image-20230905210748-1.png

از نگاه اتاق فرمان آشوب‌ها در پاریس مرده موسوی برای شبکه اغتشاشات بهتر زنده آن است، توییت عامل منافقین هم‌راستایی با پروژه خالص‌سازی اصلاح‌طلبان و اغتشاشات دارد!

سرویس سیاست مشرق- پس‌ازآنکه قطعنامه ۵۹۸ میان ایران و عراق امضا شد یک جلسه بسیار مهم در کمپ تروریستی اشرف برگزار می‌شود، در آن نشست مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین به اعضای شورای رهبری می‌گوید که صلحی پدید آمده میان تهران و بغداد به معنای آن است که نظام سرپا خواهد ماند و این سازمان (گروهک تروریستی منافقین) است که به‌زودی در بن‌بست قرار خواهد گرفت؛ رجوی به اعضای مرکزیت سازمان اعلام می‌کند که باید مقدمات یک عملیات نظامی چندلایه در خاک ایران اجرا شود و الا پس از امضای قطعنامه همه اعضای منافقین در عراق تبدیل به فسیل خواهند شد.

آن شب رجوی رو به یک‌تخته بزرگ طرح حمله به مهران باهدف فتح تهران را کشیده و مدعی می‌شود که ظرف سه روز می‌تواند به اهداف خود برسد، علی زرکش نفر دوم سازمان در این جلسه این اقدام را خودکشی بزرگ نامیده و با آن مخالفت می‌کند اما رجوی به او گوشزد می‌کند که اگر آلان کار بزرگی را انجام نشود شرایط سیاسی برای کار سازمان منافقین قفل‌شده و دیگر نمی‌توانند در خاک ایران عملیات کنند؛ مسعود رجوی در آن نشست تشکیلاتی محرمانه گفته بود که می‌داند در طول عملیات ممکن است که سازمان قربانی بدهد اما کار بزرگ نیاز به قربانی بزرگ دارد!

سرنوشت فتنه‌گری که بازیچه دست منافقین شد!

این جمله از سوی رهبر تروریست‌ها بعدها در مانیفست فکری سازمان منافقین ثبت‌شده و یخشی از مرامنامه‌ای است که اعضا باید به آن پایبند باشند و میان اعضای منافقین بسیار مشهور است، ازجمله سال ۸۷ وقتی دریکی از جلسات خصوصی جمعیت توحید و تعاون که میرحسین موسوی آن را برگزار می‌کرد خبر نامزد شدن نخست‌وزیر سابق به‌جای خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد بسیاری از اعضا با تصمیم موسوی مخالفت کرده و به او توصیه می‌کردند که به صبر راهبردی خود ادامه دهد. اصرار بر نامزد نشدن موسوی چنان بالا گرفت که میرحسین موسوی دچار تردید شده بود، اما پس از پایان جلسه اردشیر امیر ارجمند که به‌عنوان میهمان در آن جمع حاضرشده بود موسوی را به گوشه‌ای دعوت کرده و به او می‌گوید که تردید را کنار بگذار و خودت را برای این کار بزرگ قربانی کن.

احتمالاً موسوی متوجه این جمله خاص از سوی مشاور ارشدش نشده بود، اما این جمله چنان به دل او نشست که بعدها در یکی از میتینگ‌های انتخاباتی‌اش اعلام کرد که آماده است خودش را برای کاری برزگ قربانی کند، این عبارت ویژه دریکی از فیلم‌های انتخاباتی آقای نخست‌وزیر نیز تکرار شده است.

پس از شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات آن سال و راه افتادن فتنه آمریکایی در تهران و تعدادی از شهرها اعضای دفتر تحکیم وحدت (طیف رادیکال علامه) دیداری با اردشیر امیرارجمند در تهران برگزار کرده و از او برای ادامه اغتشاشات و آشوب راهکار خواستند، مشاور موسوی به این دانشجویان گفته بود که میرحسین حاضر است قربانی شود اما زیر بار نتیجه انتخابات نرود، یکی از دانشجویان گفته بود که آقای موسوی چقدر می‌تواند در برابر نظام مقاومت کند، امیرارجمند پاسخ داده بود موسوی حق دیگر بازگشت از این راه را ندارد!

یکی از اعضای ستاد موسوی درباره امیرارجمند گفته است که او با ظاهری مذهبی شبیه به کشمیری در ستاد موسوی نفوذ کرده و میرحسین را مثل موم در دست گرفته و چرخاند، در حال حاضر سطح نفوذ امیرارجمند روی خانواده موسوی آن‌چنان زیاد است که می‌تواند به اسم موسوی بیانیه نوشته و آن را در سطحی وسیع پخش کند، دادن این آزادی عمل به سرپل منافقین در پاریس برای نخست‌وزیر سابق بسیار گران تمام‌شده است تا جایی که این روزها بسیاری از مواضعی که به اسم رهبر فتنه‌گران منتشر می‌شود موبه‌مو شبیه به اطلاعیه‌های منافقین در آلبانی بوده و گاهی کلیدواژه‌های نفاق در آن به‌طور آشکار تکرار می‌شود.

چرا عنصر سرویس‌های بیگانه در پاریس میرحسین موسوی را تهدید به مرگ کرده است؟ / جریان فتنه به دنبال بازیگر نقش «قربانی بزرگ»

عکس/ امیرارجمند در کنار ادمین کانال تروریستی آمدنیوز

روایت کارشناسی شده حکایت از آن دارد که امیر ارجمند از دهه ۶۰ با جریان نفاق ارتباط برقرار کرده بوده است. مادر وی افسر محرم زاده هوادار منافقین بوده و منصور امیر ارجمند برادر بزرگ اردشیر از منافقین فعال در بخش اطلاعات شهر استراسبورگ فرانسه است.

منزل منصور برادر بزرگ اردشیر در زمان ورود منافقین به فاز نظامی محل اختفای تعدادی از سران این گروهک بوده است. منصور پس از ماجرای خونین و کشتار کودکان به دست عوامل منافقین در تهران به فرانسه متواری و در شهر استراسبورگ مقیم شده است.

جالب آنکه اعضای خانواده امیر ارجمند پس از انقلاب همواره قیافه برانداز به خود می‌گرفتند و حتی مدل لباس پوشیدنشان نیز شبیه چریک‌ها بوده است، اردشیر نیز در اوایل ورود به دانشگاه اورکت آمریکایی به شیوه دانشجویان چپ پوشیده اما پس از مدتی در جهت عادی شدن و سفیدسازی تغییر پوشش داده است!

بر اساس گزارش‌های کارشناسی شده مادر اردشیر، «افسر محرم زاده» به‌ظاهر عضو گروهک منافقین بوده و در سال‌های اخیر در فرانسه علاوه بر همکاری با نفاق حتی با سلطنت‌طلبان نیز مراوده داشته است. این همکاری‌ها فرضیه دست‌آموز بودن چریک‌های این سازمان را تقویت می‌کند.

چرا عنصر سرویس‌های بیگانه در پاریس میرحسین موسوی را تهدید به مرگ کرده است؟ / جریان فتنه به دنبال بازیگر نقش «قربانی بزرگ»

چه کسی حاضر است یک‌ مرده سیاسی را ترور کند؟

اردشیر امیرارجمند پس از متواری شدن از کشور با پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی سرویس اطلاعاتی فرانسه و با حمایت سازمان منافقین و دفتر موسوم به شورای هماهنگی راه سبز امید را در پاریس تأسیس کرد؛ هدف این محفل ایجاد هم‌افزایی میان منافقین، سلطنت‌طلبان، عناصر فتنه و سایر گروه‌های اپوزیسیون در خارج از کشور بود، این دفتر به‌واسطه امیرحسین جهانشاهی با موساد نیز اتاق فکر مشترکی داشت.

یکی از مهم‌ترین وظایفی که دفتر شورای راه سبز به امیرارجمند واگذار کرده بود نفوذ در منزل موسوی بوده است، به‌این‌ترتیب که کلیه امور داخلی و خانوادگی موسوی باید با امیرارجمند هماهنگ شده و تمامی مواضع این شخص توسط مشاور و سخنگوی او (اردشیر امیرارجمند) تائید می‌گردید، این سطح از دخالت آشکار به حدی است که موسوی و همسرش زهرا رهنورد حق ندارند بدون هماهنگی دفتر پاریس حتی آب بخورند!

از نگاه دفتر پاریس موسوی می‌توانست یک‌مهره آلترناتیو در برهه‌هایی چون اغتشاشات باشد، اولین تست این ماجرا نیز در دی‌ماه ۹۶ انجام‌شده و در آبان سال ۹۸ و طی فتنه بنزینی تکرار گردید، بر اساس تحلیل این دفتر به دلیل آنکه منافقین فاقد پایگاه اجتماعی در ایران است، موسوی می‌تواند سخنگوی غیر آشکار این گروهک در تهران بوده و امیرارجمند نقش کشمیری (تروریست معروف) را برای موسوی بازی کند، در این سناریو امیرارجمند به‌عنوان سرپل عمل کرده و با بازی در نقش فردی دلسوز برای خانواده موسوی در منزل او در کوچه اختر نفوذ می‌کند.

این نفوذ به‌جایی رسید که میرحسین موسوی پیش از اغتشاشات پاییزی در تهران همسو با مواضع منافقین در آلبانی دست به تخریب شخصیت شهید سلیمانی زده و در یک بیانیه به‌شدت تروریستی به آمریکایی‌ها برای حمله به ایران گرای مستقیم داد، آن زمان تحلیل اتاق پاریس آن بود که موسوی می‌تواند با ترور شخصیتی شهید سلیمانی زمینه را برای اغتشاشات دوباره در ایران فراهم کند، در آن روزها موسوی به‌خوبی نقش خود را بازی کرد.

چرا عنصر سرویس‌های بیگانه در پاریس میرحسین موسوی را تهدید به مرگ کرده است؟ / جریان فتنه به دنبال بازیگر نقش «قربانی بزرگ»

چرا عنصر سرویس‌های بیگانه در پاریس میرحسین موسوی را تهدید به مرگ کرده است؟ / جریان فتنه به دنبال بازیگر نقش «قربانی بزرگ»

اما در آستانه سال‌مرگ اغتشاشات هیبریدی در برخی محلات بار دیگر نام موسوی توسط سرپل منافقین مطرح‌شده است. اردشیر امیرارجمند در یک توییت شایعه کرده است که موسوی در تهران ترور خواهد شد!

وب سایت کلمه که مواضع موسوی را منتشر می‌کند نیز در موضعی مضحک این ادعا را تائید کرده و نوشته است که خطوط تلفنی و موبایل منطقه باعث مرگ تدریجی موسوی شده است، این ادعا آنقدرغیرعلمی است که پاسخ به آن نیاز به استدلال خاصی ندارد.

اما ادعای عامل منافقین درباره پخش شایعه خبر مرگ موسوی زاویه دیگری هم دارد، برآوردهای تحلیلی نشان می‌دهد که شبکه اغتشاشات در تورهای امنیتی گرفتار بوده و احتمال اثرگذاری آن بسیار محدودشده است. این شبکه به دلیل نداشتن اثرگذاری اجتماعی زیر ضرب بوده و امکان بروز و ظهور ندارد، تنها عاملی که می‌تواند آن شبکه خشن را به سطح شهر بکشاند یک اتفاق بزرگ یا به تعبیر منافقین یک کار بزرگ در شهر است.

برای اجرای این کار بزرگ میرحسین موسوی می‌تواند قربانی بزرگی بوده و با ایجاد یک پیوست خبری «رخداد» را تبدیل به «واقعه» کند، برای منافقین موسوی همچنان نقشی که در سال ۸۸ برای او طراحی شده بود را بازی می‌کند! نکته جالب توجه آن است که در این توییت از واژه‌های قابل تاملی استفاده شده است که عمق پروژه را به خوبی نشان می‌دهد استفاده از کلماتی چون "مزاحمت" که هم‌سوی با خط انتخاباتی اصلاح‌طلبان(خالص سازی) داشته و نیز آلودگی در محیط نیز همسو با طرح اغتششات است. این کَُد بازی‌ها از ویژگی‌های منافقین در انتقال پیام است.

چرا عنصر سرویس‌های بیگانه در پاریس میرحسین موسوی را تهدید به مرگ کرده است؟ / جریان فتنه به دنبال بازیگر نقش «قربانی بزرگ»

عکس/ توییت عامل منافقین هم راستایی با پروژه خالص سازی اصلاح‌طلبان و اغتشاشات دارد!

از نگاه اتاق فرمان آشوب‌ها در پاریس مرده موسوی برای شبکه اغتشاشات بهتر زنده آن است، به عبارتی ساده‌تر از نگاه نفاق در دورانی که محدودیت‌های پیشین سران فتنه برداشته‌شده است موسوی کارکرد خود را ازدست‌داده است. در ارزیابی منافقین برداشته شدن محدودیت‌ها از روی مهدی کروبی باعث شد او با تحلیل بهتر نسبت به وقایع مواضع منطقی‌تری بگیرد، این مسئله درباره شخصی چون موسوی نباید تکرار گردد.

درنهایت آنکه پخش شایعه در تهران از سوی عنصر سرویس‌های اطلاعاتی و شبکه نفاق چند آورده خاص دارد، از یک‌سو مرده‌ای سیاسی چون موسوی را دوباره احیاء کرده و به او نقش جدید خواهد داد. از سوی دیگر اعلام خبر مرگ او در چنین وضعیتی می‌تواند به رخدادها شتاب داده تا در نقش موتور محرک را برای شبکه آشوب بازی کند. این بازی سوخته یک کارگردان قدیمی با بازیگرانی جدید دارد؛ تمامی ابعاد این صحنه در رصد نهادهای اطلاعاتی و انقلابی قرارگرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    54 9
    موسوی که مهره ی سوخته است روحانی رو قربانی کنن، مسوول خائن ازین دست زیاد داریم...بیان همه رو ترور کنن علی برکت الله.
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      31 10
      والله !! ما راضی هستیم موسوی و رهنورد نفله بشوند به شرطی که حسن کلید هم باهاشون بره جهنم
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      12 1
      به احتمال زیاد اردشیر امیرارجمند وطن فروش با دسترسی های زیادی که به خانواده موسوی بازیچه داشته، غذاهای آنها را آلوده به مواد سمی مخصوصی کرده و می‌دونه که تا چندسال بیشتر زنده نیستند
    • بختیاری IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      12 1
      منافقین فراری و منافقین دارای پوشش مختلف(مثل اصلاح طلبی) در داخل بارها برای مظلوم نمایی وکسب قدرت برنامه ترور خودی داشتند که رسوا شدند و در مواردی ترور انجام شده ،یکی از ادعا داران عقل و فهم سناریوی ترور خود رانوشته و توسط بعضی اجرا کرده( مثلا ترور ناموفق بوده !) که با آب وتااب فراوانن ترور ساختگی خود را به لباس شخصی ها نسبت دادند که در این مورد هم بعد رسوا شدند.این جریان برای رسیدن به قدرت و هدف (نابودی نظام اسلامی ناب و جایگزین کردن نظام اسلامی کدخدایی) حتی به خود رحم نمیکنند ایا انتظار رحم ودلسوزی نسبت به کشور ومردم از اینها منطقی هست؟؟ واقعا عجیبه چه دلیل و ترسی دارند که حتی دست به تررور خودی میزنند دستگاهای جاسوسی غرب چه راز و آتویی از اینها دارند؟؟؟ در هرصورت مکر خدا بالاتر از مکر خشک مغزان هست و روسیاهیش همییشه نصیب نوکران کدخدا و وفاداران ملکه گور به گور شده خواهد شد./// برای باار هزارم ریشه منافقین و یهود مخفی در پرونده انفجار دفتتر نخست وزیری قابل خشکیدن هست پیگیری کنید تا ببیند چند گله کفتار در لباس یابو کشف میشه.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    51 5
    میرحسین نیاز به رابط نداره خودش سرپل منافقین هست افسوس که آیت ترور شد
  • متروپل IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    13 8
    عجب
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      7 10
      مش رجب
  • مانی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    24 4
    سلام علیکم تحلیل خوبی بود.
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      10 38
      سلام علیکم سراسر حقه بازی و دروغ بود مردم دیگه گول این چرندیات رو نمیخورن
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      8 0
      خاجی کوزه شور باز که سولاخ موش بیرون اومدی! تو گول نخور چون گوش خوردی و سیر شدی، نوش جونت واست سم و دم بشه
    • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      8 0
      سلام علیکم سراسر حقه بازی و دروغ بود/// سگدونی آلبانی تعطیل و حاجی قلابی دربدر شد. خخخخخ
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
      1 0
      جوبشور خان ما هم نزدیگ بیگدلی میشینیم اینو گفتم که بیشتر مراقب خودت باشی
    • مرگ بر منافق IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      1 0
      عه سلام حاجی جوبشور راستی طویله آلبانی چه چخبر تعطیلش کردن?? (:
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    11 24
    عجیب است دوتا بچه زورگیر را میخوایید اعدام کنید از شونصد جهت و زاویه در مرعی و آشکار در برابر چشم عموم برای ثبت در تاریخ صورت می کنید اما این روح الله زم نه عکسی از اعدامش هست نه جنازه است! فتأمّل من کمترین نوعی زود باور چطور باورتان کنم!
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      11 3
      کی ازت خواسته باور کنی؟ تو برو شبکه های عنتر نشنالی را بین و باور کن نوش جونت
    • مرگ بر آمریکا IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      1 0
      خخخخ. خوب به این مزدور منافق گفتی باید بره عنتر نشنال ببینه. خدایا مارو از شر منافقان خلاص کن
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    2 0
    مشخصه این دو جانور و کارفرماهاشون حتی شده با خودکشی به دنبال جرقه آشوبن باید مراقب بود شاید هم یه جور نعل وارونه است و یه جای دیگه هدفه خدا لعنت کنه هر بی صفتی که ضد ایران و اسلامه امیدوارم خدا جواب فتنه هاشون رو با رسوایی و نابودی بده
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    20 12
    مشکل اقتصادی و معیشتی حل شود کل مسائل مملکت حل می شود
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      4 1
      تارباخوری وتزویر است بدترمیشه که بهترنمیشه
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      10 1
      مشکل مغزی شماها حل شود همه مسائل حل میشود
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      14 12
      اگر اصلاح طلبان ام الفتنه اجازه دهند و چند روز فتنه گری و وطن فروشی نکنند تمام مشکلات اقتصادی معیشتی حل میشود
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      8 6
      اگه دولت بتونه مافیای اقتصادی رو ناکار کنه ،دیگه نیازی نیست نگران این مرده های متحرک سیاسی باشیم
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      2 0
      مافیا رانت خور مفسد اقتصادی هر چه اسمشه پول خرج میکنه واسه اهدافش از همان ثروت رانتی تعدادی ضعیف النفس هم هستند که مطیع شوند
    • مرگ بر آمریکا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      0 0
      اگر افساد لجن ها و مزدوران صهیونیست تو مملکت ما دست از این فساد مالی و وطن فروشی و خود تحقیری بردارند، مشکلات ایران حل می‌شود. #ایران_قوی
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    5 0
    دین و مذهب برتر، ملت باهوش و رهبری باهوش تر، فرهنگ و تاریخ، نفت و گاز، دانش هسته ای، کوریدور های مختلف و نقشه جغرافیا، تمدن بزرگ، طلا، روی و البته معادن لیتیم وباز هم معادن لیتیم و قدرت. خدا ایران را در افتخار، هوش و ثروت بی کران غرق کرده است.
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      2 0
      ملت که همه جوره با نظام همکاری کرده و عملا خود را فدای این نظام کرده است.
  • بنده خدا IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    4 0
    همانگونه که خود اشاره کردید "مرده‌ای سیاسی چون موسوی " اینقدر ارزش ندارد که .... شلوغش نکنید بگذارید با آرامش به آن دنیا برود آنجا که قطعاً سرش خیلی شلوغ خواهد بود و اول جواب شهید آیت و بعد بقیه شهدا را که به آنها خیانت کرد باید بدهد
  • بابک گیلانپور IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    5 3
    برای موسوی وکروبی وخاتمی وامثالهم که خودرا شیعه می نامند اما تنشنه قدرت ومقام حکومتی هستند.متاسفم برای چنین شیعیانی که بجای کمک به پیسرفت کشور در اندیشه اغتشاش و ناارامی در کشورند وقصددارند در سایه روابط با غرب بی وجدان، به سرکردگی امریکا در ذلت وخفت زندگی بکنند.
  • US ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    14 24
    موسوی هر چه گفته درست از اب درامده و در شرافتش همین بس که در تمام این سالها یک لکه سیاه در زندگی این مردنیافتید.
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      15 4
      از کدام شرافت میگی
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      15 8
      بله شما رست میگید یک لکه سیاه هم ندارن فقط باخدمتتون عرض کنم که یکه لکه سیاه داخل تمام سیاهی‌ها به چشم نمیاد برای همینه که شما نمیبینی سفیدی باقی نمونده که شما بتونی سیاهی داخلش پیدا کنی
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      12 4
      موسوی که کلا لکه سیاه و چرک هست البته تو چون خودت آنکه اون هستی متوجه نمیشی، شاید هم از السابقون منافقین هستی و دم گور
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      9 4
      موسوی و شرافت!!!!!! مرزهای بی طرفی را جابجا کرده و تو هم که جیگر
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      11 7
      در بیشرفیش همین بس که بنا به صحبت مشاورین و اطرافیان نیمه شب قبل از شمارش کامل آرا خودش به خودش تبریک گفت و خود را برنده دانست و خواست دست پیش را بگیرد
    • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      4 1
      آتش زدن خیمه ابا عبدالله الحسین علیه السلام، لکه سفیده.! سال88! ،کور رنگی تا این حد؟.!!!
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      1 0
      آمووو بگو کلا سیاه است یک لکه سفید توش پیدا نمی کنی !!! وقتی که کلا سیاه است لکه سیاه از کجا میتوان پیدا کرد ؟!
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      1 0
      دریای سیاهی هرگز لکه سیاه درآن مشخص نمیشود کل دریا سیاه شده دنبال لکه سیاه نگرد ان شاالله همراه با سیاهی میریزید موسوی محشور شوی و لکه سیاه رو در دریای سیاه ببینی
    • مرگ بر افساد لجن ها مرگ بر آمریکا IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      0 0
      ميرحسين عامل فتنه 88 و مزدور صهیونیست ها. میدونی فتنه 88 چه ضربه ای به ممکلت وارد شد؟ البته احتمالا از همونایی هستی که تو سگ دونی آلبانی حسابی حالشون جا اومده :)
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    31 3
    خودشیفتگی وخودخواهی انسان های شاخص را به ته دره مرگ می کشاند!!!!!
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    7 8
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند اگر مردم خبر دار میشدن این جماعت این قدر پر رو نمی شدند
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    11 4
    حصر مفت خور
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    3 0
    آخه کی برای این بخت بر گشته دلش میسوزد همان بهتره که شرش از این دنیا کم بشه
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    3 0
    نگران نباشید و با کلمات به این مطلب ضریب نزنید، موسوی را اگر در میدان آزادی هم در ملاء عام به دار بکشید آب از آب تکان نخورده بلکه مردم به حقانیت مسیر لنقلاب امیدوار میشوند، هر مگسی هم که وزوز کرد بر سرش بکوبید. موسوی از پایه گذاران تحریمهای حداکثری بر علیه مردم ایران است. مرگش در اذهان عمومی کاملا رواست
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    3 0
    موسوی آخرین عکسش نشون می ده که خیلی وقته مرده بدنش داغه حالیش نیست
  • کریم IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    1 0
    چه اصلاح‌طلبان چه چیز دیگر هر دو از یک قماش هستند این بازی کنه شده هستش
  • کریم IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    1 0
    واقعا کسانی هستند هنوز هنوز دنبال این آن باشند جای تعجب دارد کشور دارد از فقر بیدا می‌شود خبرنگاران ما دنبال چه البته اجاره خبر دگر را ندارند
  • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    حالا مرده باشه هم چندان اهمیتی نداره فقط باید اعلام مرگش یک ماه پس از نتخابات مجلس باشه حالا دقیق یک ماه هم نه مثلا اگر سی و هفت روز و چهار ساعت و هفده دقیقه و پنج ثانیه بعد هم شد اشکال نداره خدا بیامرزدش مهندس خوبی بود فقط کسی نبود ازش بپرسه آخه نفهمیدیم چرا بنزین تموم شد
  • فاطمه IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    زبان لغزانه همه طوری میچرخه ازتفکر ودرخدمت تفکرات انسانه دیدگاه ازنوع تفکرووابستکی فکری نشات میگیره حق وناحق وجودش وابسته به وابستگی فکری هرکسی هست درهرصورت یکی گفته روح اله زم شایدزنده باشه ومهره بوده اینم بادنیایی که ناتوش زندگی میکنیم هیچی بعیدنیست یامیرحسین اینی هست که گفته شده بازیخورده یامبارزی که زندگیشو داده خدا داند
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    3 1
    لعنت خدا بر خاتمی فتنه گر و موسوی که شاگرد ایشان در فتنه گری است و عجوزه ای که با فتنه گری به دنبال کسب قدرت است این بدبختها دچار توهم شده بودند و هنوز هم متوهم هستند نمی دانند که با مرگشان بدون محاکمه به جهنم واصل خواهند شد اینها شقی ترین سیاست مداران ایران هستند
  • ایرانی IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    1 0
    سال گذشته در نبود عاشقان حسین (ع) در اربعین، چند اوباش و اراذل مملکت را به اصطلاح چند وقتی بهم ریختند. حال مردم بیدار و عاشقان حسینی به وطن برگشتند و اجازه هیچ حرکت مذبوحانه ایی را نخواهند داد.
  • US ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    1 0
    قطعاً روایت تاریخ در آینده مشخص میکنه که چه کسانی
    • مصطفی پور IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      0 0
      مسیر اقتصادی کشور از همان ابتدا در اختیار افکار و اندیشه های اقتصادانانی بوده که توسط افکار امثال میرحسین موسوی ایجاد شد.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    تا خود جهنم میتونن چرت و پرت بنویسن
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    شمادیگه واژه مزخرف خالص سازی را بکار نبرید بگذارید اصلاح طلبان با این واژه دلشان چندمدتی خوش باشد !!!!
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    شمادیگه واژه مزخرف خالص سازی را بکار نبرید بگذارید اصلاح طلبان با این واژه دلشان چندمدتی خوش باشد !!!! خدانکند یک واژه ای درجایی نامناسب توسط یکی آنهم نابجا گفته شود کسانیکه مغزشان مانند شکمشان خالی است هرچیز گیرشان بیاید میخورند اینجا نیز بدون توجه به کار برد واژه خالص سازی برای خودشان بکارمیبرند!!! و آنرا مانند میمون بازگو میکنند و درهرجا وبی مناسبت بکار می برند !!!! یک حرف غلطی را لاریجانی زد ودیگران بدون اندیشه یک روند آنرا را بازگو میکنند !! همین حرفهای لاریجانی را زمانی دوستان امروزش که روزی مخالفین مدیریت دوران ریاست صداوسیمایی او بودند و از هیات دولت بیرونش کردند به لاریجانی می گفتند! !!! خالص سازی برای پاک کردن غلات از سنگ و کلوخ وناخالصیهاست که باید پاکسازی و خالص سازی شود تا برای مصرف آماده ومناسب شود نه برای چیز دیگر ! !!! اینک که برخیها خودشانرا را باسنگ و کلوخ برابر می دانند و براین گفته نیز پافشاری میکنند ماهم به خاطر اینکه خاطر دوستان ازاین واژه من درآوردی بیجا نگران نشود حرفی نداریم که این برچسب ناخالصی به دوستان اصلاح طلب بچسبد ومانند سنگ وکلوخ شوند !!!! اینجا دیگر کسی نمی تواند مانند حرفی که احمدی‌نژاد به قانون شکنان نسبت خس وخاشاک داد بهانه وایراد بگیرد که برخیها مارا سنگ وکلوخ می نامند چون خودشان پافشاری دارند که ناخالص هستند ! !!
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    خدا لعنت کنه موسوی خاتمی چقدر این از خدا بی خبرها به وجه کشور اسیب زدن.
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    1 0
    میرحسین موسوی ناحق در حصر خانگی است
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    میرحسین موسوی پاک ترین انقلابی بوده .اگراینها یک سرسوزن ازش آتوداشتن تابحال مثل رجایی وبهشتی ورفسنجانی وباهنر ومطهری وصیاد واحمد خمینی به باقی فرستاده بودن .مثل هزاران جوان بی گناه که درراه آزادی جان دادند.الان که قدرت درهمه ارکان دستشان ولی اوضاع اقتصادی واجتماعی وسیاسی کشور در بدترین وضعیت بوده وبرای فرار از پاسخگو بودن به یاوگری توسل شدن
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    0 0
    باید بهش برسید تلفن داشته باشه با شنود و همه امکانات با نظارت
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    0 0
    قربونت حالا که داری زحمت میکشی زحمت تفاله های دولت یازدهم و دوازدهم رو بکش ، یه نفس راحت بکشیم
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    میرحسین و کروبی و باید میکشوندید دادگاه علیه فتنه ای که راه انداختن دادگاهی میشدن و جواب پس میدادن
  • علی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    مگر مرده را هم ترور می‌کنند .
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اا سپتامبر سازی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس