کد خبر 1527139
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
تعرض به سنگ قبر نیکا شاکرمی صحت ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در خصوص ادعای تعرض یا آسیب به سنگ قبر مرحومه «نیکا شاکرمی» گفت: هیچگونه تعرضی به قبر مرحومه صورت نگرفته و شرایط در منطقه کاملا عادی است.

به گزارش مشرق، «احسان یاوری» روز شنبه در گفت و گویی افزود: برخی کانال های مجازی و صفحات اینستاگرامی ادعا کرده اند به قبر مرحومه شاکرمی آسیب وارد و راه های دسترسی به این مکان مسدود شده است که این موضوع صحت ندارد.

وی اظهار داشت: ادعاهای برخی گردانندگان کانال های تلگرامی که با قصد بر هم زدن نظم و ایجاد آشوب، موجب تشویش اذهان عمومی می شوند تکذیب و در عین حال به این افراد هشدار داده می شود با مساله امنیت جامعه بازی نکنند.

وی افزود: آرامش و امنیت مردم خط قرمز ما است و افرادی که امنیت جامعه را هدف قرار داده و موازین قانونی را رعایت نکنند ، بطور جدی مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

یاوری از شهروندان خواست مطالب منتشر شده در شبکه های مجازی وابسته به اغتشاشگران و ضد انقلاب را دنبال نکنند.

گفتنی است نیکا شاکرمی سال گذشته در زمان اغتشاشات با سقوط از ارتفاع جان باخت که برخی کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی ضد انقلاب امروز با یک ادعای دروغ از تخریب قبر این مرحومه خبر داده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 7 مقدس IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    3 2
    میشه بگید چطوری سقوط کرد
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    2 2
    آقای معاون سیاسی و امنیتی استانداری چرا پیگیر قتل ایشان نشدید چرا مدارک و مستنداتی در مورد قتل ایشان و صدها جوان دیگه که تحت عنوان ((کشته سازی)) مطرح می کنید وجود نداره ؟؟؟ حالا پیگیر شکسته شدن قبر ایشون هستید ؟؟
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      0 0
      اولا حرف مفت نزن دوما ایشون به دلایل مشکلات خانوادگی خودکشی کرد سندش هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس