کد خبر 1514259
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
پلیس رژیم صهیونیستی

گروهی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در اعتراض به اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو اعلام کردند به معترضان می‌پیوندند.

به گزارش مشرق، بیش از ۵۰ نفر از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کردند در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی در کابینه نتانیاهو به جمع هزاران نیروی ذخیره نظامی خواهند پیوست که اعلام کرده بودند در یگان‌های خود حاضر نمی‌شوند.

به گزارش تایمز اسرائیل، در ادامه موج گسترده نافرمانی‌های نظامی در رژیم صهیونیستی، ۵۴ نفر از نیروهای احتیاط پلیس هم تاکید کرد از این پس برای ادامه خدمت داوطلب نخواهند شد.

این در حالی که پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، خدمات داوطلبانه ۱۰ نفر از نیروهای خود را بعد از آنکه به شکل رسمی مخالفت خود را با سیاست‌های نتانیاهو ابراز داشتند، به حال تعلیق در آورده است.

پلیس رژیم صهیونیستی که به طور مستقیم زیر نظر ایتمار بن غفیر، وزیر جنجالی امنیت داخلی این رژیم هدایت می‌شود، اعلام کرد از حضور تمامی داوطلبان احتیاط در یگان‌های خود استقبال می‌کند.

روز گذشته (سه شنبه) شبکه المیادین امروز به نقل از منابع صهیونیستی اعلام کرد که «پدیده تمردها در ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به لایحه اصلاحات قضایی که کابینه به ریاست "بنیامین نتانیاهو" به‌دنبال تصویب و اجرای آن است، این بار به نیروی زمینی رسید، اما فرماندهی ارتش اسرائیل تلاش می‌کند آن را مخفی نگه دارد.»

روزنامه عبری زبان، هاآرتص نیز فاش کرد که تعدادی از نظامیان واحد ذخیره در تیپ پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به اقدامات کابینه نتانیاهو در مورد اختیارات دستگاه قضایی اسرائیل، دست از کار کشیدند، اما در یک اقدام شگفت، ارتش برای این که گسترش تمرد به نیروی زمینی فاش نشود، از فراخوان آن‌ها خودداری کرد و در عین حال به برخی از آن‌ها هشدار داد که در صورت عدم حضور، مجوز جذب آن‌ها در ارتش لغو خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس