صحبت از قهرمانی زود است/ گزارشگر بازی سپاهان جایش را به جوانان بدهد!

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان معتقد است که با وجود عملکرد فوق‌العاده این تیم، صحبت از قهرمانی هنوز زود است.

به گزارش مشرق، پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان پس از پیروزی این تیم برابر هوادار در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بچه‌ها در بخش تهاجمی عالی کردند و روند خوب‌مان را حفظ کردیم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و در هر مسابقه با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

وی درباره اینکه سپاهان با این روند مدعی اول قهرمانی است، اظهار داشت: صحبت از قهرمانی الان خیلی زود است و بازی‌های زیادی تا پایان لیگ مانده و با توجه به برگزاری لیگ قهرمانان و جام حذفی، نتایج فراز و نشیب خواهد داشت. مهم این است که تمرکزمان را حفظ کنیم و همین روند را تا هفته آخر ادامه بدهیم.

نیازمند افزود: با توجه به مسائل و مشکلاتی که از اول فصل مانند سقف بودجه و کاهش قراردادها و کسر امتیاز و همچنین اتفاق نفش جهان(لیگ قهرمانان) با آن روبه‌رو بودیم، بچه‌ها، کادر فنی و مدیریت واقعا همت کردند که از این شرایط عبور کنیم. کسر ۴ امتیاز موضوع کم اهمیتی نیست اما تمرکزمان را از دست ندادیم و دوباره توانستیم به کورس برگردیم.

دروازه‌بان سپاهان درباره ابطال مجوز واردات خودرو ملی‌پوشان فوتبال نیز اضافه کرد: این مسئله خیلی زود حل می‌شود، به هر حال مجوز داده شده است و خیلی‌ها از جیب هزینه کرده‌اند. پاداش مربوط به صعود به جام‌جهانی بود و کارهای اداری آن انجام شده است و امیدوارم این مشکل حل شود.

وی درباره اینکه در فصل جدید در شرایط خوبی به سر می‌برد و برای رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی در جام ملت‌ها، دورخیز کرده است، یادآور شد: علاوه بر هدف‌های تیمی، برای امسال اهداف شخصی را هم دارم. پس از اتفاق تلخ خانوادگی‌(فوت پدر) سعی کردم کنار خانواده‌ام باشم و با عملکردم آنها را خوشحال کنم و تمرکزم را از دست ندهم. همچنین به بچه‌های تیم که کنارم بودند، کمک کنم. سعی می‌کنم بهترین شرایط را داشته باشم و اگر نیاز بود به تیم ملی هم کمک کنم.

نیازمند درباره انتقادها به گزارشگر بازی با سپاهان، هم اظهار داشت: تصور می‌کنم گزارشگر انرژی نداشت و خسته بود و از سپاهان هم خوشش نمی‌آمد! اگر انرژی ندارید، راه را برای جوانان باز کنید. هواداران سپاهان لیاقت دارند با توجه به بازی‌های خوبی که انجام می‌دهد، بهترین گزارش را برای این تیم انجام دهند. به هر حال بهتر است که با توجه به اینکه این گزارشگر اطلاعات فنی بالایی دارد، گزارش ال‌کلاسیکو را به او بدهند و گزارشگر بازی سپاهان را از بین جوانان انتخاب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس