به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تنهایی دسته جمعی در مطلبی به گزارشی از نیویورک تایمز دربارۀ غزه و این پرسش که بالاخره بعد از ۶ ماه جنگ، توان نظامی حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در غزه تضعیف شده یا نه پرداخت:

این روزنامۀ مهم آمریکایی (که اتفاقا رویکردی کاملا ضدمقاومت دارد) به انجام بیش از ۷۰ عملیات علیه نیروهای اسرائیل فقط در اطراف بیمارستان شفا در همین چند روزه اشاره کرده است و سپس از آخرین گزارش موسسۀ آمریکایی جنگ‌پژوهی (The Institute for the Study of War) که از قضا موسسه‌ای بسیار ضدایرانی و ضدگروه‌های مقاومت است نقل می‌کند:

توان نظامی حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در غزه بعد از ۶ ماه جنگ

«این میزان بالای حملات نشان می‌دهد که گروه های فلسطینی میزان قابل توجهی از کارآمدی رزمی خود در آن منطقه را، با وجود تلاش‌های مستمر اسرائیل برای پاکسازی بخش‌های مختلف شهر غزه، حفظ کرده‌اند.»

فراموش نکنیم «آن منطقه»، جایی است که اسرائیلی‌ها اولین بار ۱۲۰ روز پیش خبر از پاکسازی آن و اتمام موفقیت‌آمیز عملیات در آنجا (یعنی نابودی زیرساخت‌ها و توان حماس و مقاومت در آن محلات) داده بودند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    متاسفانه بایست قبول کنیم که اسرائیل را قانونمند دانسته و با سهل‌انگاری فرماندهان پر ارزشی را از دست دادیم. البته که قوانین بین‌الملل در مورد اسرائیل و آمریکا اعمال نمی‌شوند. چه درندهخویی و کشتار بی پروا و چه رفتار گانگستری نسبت به قوانین به اصطلاح بین‌الملل. البته که اسرائیل تمام سوریه را زیر ذره بین قرار داده و ما بایست حساب کار را میکردیم.
  • DE ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    اگر مردم غزه یک نیروی هوایی پشتیبان داشت این جنایتکاران کارشان زار زاربود. باید زیر چادر زندگی میکردند! براشون از آسمان مواد خوراکی پرتاب میکردند! خیانت کشورهای منطقه مثل مصر و عربستان ، اردن ،لیبی ، امارات و حتی ترکیه و کشورهای شمال افریقا که بخش بزرگی از این کشورها عرب و هم دین شون هستند از نظر هوایی به مقاومت کمک نکردند و مردم غزه رو تنها ی تنها گذاشتند! مصر، اردن ، عربستان ، امارات طعمه های چرب و چیلی بعدی هستند! خود دانید! نگید نگفتیم!
  • DE ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    مقاومت نیاز به فناوری پهباد دارند تا بتونن در مقابل این جنایات و حملات هوایی از مردم مظلوم غزه دفاع کنن. قطر کمک شون کنه.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    اسراییل اشتباههای محاسباتی داره . شده مثل گاوی که بردنش برای سلاخی و مرتب دارن بهش چاقو میزنند تا خونش تمام بشه و انوقت کارش را تمام کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس