کد خبر 1515695
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۷

مرجع دانلود قالب و افزونه سایت ایران تمز

افزونه ها و قالب ها از ابزار هایی هستند که همیشه برای مدیریت و طراحی سایت های وردپرسی نیاز می باشند. از این رو نیاز است تا بتوان از طریق مرجعی معتبر به این محصولات دسترسی پیدا کرد. افزونه و قالب سایت ایران تمز با تنوع کاربردی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد که می تواند مرجعی کاملا مطمئن برای دسترسی به این ابزار ها باشد. با وجود اینکه قالب های زیادی به صورت رایگان در مخزن وردپرس موجود می باشد، اما باز هم افراد زیادی هستند که تمایل دارند تا از قالب های غیر رایگان و با امکانات شخصی سازی شده تر استفاده بکنند. از این رو است که احتمالا برای راه اندازی سایت خود به قالب های غیر رایگان و مرجعی مطمئن برای دسترسی به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با یکی از بهترین مرجع های ابزار های وردپرسی آشنا شوید.

قالب چیست و چه کاربردی دارد ؟

برای تمام افرادی که سایت وردپرسی طراحی کرده اند، قالب های وردپرس کاملا آشنا می باشند. این ابزار ها مجموعه ای از فایل ها و کد های برنامه نویسی هستند که استایل کلی هر سایتی را تعیین می کنند. در حقیقت پس از باز کردن سایت های مختلف، آن چیزی که مشاهده می کنید توسط قالب ها تعیین شده اند. اکنون باید متوجه شده باشید که قالب های وردپرسی می توانند چه نقش مهمی در طراحی سایت های وردپرسی داشته باشند.

در حقیقت مهم ترین بخش های یک سایت به وسیله قالب ها مشخص می شوند. قالب های زیادی برای طراحی کلی ظاهر سایت وجود دارند که برخی رایگان بوده و برخی دیگر با امکانات بیشتر اما به صورت غیر رایگان در دسترس می باشند. قالب و افزونه سایت ایران تمز می توانند بهترین گزینه برای راه اندازی سایت با امکانات قابل توجه باشند.

افزونه وردپرسی و کارایی آن

افزونه وردپرس همان طور که از نامشان هم پیداست، کد هایی می باشند که به سایت قابلیت هایی را اضافه می کنند و کمک می کنند تا سایتی جذاب و کارآمد تر از گذشته داشته باشید. برخلاف چیزی که تصور می کنید افزونه ها همیشه برای تکمیل قالب ها استفاده نمی شوند. پس برخی از آن ها شاید تغییری در ظاهر و نمایش سایت ایجاد نکنند اما کمک می کنند تا کارکرد کلی سایت بهتر از گذشته بشود.

افزونه های زیادی وجود دارند که برای شما می تواند جذاب باشد اما استفاده از همه آن ها به صورت یکجا چندان توصیه نمی شود. برخلاف تصور استفاده از چندین افزونه به صورت همزمان اختلال چندانی در عملکرد سایت شما ایجاد نمی کند و تنها زمانی این مشکل ایجاد می شود که از چندین افزونه به شکلی نامناسب استفاده کنید.

مرجع دانلود قالب و افزونه سایت ایران تمز

دانلود افزونه و قالب های وردپرس از سایت ایران تمز

دانلود افزونه و قالب های کاربردی از سایت ایران تمز بسیار راحت می باشد و در این سایت تمامی ابزار های لازم برای طراحی سایت در اختیار شما قرار گرفته است. از طریق این سایت کاربردی می توانید قالب های مختلفی را به صورت رایگان دانلود کنید، البته برخی از قالب های شخصی سازی شده به شکل غیر رایگان عرضه می شوند که برای دریافت آن ها نیاز است تا هزینه در نظر گرفته شده را پرداخت کنید.

با دانلود قالب و افزونه از سایت، فایلی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید آن را به راحتی در سایت خود راه اندازی کنید. برای این کار می توانید وارد پنل خود در سایت وردپرسی شوید که از قسمت نمایش، پوسته را انتخاب کنید. در این بخش با کلیک بر روی افزودن پوسته و انتخاب فایلی که دریافت کرده اید، می توانید قالب یا افزونه مد نظر خود را نصب کنید.

قالب های فروشگاهی وردپرسی

قالب های وردپرسی هر کدام به شکلی طراحی شده اند که برای سایت های خاصی بیشتر مناسب هستند. از این رو قالبی که برای سایت فروشگاهی استفاده می شود با قالب یک سایت خبری تفاوت دارد. البته اجباری برای استفاده از قالب ها در سایت های خاص وجود ندارد اما عمدتا هر یک از قالب ها بیشتر برای سایت های خاصی استفاده می شوند. در این بخش قصد داریم چندین قالب وردپرس فروشگاهی مناسب را به شما معرفی کنیم.

قالب وود مارت

یکی از محبوب ترین قالب های فروشگاهی، وودمارت می باشد که توسط بسیاری از سایت های فروشگاهی در ایران استفاده می شود. فونت های حرفه ای و امکانات زیادی که در این سایت وجود دارد، شما را از خرید سایر قالب های فروشگاهی بی نیاز می کند. این قالب عمدتا بروزرسانی های منظمی دارد و به همین دلیل بیشتر عیوب آن به مرور بر طرف کرده است. اگر به دنبال راه اندازی یک سایت فروشگاهی حرفه ای می باشید، حتما از قالب وودمارت استفاده کنید.

قالب باکالا

یکی دیگر از قالب های مناسب برای راه اندازی سایت فروشگاهی، قالب باکالا می باشد که به راحتی با اکثر افزونه های وردپرسی سازگار می باشد و می تواند امکانات زیادی در اختیار شما قرار بدهد. امکان نقد کردن کالا های فروشگاهی و مقایسه آن ها از جمله ویژگی های این قالب است‌.

مرجع دانلود قالب و افزونه سایت ایران تمز



جمع بندی

قالب و افزونه سایت ایران تمز، برای تمامی سایت های وردپرسی کاربرد دارند، پس مهم نیست که سایت شما در چه زمینه ای فعالیت می کند. در هر صورت می توانید از طریق سایت ایران تمز به بهترین و جدید ترین قالب و افزونه های وردپرسی برای راه اندازی سایت با کیفیت و زیبا، دسترسی داشته باشید. می توانید از سایت ایران تمز به عنوان یک مرجع مطمئن برای دانلود قالب های وردپرسی استفاده کنید.

سایت: https://iranthemes.com

آدرس: خراسان ، بلوار استقلال 15، استقلال

تلفن: 09396418266


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس