بدترین تصمیم‌های بایدن در سال ۲۰۲۳ از دیدگاه واشنگتن پست

مارک تیسن نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی در مقاله‌ای با برشمردن بدترین تصمیم‌های جو بایدن، از نامزدی وی در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا به عنوان بدترین تصمیم او در سال ۲۰۲۳ یاد کرد.

به گزارش مشرق، تیسن در ادامه مقاله خود با بیان اینکه دولت آمریکا از همان ابتدا هم مایل نبود اوکراین در جنگ با روسیه پیروز شود، تاخیر در ارائه کمک‌های نظامی به کی‌یف را دومین اشتباه بزرگ بایدن در سال ۲۰۲۳ توصیف کرد و افزود: سومین اشتباه رئیس جمهور آمریکا این بود که با اعمال فشار بر متحدانش در ناتو، از پیوستن اوکراین به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی جلوگیری کرد.

این روزنامه‌نگار آمریکایی سیاست بایدن در قبال هجوم مهاجران را که به بدتر شدن وضعیت در مرز جنوبی آمریکا انجامیده است چهارمین اشتباه فاحش بایدن دانست و تاکید کرد: اشتباه بعدی او این بود که به یک بالن چینی اجازه داد تا مدتی را بر فراز خاک آمریکا پرواز کند.

تیسن در ادامه این طبقه‌بندی تصمیم به تسویه بدهی دانشجویان سیاهپوست از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی را اشتباه ششم بایدن دانست و افزود: افزایش وابستگی به اورانیوم روسیه نیز بدترین اشتباه بعدی وی در سال ۲۰۲۳ بود.

این روزنامه نگار آمریکایی همچنین یکی دیگر از اشتباه‌های رئیس جمهور آمریکا را اتخاذ سیاست‌هایی دانست که به بحران مراقبت از کودکان در آمریکا دامن زد و تاکید کرد: بر اثر سیاست‌های اشتباه بایدن، هزینه‌های مراقبت از کودکان در ایالات متحده تقریباً ۲ برابر نرخ تورم افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس