسی کنیم:

  • صرفه جویی در زمان: زمان گوهر گرانبهایی است. اگر شما هم به زمان خود اهمیت قائل باشید، بدون شک انتخابتان مشاوره تلفنی است، چرا که در این روش نیازی به رفت و آمد ندارید و می‌توانید در یک تایم خالی با مشاورین ارتباط برقرار نمایید.
  • صرفه جویی در هزینه: بدیهی است مشاوره از طریق تلفن هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری داشته باشد

  • بدون محدود زمانی: هیچ یک از دفاتر وکلا انتهای شب یا بامداد باز نیستند. اما اگر در این مواقع نیاز به مشاوره پیدا کنید، چه می‌شود؟ مشاوره شبانه روزی با وکیل تلفنی راه حل این مشکل خواهد بود.

  • بدون محدودیت مکانی: متاسفانه برای برخی از افراد در سطح کشور دسترسی حضوری به وکلای خبره میسر نیست. اما مشاوره از طریق تلفن شرایطی را فراهم کرده تا بدون محدودیت مکانی از سراسر کشور با بهترین وکیل تلفنی صحبت کنید.

هزینه مشاوره با وکیل تلفنی

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی به فاکتورهایی نظیر تخصص وکیل و مدت زمان مشاوره بستگی دارد.

مدت زمان مشاوره حقوقی از طریق تلفن

تعرفه

5 دقیقه

30.000 تومان

10 دقیقه

50.000 تومان

15 دقیقه

70.000 تومان

20 دقیقه

100.000 تومان

30 دقیقه

150.000 تومان

1 ساعت

250.000 تومان

از کجا یک وکیل تلفنی خوب پیدا کنیم؟

در حال حاضر مشاوره با وکیل تلفنی کار سخت و پیچیده‌ای نیست. تنها باید یک موسسه خوب و معتبر پیدا کنید. همانطور که قبلا هم گفته شد، موسسه حقوقی وکیل تلفنی در بسیاری از عبارات کلیدی در رتبه اول موتورهای جستجو قرار دارد که نشانگر رضایت کاربران و البته قدرت بالای این موسسه است. از سویی با مقایسه تعرفه‌های این سایت برای مشاوره نتیجه گرفتیم که قیمت مشاوره در سایت وکیل تلفنی مقرون به صرفه بوده و در این اوضاع اقتصادی بسیار ایده آل است. باتوجه به شواهد و قرائن دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از سایت حقوقی وکیل تلفنی ارزش امتحان کردن را دارد. مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد.


برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس