dfvd

معاون شورای امنیت روسیه و رییس‌جمهور اسبق آن، که ظاهرا یک مسیحی ارتدوکس بسیار معتقد است، به داشتن ادبیات آمیخته به الاهیات سیاسی و برداشت‌های کتاب مقدسی در تفسیرها و تحلیل‌های شخصی خود معروف است.

به گزارش سرویس جهان مشرق، دمیتری مدودف، رییس جمهور اسبق روسیه و نخست وزیر پیشین این کشور و معاون شورای امنیت فعلی فدراسیون روسیه، در کانال تلگرامی خود، مطلب کوتاه و قابل تاملی درباره‌ی نقشه‌ی اسراییل برای تجاوز زمینی به غزه منتشر کرد. مدودف که ظاهرا یک مسیحی ارتدوکس بسیار معتقد است، به داشتن ادبیات آمیخته به الاهیات سیاسی و برداشت‌های کتاب مقدسی در تفسیرها و تحلیل‌های شخصی خود معروف است.

پست تلگرامی عجیب «مدودف» درباره اهداف جنایت اسرائیل در غزه +عکس

مدودف نوشت:

"اسرائیل همچنان عملیات زمینی خود در غزه را به تعویق می اندازد. عمدتاً تحت فشار ایالات متحده و ترس از خشم جهانی.

اما خودتان را گول نزنید. این عملیات و با جدی‌ترین و خونین‌ترین عواقب انجام خواهد شد. «مولوخ» همیشه قربانیان بیشتر و بیشتری را طلب می کند و ماشین خشونت متقابل اکنون سال‌ها کار خواهد کرد.

علاوه بر این، غرب از اوکراین بسیار خسته شده است. و با اشتیاق از اسرائیل حمایت کرد. حتی رئیس جدید مجلس نمایندگان ایالات متحده، مایکل جکسون (متاسفم، مایک جانسون، اما چه کسی اهمیت می دهد) کمک به تل آویو را به عنوان اولویت اول خود نام برد.

یا شاید بهتر است روند حل و فصل خاورمیانه از سر گرفته شود و در نهایت تلاش شود تا قطعنامه شماره 242 شورای امنیت سازمان ملل در 22 نوامبر 1967 اجرا شود؟ یا حتی طرح اصلی تقسیم فلسطین که در 29 نوامبر 1947 توسط قطعنامه 181 UNGA تصویب شد؟

سوالات البته شعاری هستند.

از این گذشته، تقسیم پول برای جنگ شخص دیگری دور از ایالات متحده بسیار جالب‌تر است.

جنگ باید ادامه پیدا کند…"

پست تلگرامی عجیب «مدودف» درباره اهداف جنایت اسرائیل در غزه +عکس

پست تلگرامی عجیب «مدودف» درباره اهداف جنایت اسرائیل در غزه +عکس

ما در گزارش‌های مشرق در چند نوبت به معرفی برخی از اقوام شیطانی و «خدایان» مورد پرستش آنان، از جمله «مولوخ» پرداختیم.

در اساطیر باستانی، در تمدن موسوم به «فنیقی» خدا (و در واقع اهریمنی) پرستیده می شد که «مولوخ» (Moloch) نام داشت. به باور بسیاری از اسطوره‌شناسان مذهبی، مولوخ یکی از تجسمات «شیطان» یا «ابلیس» در ادیان ابراهیمی است. مولوخ به دو صورت گاو شاخدار و بالدار و همچنین جغد در آثار تمدن فنیقی ثبت شده است و یکی از معروف‌ترین تصاویر ثبت شده از این تجسم شیطان، مراسم ضدانسانی و اهریمنی «تقدیم نوزاد» به درگاه بت مولوخ است.

در این مراسم، بت بزرگ مولوخ آن قدر داغ می شد تا شکل سرتاسر سرخ بگیرد، و ان گاه پرستندگان او، قربانی نوزاد معصوم را در بغل بت سرخ شده از حرارت می گذاشتند تا جزغاله شود و قربانی پذیرفته شود. گفتنی است که علامت مشخصه هر دو تجسم «مولوخ» داشتن شاخ است و علامت معروف شیطان پرستان اشاره به همین وجه اهریمن دارد. گفتنی است طبق نظر برخی پژوهندگان عهد عتیق، گوساله سامری، مظهر یکی از خدایان اقوام ملحد فنیقی و کنعانی(به عنوان دشمنان بنی‌اسراییل) به نام «مولوخ» یا مولِخ بوده است. در واقع، مولوخ معروف‌ترین «بعل»(خدایان گاوپیکر) مورد پرستش در منطقه‌ی باستانی غرب آسیا بوده است.

علاوه بر این، مجسمه بزرگ جغد «مولوخ» درشهر مونته ریوی کالیفرنیا، در مکانی موسوم به «درختزار بوهمی» (Bohemian Grove) واقع شده است. این مکان هر سال (در میانه‌ی ماه ژوئیه) محل گردهمایی شخصیت‌های بانفوذ و تعیین کننده هنر، موسیقی، فرهنگ، سیاست و اقتصاد در آمریکاست که در مراسمی مخفی آیینی شیطانی به نام «سوزاندن عاطفه» یا «cremation of care» شرکت می کنند که هدف آن، آسوده‌سازی وجدان خادمان مولوخ بابت اعمال و جنایاتی است که در طول سال برای خشنودی این وجود شیطانی انجام داده‌اند. آن‌ها برای ابراز سرسپردگی به اهریمنی که این بت سنگی جغدوار نماد آن است، این مراسم آیینی را پیش روی بت سنگی بزرگ (در نقطه ای که به «آشیانه جغد» معروف است) انجام می دهند که یکی از بخش‌های این مناسک شیطانی، سوزاندن یک «قربانی انسانی» است.

پست تلگرامی عجیب «مدودف» درباره اهداف جنایت اسرائیل در غزه +عکس

شاید این سطور و جملات به چشم برخی خوانندگان توهمات و تخیلات بیاید و آن را مناسب فیلم‌های ترسناک هالیوودی بدانند. از این رو، توجه شما را به دو گزارش زیر از روزنامه «واشینگتن پست» (یکی از سه روزنامه بزرگ آمریکا) و همچنین پایگاه اینترنتی معروف «Vox» جلب می کنیم که به صراحت حضور بزرگان سیاست و اقتصاد و فرهنگ و هنر ایالات متحده را در این مراسم تایید می کند.

پست تلگرامی عجیب «مدودف» درباره اهداف جنایت اسرائیل در غزه +عکس

همچنین دو کتاب زیر یکی از ده‌ها کتابی است که درباره‌ی مناسک پرستش بت مولوخ در درختزار بوهمی منتشر شده است.

پست تلگرامی عجیب «مدودف» درباره اهداف جنایت اسرائیل در غزه +عکس

پست تلگرامی عجیب «مدودف» درباره اهداف جنایت اسرائیل در غزه +عکس

حال با اظهارات یکی از معروف‌ترین سیاستمداران دنیا، کسی که دومین فرد متنفذ فدراسیون روسیه محسوب می شود، بار دیگر توجهات به ریشه‌های عمیق، تاریک و باستانی اعمال رژیم کودک‌کش صهیونیستی، حامیان و ایادی آن در دنیا جلب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 3
  • SE ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    94 4
    ابلیس زادگان ملوخ را پرستش میکنند که شامل همه سگیونیستها میشود
    • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      1 1
      نوهم نوطئه
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      7 46
      ماهی گیر آب گلالود کارش جیه؟
    • موریس IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      3 1
      آقا به سگ توهین نکن ،سگ صدبرابر از صهیونیست بچه کش بهتره
  • TR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 3
    شک نکن سی دی های رائفی پورو گوش کرده
  • TR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 2
    شک نکن سی دی های رائفی پورو گوش کرده
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    85 2
    یدالله فوق ایدیهم نصر من الله و فتح قريب
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    این مسیحی ارتدوکس بسیار معتقد چی مصرف می کند؟
  • م ز IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 2
    درود بر پوتین و درود بر روسیه که در جبهه ی حق قرار دارند.
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 0
    خجالت بکش ادعای ابر قدرتی داری ،و مدعی هستی دیگران باید بهت تکیه کنن، اما از کاهش حمایت غرب از اوکراین خوشحالی؟ تو باید توانایی جنگیدن همزمان در چند جبهه رو داشته باشی
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 0
    مسیحیان اردتکس ضد صهیونیسم هستند. با توجه به اینکه جناح حاکم بر روسیه اردتکس هستند پتانسیل پیوستن به جبهه ضد صهیونیستی رو دارند
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 0
    ای گناهکاران، امروز جدا شوید.(۵۹) ای آدمیزاد مگر با شما پیمان نبستیم که شیطان را نپرستید، که او دشمن آشکار شماست؟(۶۰) قرآن. سوره یس.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 0
    خیزش غرب بیشتر حکایت ازخالی کردن ساکنان غزه و تصرف آن دارد. نیت ساخت یک پایگاه نظامی و احتمالا تبدیل اسرائیل ب یکی دیگر از ایالات آمریکاست.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    55 3
    اینها یهودی نیستند بلکه سامری گاو پرستند
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    45 2
    ببین حالا حضرت موسی(ع) بخاطر قوم بنی اسرائیل چقدر اذیت شد؟!!
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    21 1
    مددف دو تا سلاح تعیین کننده به مقاومت نمیده گور پدر اسراییل
  • BE ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 1
    عجیب نیست، شیطان پرستان هم جا رخنه کردند ... خودمون هم داریم اسهل تالاب! شناسایی سخت است....
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 0
    تاریخ روس سر تا سر خیانت است و خیانت و ....جنایت انسانهای آزاده بیدار شین خیلیها آتش فلسطین به سینه میزنند ولی هر کس به طریقی ضربه به این بیچارگان میکند.
  • CA ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 0
    والا نصف غره رو با بولدوزر شخم زدن. کجا عقب انداختند؟!!!
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 1
    مولوخ یعنی فارسستان
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 0
      جواب ابلهان خاموشیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس