حزب‌الله: در صورت عدم پایبندی اشغالگران به آتش‌بس، به آنان پاسخ می‌دهیم

منبعی آگاه از حزب‌الله لبنان ضمن تاکید بر اینکه این جنبش، نقشی در توافق آتش‌بس موقت «حماس» با رژیم صهیونیستی ندارد، تصریح کرد: در صورت عدم پایبندی اشغالگران به آتش‌بس، به آنان پاسخ می‌دهیم.

به گزارش مشرق، منبعی آگاه از جنبش حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه، ۲۲ نوامبر در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» تصریح کرد: ما در مذاکرات مربوط به توافق آتش‌بس غزه و تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی نقشی نداشتیم.

طبق گزارش شبکه الجزیره، این منبع آگاه در ادامه تاکید کرد: جنوب لبنان جبهه‌ای است که از نوار غزه حمایت می‌کند و اگر جنگ در آنجا متوقف شود، نیروهای لبنانی ما نیز عقب‌نشینی خواهند کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حزب‌الله به آتش‌بس اعلام شده در صورت پایبندی نظامیان صهیونیست، متعهد خواهد بود؛ اما هرگونه تشدید درگیری‌ها توسط اشغالگران در جنوب لبنان و یا نوار غزه طی آتش‌بس، پاسخ حزب‌الله را در پی خواهد داشت.

ارتش رژیم اشغالگر امروز اعلام کرد که جنگنده‌هایش طی ساعات اخیر به اهداف جنبش حزب‌الله در خاک لبنان حمله کرده‌اند و توپخانه صهیونیست‌ها منطقه «وادی حامول»، واقع در بخش غربی جنوب لبنان را بمباران کرده است.

حزب‌الله لبنان هم ساعتی بعد، اعلام کرد که شهرک صهیونیستی «یفتاح» و پایگاه «بیاض بلیدا» در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده و در هر دو عملیات، تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

ارتش اشغالگران در حالی به تداوم درگیری‌ها با حزب‌الله لبنان دامن می‌زند که بامداد امروز، بعد از گذشت ۴۷ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت اسلامی «حماس» علیه رژیم صهیونیستی و شکست میدانی ارتش اشغالگران در حمله زمینی به نوار غزه، کابینه رژیم موقت به پذیرش توافق آتش‌بس با میانجی‌گری‌های دولت قطر و مصر متوسل شد.

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، «سیدحسن نصرالله» امروز صبح در دیدار با رهبران جنبش حماس، مواضع و امکانات موجود در جبهه‌های مقاومت، به‌ویژه در نوار غزه را ارزیابی کرده و درخصوص تداوم همکاری‌ها و هماهنگی‌ها تا رسیدن به پیروزی تاکید کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    جراتشو ندارین
  • سیدمحمدمصطفوی ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    ببینید میتونید کاری کنید این وحشیا شماها رو با بمب اتم بزنن...
  • ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 0
    خداجان مرگ بر صدام و بالاخره دیدیم مرگ بر اسرائیل رو هم قسمت کن ببینیم
  • علی ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 0
    بابا تهدیدوشعار دیگه بسیه،آبرومون رفت مسلمانان بی‌غیرت شدند...البته به جزمردم شریف یمن..مسلمانان فلسطین دسته دسته هرروزشهیدمیشوند وماهم فقط تهدیدوشعار شده کارمون،متاسفم
  • ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    اوناباحماس توافق کردن شماکارتون نباشه بزنین
  • احمد ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    فعلا که فقط رجز خوندیدید
  • فرهاد ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    جرات حمله به ایران رو اسراییل ندارن ایران عین الاسد رو زد ترامپ قمارباز آزاری جرات نکرد مقابل به مثل کنه اسراییل دیگه عددی نیست
  • ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    ۱۵۱هزار موشک نشانه که با کوچکترین غلطی اسرائیل را در کسر از ثانیه نابود کنه اما حیف شد اسرائیل داره غلط های زیادی میکنه وگرنه تا حالانابودش شده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس