کد خبر 1514206
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
مهاجرت ۵۰۰ پزشک از اراضی اشغالی پس از اصلاحات قضایی

اقدامات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اصرار به اصلاحات قضایی موجب شده ۵۰۰ پزشک در ماه‌های اخیر سرزمین‌های اشغالی را ترک کنند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارش‌های خود عنوان کردند صدها پزشک صهیونیست به دلیل نارضایتی از روند سیاسی کابینه نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و تصویب برخی اصلاحات قضایی در ماه‌های اخیر اراضی اشغالی را ترک کرده اند.

به گزارش اسرائیل نشنال نیوز، موشه بار سیمان توو، مدیرعامل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در بحبوحه نگرانی‌ها از موج مهاجرت پزشکان در اعتراض به دولت و طرح اصلاحات قضایی، نشست اضطراری با روسای انجمن پزشکی این رژیم برگزار کرد.

روسای نظام سلامت در حال آماده شدن برای دیدار با نمایندگان پزشکان یا خود پزشکان هستند تا از ترس و نگرانی آن‌ها بپرسند و تلاش کنند آن‌ها را متقاعد کنند که در سرزمین‌های اشغالی بمانند. گفته می‌شود قرار است مدیر عامل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی وضعیت را به موشه اربل شاس، وزیر بهداشت این رژیم ارائه دهد تا راه حل‌های این مشکل را بررسی کنند.

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو پس از روی کار آمدن علی‌رغم اعتراضات گسترده تلاش‌هایی را برای تصویب طرحی تحت عنوان «اصلاحات قضایی» آغاز کرد تا دستگاه قضایی این رژیم را تضعیف کند که این اقدام با اعتراضات و تظاهرات گسترده مواجه شد.

پزشکان و نظامیان ذخیره فعال و غیرفعال ارتش رژیم صهیونیستی از جمله مهم‌ترین گروه‌های بودند که به‌شدت اعتراض خود را به این طرح ابراز داشتند. علی‌رغم این اعتراضات، پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) اخیرا بخشی از طرح مدنظر کابینه را تحت عنوان «لغو بند معقولیت» به تصویب رساند که قدرت دیوان عالی این رژیم را تضعیف کرد و در مقابل قدرت کابینه را در تصویب طرح‌های موردنظر افزایش داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    3 1
    مهاجرت ماهانه بیش از پانصد پرستار و پزشک و سایر کادر پزشکی از ایران به چشمتان نمیاد یه وقت ؟تازه این برای کادر درمان هست برای بقیه حوزه ها که اوضاع شاید بدتر هم باشد .
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      1 1
      باز این مناخیم اومد زر اضافه زد!! اون کشور اشغالی خودتو بچسب به ما کاری نداشته باش ، زودتر شنا هم یاد بگیر، مفهوم شد؟؟!!
    • حقیقت گو IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      0 0
      واقعا گل گفتی ، دیگه در مورد مهاجرت مغزها ما نباید کسی رو مسخره کنیم ... بالاترین آمار فرار مغزها مال ایرانه !!!
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      3 0
      ۱۴:۵۷ آمار های مهاجرت رسمی که توسط پژوهشکده مهاجرت ایران داره ارایه میشه را ببین تا عمق فاجعه را بفهمی بعد بیای زر زر کنی .با بستن چشمتون به واقعیت هیچ چیز درست نمیشه .اکثر جوان های زیر سی سال میل به مهاجرت دارند .خیلی هاشون هم اقدام قانونی شون هم کردن.
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      0 0
      دقيقا درست ميگيد
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    2 0
    کاش امار رسمی مهاجرت پزشکان و کادر درمان ایران(ازاد!) روهم نشر بدین . فقط از بیمارستان ما 12 نفر ماه گذشته مهاجرت کردن ...
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    2 0
    این چه ادبیات مسخره ایه توی این مشرق باب کردید.اخر حرف حقی که زده،، با زر نزن جواب میدین،، لقمه های مفت حرامی که می خورید وضعیت مملکت عین خیالتون نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس