هلاکت عامل حمله به نیروهای نظامی و انتظامی در مرز سراوان

فرمانده مرزبانی فراجا از هلاکت شرور سابقه دار عامل حمله به نیروهای نظامی و انتظامی و کشف ۶۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مرزهای شهرستان سراوان مطلع و با اجرای عملیاتی برنامه ریزی شده و هدفمند، موفق به کشف مواد مخدر شدند.

وی افزود: بعد از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با تسلط اطلاعاتی نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی مسلحانه، هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان و هلاکت یک تن از آنان شدند.

سردار گودرزی ادامه داد: در این عملیات سنگین و در درگیری مسلحانه مقدار ۶۲۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و تعداد دو قبضه سلاح جنگی به همراه ۱۱ تیغه خشاب و ۲۳۱ فشنگ مربوطه و یک دستگاه خودرو هایلوکس کشف شد.

این مقام ارشد در فرماندهی مرزبانی انتظامی اظهار کرد: پس از احراز هویت و استعلام های بعمل آمده از سوابق فرد به هلاکت رسیده محرز شد، شرارات های معدوم "صابهان شهنوازی" معروف به صاحب خان گمشادزهی که مدت هاست در حمله به نیروهای نظامی و انتظامی شرکت گسترده داشته است و یکی از عوامل شهادت ۲۱ نفر از کارکنان فراجا و همچنین عامل زخمی شدن تعدادی دیگر از همکاران بوده است.

گفتنی است؛ شرور مذکور سابقه قتل و گروگانگیری مسلحانه تعدادی از مردم مرزنشین را نیز در پرونده خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    31 1
    عالی
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    26 3
    دمتون گرم، امونشون ندید پارشون کنید این وهابی های بی سروپارو
  • پیروزه IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    2 0
    این فرد با این همه سوابق شرارت چطور تا حالا زنده بوده است.
  • ح IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    2 0
    الان ضد انقلاب میان میگن از ما بوده و هشتگ میزند براش و قهرمان ازش میسازن چون همشون اینطورین
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    1 0
    دست مریزاد.
  • علویان ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 0
    قاچاق مواد مخدر وقاجاق سوخت پشتوانه اصلی نیروهای طرفدار داعش وجیش الظلم ووهابیت خبیث ئذربلوچستان است شما برادران که با این ها مبارزه می کنید کگویا درجنگ بدر با ابو سفیان وابو جهل مبارزه می کنید هرکس به هرمقدار مواد مخدر مصرف کند به دشمنان امام مهدی کمک کرده است وتیری به اردوگاه امام علی شلیک کرده است معتادان بهوش باشید که روز قیامت شمارا با دیزید بن معاویه وحرمله محشور نکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس