جزئیاتی جدید از حادثه شاهچراغ؛ از بنزین و فندک همراه تروریست تا نبود عقبه شبکه هدایت در کشورهای اسلامی

رئیس کل دادگستری استان فارس جزییات اتهام‌های ۳ متهم اصلی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی ۳ تن از متهمان اصلی حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) یازده روز پس از این حادثه تلخ گفت: پرونده این ۳ متهم جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه از زمان تشکیل پرونده دقت و سرعت درباره این پرونده در دستور کار مقامات قضایی قرار گرفت، گفت: به زودی شاهد برگزاری محاکمه این افراد خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس اظهار داشت: اتهام متهم اصلی پرونده به نام رحمت‌الله نوروزاف عضویت در گروهک تروریستی داعش، عضویت در گروه‌های بغی، محاربه و افساد فی الارض است و اتهامات وارده به متهمین ردیف‌های دوم و سوم به نام‌های حبیب‌الله عرب زاده و امرالله نظری (معروف به اسد) نیز معاونت در محاربه و افساد فی الارض و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور از طریق همراهی با گروهک تروریستی داعش است.

رئیس کل دادگستری استان فارس از ادامه دستگیری برخی افراد دیگرِ مرتبط با این حادثه خبر داد و افزود: تعدادی از افراد بازداشت شده پس از محرز شدن بی‌گناهی با قرار منع تعقیب آزاد شده‌اند و درباره تعداد دیگری از این افراد تحقیقات همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: تحقیقات درباره همه ابعاد زوایای پنهان و آشکار حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با دقت ویژه همچنان ادامه دارد و هر فرد و عاملی که کمترین نقش و همکاری را در اینباره با متهمین اصلی داشته است مجازات خواهد شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    با این همه اعدام بازم نتیجه بخش نیست مرزها را عین کاروانسرا باز کردید
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    یه مصاحبه با تروریست کنید.بپرسید چجور کسی را که نمی شناسید می کشید
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      0 0
      اینا تروریست کور هستن مردم رو میترسونن تا به اهداف خودشون برسون البته اینا قطعا یا مواد مخدر مصرف میکنن یا شدیدا شستشوی مغزی شدن
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    کار خودتون بوده حالا هی فیلم بازی کنید این حقیقتو عوض نمیکنه
  • پادشاه IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس