برای راه‌اندازی ژنراتور بیمارستان از روغن نباتی استفاده می‌شود

رئیس بیمارستان کمال عدوان غزه ضمن فاجعه‌بار خواندن اوضاع این بیمارستان گفت که به جای دیزل از روغن نباتی برای راه‌اندازی ژنراتورهای بیمارستان استفاده می‌شود.

به گزارش مشرق، مدیر بیمارستان «کمال عدوان» در نوار غزه در گفتگو با شبکه خبری الجزیره اوضاع این بیمارستان را فاجعه بار خواند و تأکید کرد که حملات موشکی در اطراف بیمارستان ادامه دارد و منازل بسیار نزدیک به این بیمارستان هدف این حملات قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: از شب گذشته بالغ بر ۶۰ شهید به بیمارستان منتقل شده‌اند، در حالی که نزدیک به ۲۰۰ مجروح و بیمار در این بیمارستان بستری هستند.

رئیس بیمارستان کمال عدوان با اشاره به اتمام سوخت در نوار غزه تصریح کرد که به جای دیزل از روغن نباتی برای روشن کردن ژنراتور بیمارستان استفاده می‌شود و انتقال مجروحان به این بیمارستان با ابزارهای کاملاً ابتدایی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که در بیمارستان نیاز فوری به کادر درمان و تجهیزات پزشکی احساس می‌شود تا ادامه مداوای مجروحان و بیماران انجام شود.

رئیس بیمارستان کمال عداون غزه همچنین ایجاد یک بیمارستان صحرایی در شمال نوار غزه را خواستار شد تا پاسخگوی مراجعات مجروحان و بیماران باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 1
    طوفان الاقصی خخخخ
    • ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      0 0
      بعضی از افراد اینقدر بیسواد و درپیتی هستند که نمیدانند اسقاطیل که چهارمین قدرت نظامی دنیا!! زرشک بود به کمک کل محور غربی عبری عربی و ابر قدقد امریکا عین خر در گِل مانده اند زیرا این کشورها بدون بمب اتم تمبان خودشان را هم نمیتوانند بالا بکشند.کل رسانه های دنیا دست اسقاطیل است و کل سران غربی عربی نوکر اسقاطیل با اینوجود چند چریک از جان گذشته مردم دنیا را از جنایات و کودک کشی و نسل کشی 75 ساله صهیون آگاه کرد و نقاب از چهره کثیف آنها برداشت با اینکه حماس هیچ رسانه ای در دنیا ندارد.
  • ابوالفضل ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    یک گروه انجام عملیات طوفان در سرزمین های مادری مقابل اشغالگرات پوشالی صهیونیست دروجهیه چهانی پیروز میدان شد وموچی از سهیونیستی کودک کوش درجهان براه افتار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس