حماس اظهارات مقام ارشد اروپایی علیه این جنبش را محکوم کرد

جنبش حماس در پی ضرب الاجل یکساعته رژیم صهیونیستی برای تخلیه بیمارستان الشفاء اعلام کرد که تهدید و وادار کردن مدیریت این بیمارستان برای تخلیه بیماران، تروریسم و سادیسمی صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای اعلام کرد: جنگ اشغالگران علیه غزه ، تلاشی ناامیدانه برای آواره کردن مردم ما است.

شبکه الجزیره ساعاتی پیش به نقل از منابع خود اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی دستور داده است که بیمارستان الشفا در غزه طی یک ساعت آینده باید تخلیه شود.

«محمد ابوسلمیه »رئیس بخش جراحی این بیمارستان در گفت‌وگو با الجزیره نیز اعلام کرد: رژیم اشغالگر به ما ابلاغ کرده که بیمارستان از کارمندان، بیماران و مجروحان تخلیه شود.

رئیس بخش استخوان در این بیمارستان نیز اعلام کرد: وحشت‌ ‌و ترس شدید در بیمارستان حاکم است و ما بدون بیماران، بیمارستان را ترک نخواهیم کرد.

در حالی چهل و سه روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می گذرد که سازمان حقوق بشر اروپا- مدیترانه‌ بتازگی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از زمان آغاز تجاوزها علیه غزه طی ۴۳ روز گذشته، ۱۵ هزارو ۲۷۱ فلسطینی را به شهادت رساند که ۶۴۰۳ نفر از آن‌ها کودک و ۳۵۶۱ نفر نیز زن هستند.

این سازمان اعلام کرده که تعداد مجروحان فلسطینی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در مدت اخیر نیز به بیش از ۳۲ هزارو ۳۱۰ نفر رسیده است.

در همین حال، برنامه جهانی غذا اعلام کرد که ساکنان نوار غزه با گرسنگی گسترده روبرو هستند و کمبود سوخت به تعطیلی نانوایی‌ها منجر شده است.

برنامه جهانی غذا با اشاره به اینکه فقط ۱۰ درصد امداد رسانی به نوار غزه از زمان شروع جنگ انجام شده است، اعلام کرد: مردم غزه با گرسنگی گسترده روبرو هستند و همه ساکنان آن به کمک‌های غذایی نیاز دارند؛ غذا و آبی در غزه موجود نیست.

حملات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی هر روز ابعاد تازه تری پیدا می‌کند. بیش از یک ماه از نبرد خونین در غزه گذشته است. تعداد قربانیان غیر نظامی این جنگ خونبار هر روز بیشتر می‌شود. چهره‌های قربانیان بی‌دفاع این جنگ غم انگیز به‌ویژه کودکان بی‌گناه دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    حماس و ایران کاری به جز محکوم کردن و بیانیه نوشتن بلد نیستن ؟؟؟ این بود اقتدار منطقه ؟؟ حماس داره منحل میشه !!! مقاومت مقاومت که میگفتن همین بود ؟؟؟ وظیفه مسلمانی چی شد پس ؟
  • ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    این وضعیت رو که میبینم اگه به ایران هم حمله بشه واقعا قدرت دفاع از خودمونو نداریم .... جنگنده های اسرائیل غیرقابل مهار هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس