کد خبر 1557847
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
شکافتن سر جوان 20 ساله برای دزدیدن گوشی+ فیلم

«دیگر از صدای هر موتوری می‌ترسم؛ نکند که زورگیر باشند و خفتم کنند و گوشی‌ام را بدزدند» این جمله مشترک تمام مالباختگانی است که گوشی‌شان را این زورگیران قمه‌ به دست به سرقت برده‌اند.

به گزارش مشرق، «با قمه سرش را زدند؛ چهار نفری رویش ریختند و گوشی‌اش را دزدیدند و رفتند» اینها را پدری می‌گوید که پسر ۲۰ ساله‌اش چند ماه پیش مورد زورگیری تیم چهار نفره سارقان خشن قرار گرفته است.

شکافتن سر جوان ۲۰ ساله برای دزدیدن گوشی+ فیلم

* ۴ نفری سر پسرم ریختند و با قمه گوشی اش را دزدیدند!

مرد می‌گوید پسرم ۲۰ ساله و دانشجوی دانشگاه تهران است. ۸ مهرماه حدود ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح برای رفتن به دانشگاه از خانه خارج شد. هنوز ۱۰ دقیقه‌ای از رفتنش نگذشته بود که دیدیم زنگ در را زد... وقتی وارد خانه شد از دیدن سر و صورت خونین پسرم وحشت کردیم. همین طور که از سر و رویش خون می‌ریخت می‌گفت که هنوز چند قدمی از خانه دور نشده بود که چهار نفر موتورسوار دوره اش کردند دو نفر ماسک زده و دو نفر دیگرشان که کلاه بر سر داشتند به او حمله کرده و نگهش داشته و با قمه ضربه زده و گوشی‌اش را از جیبش برداشتند.

مرد ادامه می‌دهد به اورژانس و پلیس زنگ زدیم... کف خانه و آسانسور پر خون شده بود؛ پسرم را به بیمارستان رساندیم. ۱۰ بخیه به سرش زدند و ۴_۳ بخیه روی انگشت‌ها و ناخن‌هایش.

مرد آرام و قرار ندارد. بازگویی ماجرا و تداعی دوباره آنچه برای پسرش رخ داده، ناراحتش می کند. مأمور پلیس برایش آب می‌آورد. مرد نفسی چاق می‌کند.

می پرسم الان وضعیت پسرتان چگونه است؟ می‌گوید پسرم سر این قضیه دیگر آرام و قرار ندارد. اگرچه از لحاظ جسمی بهبود یافته اما از نظر روحی آزرده است؛ از هر موتور سواری می‌ترسد.

شکافتن سر جوان ۲۰ ساله برای دزدیدن گوشی+ فیلم

* می‌ترسم دوباره خفتم ‌کنند!

غزال ۳۵ ساله شاکی دیگر پرونده زورگیری خشن پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت است که برای شناسایی متهمان دستگیر شده، آمده است.

می‌گوید اوایل مهرماه بود حدود ساعت ۸ صبح محدوده میرداماد داشتم به سرکار می‌رفتم. یک پیامک برایم آمد. گوشی را از جیبم درآوردم تا پیامک را ببینیم باور کنید ۱۰ ثانیه هم طول نکشید که یکی از پشت‌سر گوشی را کشید و دوید و فرار کرد.

اولش نفهمیدم اما تا به خودم آمدم دیدم دارم دنبالش می‌دوم. یک پسربچه لاغراندام کوتاه قد بود حدوداً ۱۷-۱۸ ساله بود رفت سوار یک موتور شد.

اینقدر جیغ و داد کشیده بودم جمعیتی جمع شده بود. یک آقایی به کمکم آمد او هم به سمت موتور سارقان رفت اما سارقان قمه درآورده و تهدیمان کردند بعد هم یک گوشی را درآورده و به سمت‌مان پرت کردند تا منحرف‌مان کنند.

غزال از احساسش می‌گوید؛ از اینکه تا مدت‌ها می‌ترسید در خیابان تنهایی برود.

می‌گوید حتی همین حالا که سارق‌ها را دستگیر کرده و شناسایی کردند باز می‌ترسم که نکند دوباره در خیابان مورد خفت‌گیری قرار بگیرم.

شکافتن سر جوان ۲۰ ساله برای دزدیدن گوشی+ فیلم

* سارقان گفتند اگر در بروی دنبالت آمده و با قمه می‌زنیم!‌

پسری جوان و قدبلند است. می‌گوید همین‌ها که پلیس دستگیرشان کرده، گوشی ام را زدند.دو موتوره و چهارنفری سروقتم آمدند و موبایلم را با تهدید قمه از دستم گرفتند.

می‌گوید حدوداً شش ماه پیش بود ساعت یک ربع به ۱۰ صبح، هنوز ۱۰ قدم از خانه‌مان دور نشده بودم محدوده خیابان شریعتی در بهار شمالی؛ گوشی را درآوردم و پیامی را دیدم و گذاشتم داخل جیبم. ۵ ثانیه هم طول نکشید صدای موتور را از پشت سرم شنیدم. ناگهان احساس خطر کردم، چرخیدم تا به سمت خیابان آن طرفی بروم که شلوغ‌تر است اما موتور با سه راکب جلوی من پیچید و ایستاد.

یکی از آنها تی‌شرتش را زد بالا و یک قمه را نشانم داد و گفت: اگر در بروی می‌آییم دنبالت و با قمه می‌زنیم. راه پس و پیش نداشتم. گوشی را دادم، آیفون ۱۳ بود. می‌پرسم سارقان همان‌هایی بودند که الان اینجا به صف شده‌اند؟

می‌گوید بله. آن عقبی که قمه را نشانم داد همانی است که روی گردن و روی دست چپش خال‌کوبی دارد.

شکافتن سر جوان ۲۰ ساله برای دزدیدن گوشی+ فیلم

* دیگر از هر موتوری می‌ترسم/ در خواب از شدت استرس دندانم شکست!

زن ۴۵ ساله کارشناس بازرگانی است با لباس فرم سرمه‌ای رنگ به پایگاه سوم پلیس آگاهی آمده.

با افسر پرونده حرف می‌زند و می‌گوید ۲۴ سال کار کردم، پس‌انداز کردم تا آخر یک گوشی خوب و مورد علاقه‌ام را خریدم اما مگر می‌شود یک نفر بیاید و در ۳_۲ ثانیه‌ آن را بزند و ببرد.

از زن ماوقع جریان را می‌پرسم می‌گوید ۹ مهرماه بود ساعت ۷.۵ صبح در خیابان میرزای شیرازی توی ایستگاه اتوبوس روبروی پست‌بانک منتظر اتوبوس بودم. گوشی را از جیبم درآوردم. هنوز ۳_۲ ثانیه در دستم نبود که نفهمیدم چه شد. یکدفعه یک نفر از پشت انگار بلغم کند صورت به صورتم شد و گوشی را قبل از اینکه در جیب بگذارم از دستم قاپید و رفت و سوار موتور شد.

زن از بازگویی آن صحنه آزرده شده و می‌گوید هنوز که هنوز است چهره آن سارق از یادم نمی‌رود. اینقدر فشار عصبی به من وارد شده که در خواب از فشار عصبی دندانم شکست.

زن مقنعه‌اش را صاف کرده و با انگشت سبابه گوشه چشمش را که تر شده پاک می کند و ادامه می‌دهد: هنوز از دیدن موتورسیکلت به خصوص اگر پلاکش مخدوش باشد وحشت می‌کنم.

می‌پرسم مگر پلاک موتور را هم دیدید؟ می‌گوید بله، موتور آن طرف‌تر بود روی پلاک را پوشانده بودند؛ من حتی دنبالشان دویدم.یک آقای پیک موتوری هم به کمک آمد اما آنها رفتند.

شکافتن سر جوان ۲۰ ساله برای دزدیدن گوشی+ فیلم

* متهم زورگیری: اصلا یادم نیست چند بار به زندان رفته ام!

متهمان پرونده زورگیری خشن را که مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر کرده‌اند در یک صف به خط کرده‌اند.

سن و سال بالایی ندارند. پسر بچه‌های سابقه‌داری هستند که به جرم موبایل قاپی به زندان هم رفته‌اند تا آنجا که یکی از آنها می‌گوید اصلاً یادم نیست چند بار دستگیر شده‌ام!

رضا ۲۵ ساله کاپشن سیاهی بر تن دارد. هیکلش از بقیه بزرگتر است. می‌گوید بچه‌محل هستیم.

زیاد دستگیر شده اما یادش نیست؛ خودش می‌گوید بنویسید ۱۰ بار؛ می‌پرسم به چه جرمی؛ می‌گوید گوشی قاپی!

از سال ۸۹ شروع به سرقت کرده و هر از چندگاهی هم حبس و زندان کشیده است.

می‌گوید بی‌سوادم اما مغزم کار می‌کند!

محدوده دزدی‌شان همت، مدرس و قلهک است؛ می‌گوید روزی ۲- ۳ تا گوشی می‌زدیم، چهار نفری بودیم تقسیم می‌شد و نفری ۳_۲ تومان درآمد داشتیم.

از جریان قمه‌زنی در سرقت‌ها می‌پرسم، می‌گوید من راننده بودم و کاری نداشتم؛ همه کاره بهزاد است، بهزاد ورزشکار و همه چیز بلد است.

شکافتن سر جوان ۲۰ ساله برای دزدیدن گوشی+ فیلم

* بهزاد: گوشی پسر را می خواستیم که نداد؛ قمه زدیم و گرفتیم

اما بهزاد پسر کوتاه‌قد و ریزاندامی است که می‌گوید من قرص می‌خورم و اصلاً یادم نیست چه کرده‌ام.

وقتی سؤال‌پیچش می‌کنم که برای‌مان از جریان قمه‌کشی و مجروح کردن پسر دانشجو بگوید بعد از بارها طفره رفتن می‌گوید مسیرمان آن طرفی افتاده بود که آن پسر را دیدیم. می‌خواستیم گوشی‌اش را بگیریم که مقاومت کرد و مجبور شدم قمه بزنم؛ قمه به سرش خورد و افتاد روی زمین، بعد هم ما رفتیم.

می‌پرسم مگر مقاومت کرد؟ می‌گوید در کش و قوس گرفتن گوشی بودیم که نگهش داشته و قمه زدیم و بعد گوشی را از جیبش در آورده و سوار موتور شده و رفتیم.

* درآمد روزانه ۲ میلیون تومانی اسکورت زورگیری!

محمد ۱۹ ساله یکی از موتورسوارانی است که به قول خودشان در سرقت نقش اسکورت را داشته است.

می‌گوید من را از توی زندان آوردند اینجا پلیس آگاهی.

می‌پرسم برای چه زندان بودی می‌گوید به جرم گوشی‌قاپی، یک پرونده دیگر بود.

می‌گوید من کاری نمی‌کردم فقط اسکورت بودم روزی ۲-۳ تومان درآمد داشتم نه چاقو زدم نه قمه، فقط حواسم به بهزاد بود.

مجتبی ۱۸ ساله هم که همراه محمد به قول خودشان اسکورت بودند سابقه‌دار است.

خط‌های تیزی پیش گردنش خودنمایی می‌کند می‌پرسم این خط‌ها از کجا آمده؟ می‌گوید خودم با تیغ زدم، تعجبم را که می‌بیند ادامه می‌دهد و می‌گوید قرص اعصاب می‌خورم.

مجتبی ادامه می‌دهد قبلاً میوه فروشی می‌کردم با وانت، روزی ۵۰۰ هزار تومان هم درآمد داشتم اما نمی دانم چه شد، بچه محل بودیم ، سرو کارم به دزدی افتاد .با موبایل دزدی روزی ۲ میلیون درآمد داشتم.

شکافتن سر جوان ۲۰ ساله برای دزدیدن گوشی+ فیلم

* گوشی‌ ام را سر چهارراه زدند

پژمان ۳۰ ساله مال‌باخته‌ دیگری که از قزوین برای پیگیری آمده می‌گوید من روزهای جمعه برای گذراندن دوره‌ای به یک آموزشگاه در تهران می‌آمدم در خیابان نجات‌اللهی، حدودا سال گذشته همین آذر ماه بود یک گوشی سامسونگ A۵ داشتم. ساعت حدود ۸ صبح روز جمعه بود همان نزدیک آموزشگاه؛ داشتم از خیابان رد می‌شدم یک موتوری آمد و گوشی‌ام را زد و رفت؛ تا مدتها هر هفته جمعه می‌آمدم تا دوباره سارقان را ببینم... گوشی ام پر از مطالب درسی و فایل‌های آموزشی بود.

* زورگیری با گاز و قمه؛ اعتراف سارقان به ۱۰۰ فقره!

بعد از پایان گفت‌وگو با متهمان، سرهنگ گودرز داوری رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران به جزئیات پرونده دستگیری ۴ زورگیر خشن اشاره کرده و می‌گوید تا الان ۳۰ نفر مالباخته شناسایی شده‌اند، البته خود سارقان به ۱۰۰ فقره اعتراف کردند.

وی ادامه می‌دهد شیوه و شگرد سارقان اینگونه بود که با دو موتور لاکی هر کدام دو نفره برای زورگیری ‌می رفتند؛ یک موتور نقش اسکورت را داشت که از پشت حمایت‌شان می‌کرد.

شکافتن سر جوان ۲۰ ساله برای دزدیدن گوشی+ فیلم

با چاقو و قمه و گاز اشک‌آور سرقت می‌کردند. حتی از داخل ماشین‌ها هم گوشی می‌زدند آن هم با استفاده از اسپری کردن گاز اشک‌آور؛ چراکه تا فرد به خودش می‌آمد گوشی را زده بودند.

سرهنگ داوری ادامه می‌دهد: این متهمان ۳ نفر را هم با ضربات چاقو و قمه مجروح کرده‌اند که متهمان را شناسایی کرده‌اند اما از همه مهم‌ تر این است که بهزاد همان پسر ریزاندام کوچک خودش یکی از متهمانی است که حتی یک نفره هم سرقت و زورگیری می‌کرد.

حرف سرهنگ که تمام می‌شود زورگیران را به سمت در خروجی می‌برند.

« معلوم است همه آنها سابقه‌دار و حبس کشیده‌اند؛ چرا که یک ذره هم احساس گناه ندارند!» این جملات را یکی دیگر از شاکیان می‌گوید و ادامه می‌دهد: به جای آنکه سرشان به کار و زندگی گرم باشد مشغول سرقت و دزدی و زورگیری و ترساندن مردم شده‌اند بدون آنکه ترسی داشته باشند!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 52
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    24 3
    قطع به يقين اکثر این‌ها هم مثل بقيه موارد با اعمال نفوذ خيلي زود تر از پایان حکمشون آزاد خواهند شد
  • ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    27 1
    جناب قاضی القضات یه موقع خدانکنه برخورد سفت و سختی با این ها داشته باشید! حیفن اینا نخبگان این مملکت هستن
  • ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    19 1
    قوه قضائیه ترک فعل شما آشکار است!!!! جواب خدا را چه میدهید؟!!!!
  • ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    8 4
    گوشی چهل میلیونی داشتن تو این اوضاع سرقت و گروهی چه لذتی داره،فقط استرس تو خیابون و کوچه داره
  • ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    12 4
    اصلا دیگه حرفی برای گفتن نمی‌مونه بس که ازاین صحنه های چندش آور شنیدیم ودیدیم فقط تودوسال سه بارخونه ماراتوروز روشن زدند/ به امیدروزی که قانون سفت وسخت دربرابر مجرمان بایستد وحکم های سنگین‌ببره تادیگرشاهد این همه سارق خطرناک وناامن کردن جامعه اسلامی توسط این ارازل واوباش بی خدا نباشیم فقط باعث تاسف وبازهم تاسف
  • م ث ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    7 9
    اشکال ندارد عوضش امنیت داریم
    • ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      7 7
      از اون لاشخورهایی که منتظر فرصت هستن تا الان دیدید؟ این یکیشونه
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      0 0
      لاشخور تویی که سرت تو آخور همون دزدای بی همه چیز هست. مگه دروغ میگه؟
  • ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    15 3
    این پدر سوخته ها رو نفرستید زندان، بفرستید اردوگاه کار اجباری که به درد مملکت بخورند لااقل
  • ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    15 3
    بزودی با کسب تجارب جدید و البته تازه نفس به لطف قضات ... به دامان جامعه باز خواهند گشت
  • ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    18 3
    حکم محارب اعدامه
    • ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      3 0
      متاسفانه بهای ضعف قانون و سهل‌انگاری قضات و مأمورین را مردم می دهند بجای اینکه سارقان ترس و وحشت داشته باشند مردم مالباخته ترس و وحشت دارند
  • ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    13 8
    برادران افاغنه
    • محمد IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      0 6
      واقع بین باشیم، افغانا هر کار میکنن ولی دزدی و گدایی نمیکنن. این البته به تورم و گرانی افسار گسیخته هم ربط داره. یه دلیل دیگه هم عدم برخورد شرعی به جرم سرقته اینا باید دستاشون قطع بشه تا درس عبرت بشن.
    • اریا IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      1 2
      چرا وحشی های خودمونو نمیگی
  • الحق ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    15 1
    حداقل صورت اینها را به مردم نشان بدهید چون با این وضعیت فردا بالفور ازاد می شوند ومیافتن به جان ملت وقتی مردم قیافه اینها یادشان باشد بیشتر از اموال وجانشان مراقبت می کنند
  • مهدی ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    14 1
    شش ماه الی یکسال میرن زندان جای گرم و نرم با امکانات رفاهی و سه وعده غذای مفت و مجانی از جیب بیت المال ! و دوباره بر میگردن به آغوش جامعه !! ای کاش مسئولان قضایی ایران لااقل تلفنی از مسئولان برخی کشورهای اطراف مثل گرجستان و ارمنستان سوال میکردند که چگونه بزهکارها و اراذل و اوباش را تنبیه کردید که مملکت شما به امن ترین کشورها تبدیل شده ؟
  • ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    21 1
    آقای قاضی که حکم الکی میدی طرف میاد دوباره بیرون به شغل شریفش ادامه میده انشاالله سر عزیزانت بیاد به حق سید الشهدا
  • ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    7 1
    خاک عالم. طرف اینقدر به زندان رفته دیگه یادش نمیاد چند بار دستگیر شده. یه مدت میرن با جدیدترین متدها آشنا میشن و دوباره میافتن به جون مردم. اگر حکم قرآن برای اینها اجرا میشد و قطع ید میشدن یه ملت از شر این اراذل راحت میشدن.
  • ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    5 1
    این افراد ذاتا خرابن.چون عقلشون کمه و خدانشناس هستن .آزاد هم بشن جون چندین نفر را خواهند گرفت
  • بهرام ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    6 1
    من نمیفهمم گرفتن دست روی صورت چه معنی داره. پلیس و دادگستری بشدت ضعیفی داریم
  • ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    7 1
    اتباع غیرمجاز موقع انجام جرم فوق العاده خشن و بی محابا با هموطنان ما برخورد میکنن
  • مریم ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    6 1
    وقتی که دست این سارقان قطع نمیشود ‌، نتیجه همین است ، زندانی کردن فایده ندارد باید دست اینها قطع شود ، مردم دیگه امنیا و آرامش ندارند و این خوب نیست
  • هاشم ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    6 3
    حکومت اسلامی با رافت اسلامی با اینا رفتارمیکنه یک هفته میرن هتل اوین میخورن ومیخوابند بعدش عفو میخورند میان بیرون دوباره همین اش و همین کاسه
  • علیرضا ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    6 1
    مطمعنا با توجه به جربه سالیان قبل دو ماه دیگه یا کمتر بیرون هستند وبصورت جدی تر به خلافشون ادامه میدن ..متاسفانه نیروی قضایی کشور عملکرد ضعفی در مقابل کوشش وتلاش نیروی انتظامی داره ..وبا احکام بسیار پایین وساده موجبات ازادی این سارقین واشرار رو فراهم میکنه .
  • ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    5 1
    اینا همه سابقه دارن و چند بار زندان رفتن و هیچ اثری نداشته ، خب وقتی قمه دارند چرا اعدام نمی شوند ، این اعدام قطعا به مصلحت جامعه هم می باشد و سارقان دیگر وقتی ببینند مجازات موبایل زنی با قمه صد در صد اعدامه ، تعدادشون به رقم معنی داری کاهش پیدا میکنه
  • عباسم ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    7 1
    خداوکیلی با چه زبونی باید ملت بگن از دست زورگیر ها به تنگ اومدن تعدا این جور جرم ها چندین برابره که اکثرا سانسور میکنن نمیگن طرف یه موتور و یه قمه ور میداره ملت رو نصف میکنه از هیچی هم ترس نداره خو یه فکری کنید هفته پیش موبایل پسرعموم رو زدن اونم جلوی محل کارش و با قمه امنیت ملت رو هواست
  • حسین ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    8 3
    افغانی های بیناموس رو اخراج کنید،تهران شده افغانستان.
    • منم حسین IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      2 0
      اين اگلی درآمد دارن ازاین افقانی های یی شرف يه نفر افقانی باصفت وجودنداره
  • ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    8 1
    هر چه سریع تر این اشغال ها را اعدام کنید تا مملکت تمیز بشه.
  • ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    5 1
    هر ۴ نفر با شلیک گلوله به سر شان باید اعدام شوند.
  • صابر انصاری ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    7 1
    سلام. بخدا قسم اگه کاره ای بودم نسلشون رو از روی زمین پاک می کردم. آخه اینهم شد کار. دزدی و خفت کیری و قمه کشی. این ها دیگه آدم نمی شن اگه قانون سفت و سخت باهاشون برخورد می کرد ولی افسوس.....
  • ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    6 1
    متاسفانه بهای ضعف قانون و سهل‌انگاری قضات و مأمورین را مردم می دهند بجای اینکه سارقان ترس و وحشت داشته باشند مردم مالباخته ترس و وحشت دارند
  • ارش ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    4 0
    تورابه خدا قاطع برخورد کنید جمع کنید ارازل واوباشو
  • حسين ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    3 1
    امنيت داريم.
  • ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    6 0
    اگر کسی دنبال دزد برود ودزد هول شود وبخورد زمین صاحب گوشی باید دیه بدهد. این یعنی قانون به نفع دزدها. ایران بهترین کشور برای دزد هااست.در هیچ جای دنیا اینجوری نیست.
  • ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 0
    مسئولین اداره کننده مملکت تا بحال فکر کردن علت این همه گستاخی چنین اراذل و اوباشی چیه . حقوق بشر و حقوق متهم و مجرم و ... اینجور حرف های ویترینی که اروپاییها تبلیغ میکنن واسه اینه که کشورهای دیگه رو سر کار بزارن تو کشورهای خودشون به بدترین وجه با چنین کسایی برخورد میکنند ببرکت قانون فشل و دستگاه قضایی... و قضات ترسو و منفعل اراذل و اوباش مثل قارچ زیاد میشن با جان و مال و ناموس مردم بازی میکنن حالا اگه یه نفر پیدا بشه با قمه با این افراد برخورد کنه بیچارش میکنن ....
  • علی ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    3 0
    بقول اون اقا ایران بهشت دزدا شده قاضی محترم کسیکه نمیدونه چند بار رفته زندان عزیز من این دیگه اصلاح نمیشه باید سر یه سرقتش ادم بکشه تا اعدام بشه
  • ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    3 0
    خاک تو سر قاضیا ی بی عرضه!
  • ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    4 0
    حکمشون شرعا اعدامه ولی باز آزاد میشن و نا امنی ایجاد میکنن.
  • ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    2 1
    فحش ناموسی نده به همه هم تعمیم نده.
  • ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    4 0
    به خدا قسم حضرات قضات اون دنیا جوابگو هستن به خاطر این روی زیادی دادن به این اشرار
  • ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    4 0
    جناب قاضی القضات سرت را بالاتر بگیر و از این امنیت کیف کن و شاید بمیر از این خوشحالی
  • هادی ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 2
    به ولله دو روز دیگه آزاد میشن. قوه قضائیه خدای ترک فعل در مملکته
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    2 0
    کاشکی دستشون از مچ قطع میکردن تا مردم بی گناه با قمه نزنن . مردم چه گناهی گردن اخه
  • اریا IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 3
    چرا هر چی رو وصل میکنید به افغان‌ها مگه مردم خودمون اینقد خوبن من به یه وحشیایی بر خوردم که خبر نداری
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    3 0
    ایجاد امنیت در جامعه از ابتدایی ترین حقوق یک ملت بر حاکم است
  • علی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    3 0
    واقعا اینها با چه حکمی انقد راحت میچرخند، تاسف باره
  • ایران من BR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    3 0
    چه فایده بزودی آزاد میشن و دوباره آش همان آش کاسه هم همان کاسه
  • موسی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    1 2
    زورگیران، اونقدر زیاد تو تهران، که زندان جایی براشون نداره، فقر لعنتی و بی سوادی که هر دو نتیجه سیاست اشتباه ، هنوز برام سوال، وقتی جوونای ۲۰ ساله ول و بیکار ، وسط خیابان رها شدند، تشویق به فرزنداوری برا چیه، مثل این می مونه، یه چیزی را تولید کنی، اما ننی دونی چجوری ازش استفاده ننی.
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    1 3
    حالا توی این عکسا تو چجوری فهمیدی افغانی بودن......چرا الکی وصله میچسبونی
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    4 0
    فقط اعدام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس