افشاگری درباره عمارت ۶ میلیون دلاری شهردار کی‌یف در هامبورگ

در اظهارنامه مالیاتی شهردار کی‌یف عمارتی حدود ۶ میلیون دلاری در هامبورگ به ثبت رسیده است.

به گزارش مشرق، در اظهارنامه مالیاتی ویتالی کلیچکو، شهردار کی‌یف عمارتی در هامبورگ آلمان به ارزش بیش از ۲۲۷.۶ میلیون «هریونا» (واحد پول اوکراین) معادل حدود ۶ میلیون دلار دیده می‌شود.

براساس گزارش این روزنامه اوکراینی، کلیچکو این عمارت را بیستم دسامبر پارسال به عنوان بازپرداخت وام از یک شرکت مستقر در آمریکا دریافت کرده است.

این شرکت در ابتدا به ولادیمیر، بردار کلیچکو کتعلق بود اما در مه ۲۰۲۳ مالکیت آن به شهردار کی‌یف واگذار شد. عمارت مذکور ۷۵۰ مترمربع مساحت دارد.

کلیچکو به‌تازگی با اشاره به اینکه مقامات شهری در اوکراین تنها نیروهای و اهرم‌های مستقل این کشور هستند، اذعان کرد که در بحبوحه جنگ با روسیه، اوکراین به سمت دیکتاتوری پیش می‌رود.

وی همچنین گفته بود که «اوضاع تشکیلات حاکمیتی این کشور در بحبوحه درگیری‌ها، به شدت رو به وخامت گذاشته است به طوری که مقامات شهری، عملاً تنها سنگر و قوای مستقل اوکراین هستند و در یک سال و نیم پس از آغاز جنگ با روسیه، حتی یک ملاقات یا تماس تلفتی بین شهر کی‌یف و ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین انجام نشده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عمیر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 0
    درود بر اوه کراین، بهشت فاسدان
  • عمیر IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    همه چیز تمام هستند اوکراینی های قهرمان، هم معتاد هم فاشیست هم فاسد هم نازیست!
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 2
    فکر می کنید در کشور ما وجود ندارد؟ اگر آقایون مسئول کمتر سرشون زیر برف کند همه را خواهند دید؟ زمان زمانه اینترنت و دیجیتال است اگر ایران و ایرانی را در قرن حجر می بینید آن بحثی جداگانه است
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      0 0
      چرا کشور ما هست کشورهای دیگه هم هست همه جای دنیا هست. امریکا و غرب و انجاهایی که تحمل بدگفتن و بد شنیدن ازشون رو نداری اتفاقا بیشتر هست
    • حاجی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      1 0
      خیلی خوب بابا حالا باز یک قطره از دریای فساد غرب و پادوهای غرب مطرح شد فوری بهت برخورد و گفتی مگه اینجا نیست؟ این صفحه اخبار اوکراینه. ناراحتی نخون برو اخبار داخلی رو بخون. مگه اخبار داخل رو میخونی میگی "فکر میکنید فساد تو امریکا و غرب هم نیست؟" ...امان از این موجود دوپا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس