1

مهم‌ترین مساله ایجاد ولوله یا نوعی ترس، وحشت و نگرانی در حوزه استحفاظی حریف است، رسیدن به این دستاورد، مهم‌ترین گام کشورها در نبردهاست.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه‌های امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه در حالی چاپ و منتشر شد که پیش بینی از آینده خالص سازان، شریان‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی، هدف مشروع مقاومت، سایه جنگ بر خاورمیانه و مهاجران فاقد مدرک باید به کشور خودشان بازگردند، در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

بررسی در خطوط خبری- تحلیلی ای که از سوی دو جریان حامیان دولت سابق و اصلاح طلبان دنبال می شود، بیانگر آن است که آنان سال جدید را سال به چالش کشیدن سیاست‌های کلی نظام از دریچه کنش رسانه ای شده اند. ، از جمله می‌توان به مسئله پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در دممشق اشاراه کرد.

روزنامه شرق در سرمقاله خود پاسخ بازدارنده به صهوینست‌ها را امری اشتباه خوانده و نوشته است:

این سخن غلطی است که اگر ایران پاسخ اسرائیل را ندهد، مشروعیتش را در نیروهای طرفدار از دست خواهد داد. نیروهای طرفدار باید به این بلوغ فکری برسند که بر طبل مخرب جنگ نکوبند. دیرگاهی است که با بی‌تدبیری عقلانیت از آنها گرفته‌ شده است. آنها سرشار از کینه، نفرت و سوءظن به نیروهای ملی و رقبای داخلی خود شده‌اند. اقدامات اسرائیل باید با استراتژی‌های درازمدتی که جمهوری اسلامی علیه آن در پیش گرفته است، تراز شود نه با ترورهای اخیر. اینکه برخی از طرفداران دولت با تأخیر ذهنی به عقلانیت رسیده و بر سبیل حزم و احتیاط آمده‌اند، مبارک است.

این روزنامه در ادامه خواهان گفتگو با آمریکا به جای طرح بازدارندگی در برابر صهیونیست‌ها شده و می‌نویسد:

وضع به‌گونه‌ای شده است که اگر شما در پی تنش‌زدایی با آمریکا باشید، این آمریکاست که راضی به تنش‌زدایی نیست یا بار سنگین بر آن می‌نهد. مسئله به این سادگی حل نمی‌شود. ناز پرنیاز تو فزون‌طلبی او را دامن زده است. پرونده هسته‌ای ایران، به‌ویژه در دو دهه اخیر، «تاریخمندی منفعتی» برای نظام بین‌الملل و به‌ویژه برای نظام منطقه‌ای پیدا کرده است؛ یعنی به دلیل طولانی‌شدن این پرونده، کشورهای مختلف جایگاه منفعتی خود را در این شکاف تاریخی پیدا کرده‌اند. نفع خود را بر پایه این شکاف تنظیم کرده‌اند و بر اساس آن شبکه‌های ارتباطی خود را در نظام بین‌الملل سامان داده و تثبیت کرده‌اند.

روزنامه شرق: حمله موشکی به رژیم صهیونیستی اشتباه است/ به جای انتقام با آمریکا مذاکره کنید!

روزنامه هم‌میهن نیز در خطی مشابه انتقام ایران را باعث هراس کشورهای منطقه از ایران ارزیابی کرده و نوشته است:

این نوع تحرکات می‌تواند حساسیت کشورهای عرب را نسبت به اقدامات ایران در منطقه افزایش دهد و آنها را به سمت نوعی همدلی پنهان با اسرائیل در مواجهه‌اش با جمهوری اسلامی هدایت کند؛ یعنی نوعی بازگشت به دورانی که اسرائیل می‌کوشید خود را به‌عنوان حامی و ناجی کشورهای عرب در برابر آنچه «تهدید ایران» می‌نامید، معرفی کند!

روزنامه شرق: حمله موشکی به رژیم صهیونیستی اشتباه است/ به جای انتقام با آمریکا مذاکره کنید!

این ادعا در حالی در این روزنامه‌های اصلاح‌طلب مطرح شده است که امروز رژیم صهیونیستی درگیر جنگ فرسایشی است و افکار عمومی دنیا علیه این رژیم است و حامیانش نیز در دوراهی تردید نسبت به حمایت از این رژیم قرار گرفته‌اند.

جریان رادیکال اصلاح‌طلب در حالی گرای غلط می‌دهد که جهان علیه وحشی ‌گری صهیونیست ها به خروش آمده و از سوی دیگر جبهه مقاومت را مظلوم عرصه و میدان می داند، سیاست های اصولی جمهوری اسلامی در دفاع از مظلوم و کمک های مستشاری را مبتنی بر دیدگاه های امریکایی و اسرائیلی ها تعریف و تفسیر کرده و به انتقاد از آن‌ها نیز می‌پردازد.

روزنامه اعتماد اما معتقد است که ابزار تهدید بهترین سلاح بازدارنگی در برابر رژیم صهیونیستی خواهد بود؛ در بخشی از گفتگوی این روزنامه با شمس‌الواعظین آمده است:

مهم‌ترین مساله ایجاد ولوله یا نوعی ترس، وحشت و نگرانی در حوزه استحفاظی حریف است. رسیدن به این دستاورد، مهم‌ترین گام کشورها در نبردهاست. اینکه حریف از ترس روی یک پای خود بایستد و هر روز نگران حمله شما باشد، موضوع مهمی است. برخی افراد رادیکال احتمالا مطالعات کافی ندارند. ۲۸ سفارتخانه اسراییل از روز جمعه تعطیل شده‌اند. بسیاری از مراکز فرهنگی و مراکز تجمع یهودیان در اسراییل و مالزی و ترکیه و... تعطیل شده است.

روزنامه شرق: حمله موشکی به رژیم صهیونیستی اشتباه است/ به جای انتقام با آمریکا مذاکره کنید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    7 4
    چه خبر از لغو فروش عید فطر سایپا؟ وقتی قیمت دلار و قیمت محصولاتش توی بازار گران تر از کارخانه هست به همین راحتی سایپا به ریش ملت میخنده و فروش به قیمت تولید با هدف سودجویی بیشتر لغو و احتکار می کنه تا در آینده قیمت تولیداتش را دو برابر کند و به مصرف کننده برساند. روی این تابوت اقتصاد باید نماز میت خوند.
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      9 6
      نماز میت برا امثال تو باید خواند که فقط بلدی زر بزنی و طلبکاری بکنی چون اگر حمقایی مثل تو صف نکشند برا خرید قیمتها هم بالا نمیره
    • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      9 4
      شما اشتباهی این‌جا هستی ، ما درباره استراتژی قدرت نظامی بحث میکنیم . دلار به خاطر بی وجودی غرب پرستان بالا رفته
    • سید IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      6 2
      ظاهراً هرچه بزدل تر اصلاح طلب تر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    2 13
    حرف اعتماد درست است
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      4 9
      همانطور که حرف آمریکا و اسقاطیل روسای تو درسته مثل همین اعتماد و شرق و روزنامه مهدی پسر بابایینا
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      6 3
      از قدیم گفتن یانکی جماعت فقط تودهنی و پس گردنی حالیشه و زبون آدمیزاد حالیش نمیشه و یانکی خوب هم فقط یانکی مرده هست پس کلأ مذاکره با این جانوران سود که نداره هیچ، همش ضرره!! قبول ندارین از قذافی بپرسین!!!
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      1 0
      این همه اینجا گفتم که ما موشک داریم اما انها هم دارند و بلدند ایران را بزنند خیلی ها بهشان بر می خورد و فکر می کردند جنگ فیلم تخیلی است . بخدا انها هم موشکهای خوبی دارند از ضد موشک انها کلا صرفنظر کردم
    • SE ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      1 1
      نه، شرق درست میگه نباید اول اسقاطیل را زد بلکه اول باید شرق و اعتماد و ناهنجاریان و تاجزاده و زیرپاکلام را به نوک موشکها بست بعد شلیک کرد تا بروند و هنگام برخورد موشک اول اینه فدای ارباب شوند
  • امیر IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    13 2
    بهتره با آمریکا مذاکره کنیم و موشکها را بزنیم تو سر روزنامه شرق و . . .
  • سامان IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    12 5
    نتانیاهو : اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستن تا کی باید شاهد وراجی سرمایه های اسرائیل در کشور باشیم ؟!
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 1
      اُف براین سرمایه های صهیونیست ها، و مزدوران انگلیس
    • علی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      1 2
      انشالله خدا این غده های سرطانی را خواهد سوزاند و نظام مقدس و ملت غیور را از شر این شیاطین آسوده خواهد گردانید انشالله به برکت خون شهدای والامقام
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    10 5
    افساد طلبان ترسو و بزدل تو سری خورند اینها تو سری خوردن را دوست دارند و عزت و اقتدار و امنیت ایران را بر نمی تابند.
    • ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      4 2
      احسنت
  • سعید IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    11 3
    افساد طلبان 8 سال با امریکا مذاکره کردند اما تحریمها بیش از دو برابر و قیمت دلار 10 برابر شد بازهم از مذاکره دم می زنند !
    • علی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      1 0
      وقتی این فرقه منحرف با دشمنان ایران شریک و همدست هستند چنین چیزی غیر قابل تصور نیست.
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    3 3
    واگداری سرخابی ها کار درستی بوده وگرنه اینها صداشون در نمی اومد هرکس توی این کشور پروزه بگیر جایی برای خودش ...حالا از هر کس بر اساس هر منافعی ...
  • ایرانی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    4 1
    خیلی ساده هستیم؟! نتیجه خاتم یستهادرکشور:تربیت عناصرغرب پرست وخروجیش هم دریافت تابعیت یاپناهنگی ازمستعمرهای یهود درفرنگستونه
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    3 3
    شمس الواعطین میگه به اسراییل نترس چیزی نیست ...
  • TR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    6 8
    انشالله که دوباره یه اقدام دیگه بکنن که دیگه ایران مجبور به انتقام بشه ایندفه . پایان این تراژدی ۴۵ ساله نزدیک است . همانطور که عاد و ثمود و فرعون رفتند ، دیگر ستمگران نیز خواهند رفت. وعده خدا حق است ...
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      2 3
      آره ...ترکیه وعده خدا حقه
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      2 0
      عاد و ثمود از طاغوتهای شیطانی بودند مثل اسرائیل و طرفداراش.
    • علی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 1
      خدا شر دشمنان نظام مقدس را به خودشون و اربابان سگ صفتشون برگرداند. این نظام مقدس تا ظهور حضرت حجت باقی و پابرجاست و محکم و استوار در برابر دشمنان ایستاده و خواهد ایستاد. بر پدر ومادر اردوغان، دشمن ایران، لعنت و همچنین بر نخاله ها و دست پرورده های دشمن در داخل کشور. کی شود دریا به پوز سگ نجس؟!؟؟؟
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      حمله به کنسولگری اولین بار نیست و آخرین بار نیست هم نخواهد بود اما انتقام یعنی جنگ و هر دو طرف قدرت دادن
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    10 5
    هر چه زمان می گذرد این جمله نتانیاهو بیشتر اثبات می شود که گفت اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه ما در ایران هستند. خاک بر سرتان روزنامه های مزدور که اقتدار کشور را به پشیزی می فروشید خائنین وطن فروش
    • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      2 4
      خدا از عاملان جنایت علیه فرماندهان ایرانی نگذره اما فقط خدا رو شکر که الان دولت خودتون سر کار هست و لطف خداست که دولت اصلاح طلبی سر کار نیست ببینیم چه میکنین شما ها که یه عمر شعار دادین و فلان میکنیم و بهمان میکنیم بافتین حالا این گوی و این میدان چه در بحث اقتصاد و چه دفاع از حقوق و امنیت کشور ولی قضاوت واقعی میمونه واسه روز قیامت و خدا
  • حاج حسین IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    7 2
    مذاکره درد اصلی اپوزیسیون داخلی است: طالبان افغانستان را بگیرند اینها میگن با آمریکا مذاکراه کنیم، آمریکا به افغانستان حمله کند طالبان را سرنگون کند اینها میگن با آمریکا مذاکره کنیم، ایران صهونیستها را بزنه اینها میگن با آمریکا مذاکراه کنم، صهیونیستها به ایران حمله کنند اینها میگن با آمریکا مذاکراه کنیم.. یک بیماری مزمن غیر قابل درمان ناشی از سندروم تسلیم و عقب نشینی و "نمی توانیم".
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    7 3
    بزدلا
  • حسين DE ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    2 0
    خطاب به گردانندگان روزنامه شرق و هم ميهن و اعتماد، اصلا" چطوره مولوى عبدالحميد از طرف ايران بره با آمريكا مذاكره كنه؟ همونطور كه حسن اسكاتلندى و جواد نيويوركى هستى ائى را دادند رفت مولوى عبدالحميد هم سيستان و بلوچستان رو ميده بره و پايان مذاكره،كلا" تمامى جريانات اصلاح طلبان و ليبرالها اهل دادن هستند و خيلى خوب بلدند بدهند.
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    10 3
    عُقده مذاکره با امریکا اخر غربگداها رو میکشه -عکس بایدن یا ترامپ رو بذارید جلوتون تصور کنید بهتون دستور میدن شما هم اجرا کنید
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    12 2
    ارازل خبيث از نوع گردانندگان شرق و امثالهم آخرش انشاءالله بايد از هجر مذاكره غيرت مندان با اربابشان دقمرگ و ريق مرگ را سر ميكشند 🤲🤲🤲
  • CA ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    11 1
    مگه جواد ظریف کم با آمریکاییها قدم زد و گپ زد و قهوه خورد و گفتگو کرد؟ بعد هسته ای رو سیمان کردن و آخرش هم آمریکای عهدشکن برجام رو پاره کرد انداخت تو توالت تا به امثال ظریف و حسن روحانی و اصلاحطلبها بگه آمریکا قابل اعتماد نیست.اما اصلاحطلبها به آمریکا میگن نفرمائید قربان، شما همیشه نزد ما قابل اعتمادید😆😫😩
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    5 3
    نرم افزارهای ایرانی باید تنها نرم افزار های قابل استفاده باشه ...
    • US ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      1 3
      نگو مومن
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    4 2
    اگه ۱۰ تا موشک به اسرائیل زدید ۰۰ تا موشکم به این روزنامه‌ها بزنید
    • ح ر IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      3 4
      یه موشک هم نمیزنن فقط لاف میزنن
  • بهزاد IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 1
    نباید به صهیونیست های کثیف حتی یک لحظه هم فرصت داد هر ثانیه فرصت به آنها مساوی هست با قتل، کشتار، نسل کشی و جنایات بیشمار علیه کودکان و زنان و مردم بیگناه در جهان اسلام. اگر محور مقاومت به خداوند متعال و وعده برحق قرآن کریم اعتقاد دارند و بر حمایت او ایمان دارن الان زمان نابودی این جانیان کثیف است تمام جبهه مقاومت همزمان باید نابودی این رژیم خونخوار رو شروع کنند و لحظه ای به آن امان ندهند ظرفیت جهان اسلام و جبهه مقاومت بسیار گسترده از توانایی اسرائیل و نیرو های آمریکایی در منطقه است
  • سورنا IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    5 1
    اینها اسب های تروای دشمن در داخل کشورند. وقتی قلم میزنند گویی در مقابل دشکنان سر به تعظیم فرود آورده اند و زمانی که دهان باز میکنند، سخنان دشمنان از حلقوم شان شنیده میشود. میخواهید به حقیقتشان پی ببرید، تحقیق کنید و ببینید خودشان و کس و کارشان تابغیت کجاها را گرفته اند و برایش قسم وفاداری خورده اند. مرگ بر دشمن و مرگ بر خائن..
  • US ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 1
    ساده ترین افراد اونایی هستن که فکر میکنن اگه مذاکره کنن نفع و سودی براشون داره! اگه یک درصد با اسرائیل و آمریکا مذاکره و توافقی شد شک نکنید ترور و ضربه بعدی تو قلب تهران و قلب لبنان خواهد بود ، اگه اعتمادتو از خدا برداشتی و به دشمنت تکیه و اعتماد کردی ضربه به شدت سختی در انتظاره
  • علی IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 4
    وقتی سریع ضربه متقابل را نزنی میشینن و با هم فکر می کنند و بهترین راهکار را پیدا می کنند. حاحی زاده به اونا فرصت هم اندیشی، طرح ریزی و پدافند را به اندازه کافی داد.
  • ح ن US ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 1
    خاک بر سر آن کسانی که طی چهل و پنج سال گذشته هشت بار با آمریکایی ها مذاکره کردند و همیشه آمریکایی ها به تعهدات خود عمل نکردند و حالا عده‌ای خائن پیشنهاد مذاکره می دهند اما هدف اصلی پیشنهاد دهندگان دور کردن مردم از حکومت جمهوری اسلامی ایران است
    • علی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      احسنت. چه رویی دارن بازهم حرف مذاکره میزنن..... اون همه سال که مذاکره کردن چه دستاوردی داشت؟!؟ فقط جلوی پیشرفت هسته ای کشور را گرفتن
  • DE ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    4 1
    روزینامه شاراق: حمله موشکی به رژیم صهیونیستی دوست و امید ما غربگداها اشتباه است/ به جای انتقام ، با آمریکا و جیش العدل مذاکره کنید!دوست بشین مثل ما که با یابو دوست هستیم.
  • IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    5 0
    دو سه مثقال خریت به کسان عیبی نیست، مدیر مسؤل روزنامه ای هست که الحق دو سه خروار حراست و قبله اش عکا است. و دیدگاهش بهائیت و عقلش اندازه بهائم.
  • احمد IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    3 0
    خریت مصدری یعنی همین
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 0
    از زمانی که دانشمند ها ی هسته ای رو ترور کردن یا مهندسای هسته ای رو با ایمیل امثال هیلاری کلینتن اعدام کردن تو ایران ، مردم امیدوارن نیروهای مسلح توان حمله مستقیم به اسرائیل و توان دفاع در برابر حمله اسرائیل به ایران را پیدا کنند چرا که دنیا مشخصا دنیای خوش خیالی سیاسی و مذاکره نیست
  • IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 1
    نتیاناهو اگر در عمرش یک جمله راست و صحیح گفته باشد این جمله معروفش است که: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند.
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 0
    اشتباه مدارا کردن که ما داریم می کنیم
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 1
    نخیر باید جواب نامردیشون رو بدیم. باید انتقام بگیریم
  • محمد IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 0
    بزدل های ترسو یا ترسوهای بزدل؟ دنباله رو های سرطان اصلاحات از مردم عادی هم که تا چند روز پیش از زمین و زمان مینالیدن حالا از ترس میگن به همین بخور نمیر خودمون ادامه میدیم ولی خدا کنه این قائله ختم بخیر بشه یعنی همون کاشکی ایران نزنه سرطان اصلاحات
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    3 0
    لعنت خدا بر افساد طلبها و رسانه هاشون که نقش ستون پنجم دشمن رو دارن
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 0
    مردک انتقام نیست به خاک کشورت حمله کردندبیش از100هزارشهیددادیم که دشمن نگاه چپ به خاکمون نکنه حالایه عده عافیت طلب افتادند دوره واداءروشنفکری درمیارند
  • محمدایوب IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 1
    اصولاً اصلاح طلبان افکارشان دررابطه با آمریکا واسراییل نرمش ورفتن با آنها به گردش است ومعتقد هستند اگر آنها به داخل خانه آمدند دعوا وپرخاش نمی کنند
  • DE ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 0
    اخلاق وحشیانه اسقاطیل دقیقا کپی اخلاق صدامه که فکر میکرد دو روزه با قلدری میتونه تهران رو فتح کنه و هرکاری دلش خواست بکنه. باچنین قلدرهای باید بزبان خودشون زبان زور و قلدری ، اشراف اطلاعاتی و طلبکارانه باید رفتار کرد و اگر لازم شد دهنشو اسفالت کرد. پدر و جدآبادش رو جلو چشمشون آورد! اصلاحاتچی ها دهها سال مذاکره مداوم و پررنگ و غلیط و رنگارنگ کردند، اخرش شیطان بزرگ کلاه رو گذاشت ! نه گذاشت نه برداشت ، به ریش مبارک اصلاحاتچی ها تا تونست قاه قاه خندید!
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    چرا شرق نیوز و مسئولان خائنش را برکنار نمی کنند؟!
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 1
    احزاب شانا و پایداری ها از کجا می‌دانستند شهید زاهدی طراح عملیات طوفان الاقصی بوده که اسراییل حمله کرده و او را شهید کرده مگر مسولین نگفتند عملیات کار خود حماس بوده پس حتما و قطعا حزب پایداری و شانا با اسراییل هم دست است و این جریان را لو داده به اسراییل و حتما جلیلی و صادق محصولی و نبوی در این ترور دست داشتند باید رسیدگی شود به پرونده این جاسوسان موساد در ایران
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 0
    سگ وقتی بری به سمتش و حالت حمله بگیری می‌ترسه، اگر بمونی یا فرار کنی حمله میکنه، البته با عذر خواهی از این حیوان که با صهیون قیاس شد. پس بزنید، خوب هم بزنید.
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    امان از دست خاعن وسر سپرده 🤔🤮👿
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    عبد الحمید خائن هم مثل روزنامه شرق میگه با تروریستها مذاکره کنید
    • علی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      انشالله خدا خودش این غده های سرطانی که در بدنه نظام مقدس اسلامی رسوخ کرده اند را می‌سوزاند. به برکت خون شهدای والامقام و صلوات بر محمد و آل محمد.
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    روزنامه حامی منافع انگلیس و امریکا در ایران
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    درچهل سال گذشته.چهل جلسه باشیاطین انس وفرعون زمان مذاکره کردید .چه شد.مدیریت الصبیان همین بلاروس برسر کشور آورد.بجای مذاکره گردن انحصار طلبان ومفسدین داخلی رو بشکنید که لاامریکا دریه کاسه آب میخورند حتی اگه آیه الله باشند.ویازادهاشون.گرچه محالست
  • مسعود دیپلمات IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    6 0
    در پاسخ به روزنامه شرق باید بگویم که منافع کشور های عرب منطقه با آمریکا و اروپا گره خورده است، واضحتر اینکه خودشان هم جزئی از آنها بحساب می آیند. با اشراف به این موضوع، ما را نیازی به خوش آمد و یا بد آمدن آنها نیست کما اینکه در مسئله غزه هم هیچ کمکی نکردند بلکه سنگ اندازی می کنند. ما کار خود را بنا به مصالح و منافع خودمان سازماندهی می کنیم که البته متضمن منافع کشور های منطقه هم هست اگر بدانند و بفهمد.
  • هاتف IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 0
    از یک جماعت سگ باز انتظاری بیشتر از این نیست.
  • K IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 0
    الحمد لله که دولت روحانی سر کار نبود
  • DE ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 0
    روزنامه شرق: حمله موشکی به رژیم صهیونیستی اشتباه است/ به جای انتقام با آمریکا مذاکره کنید! خخخخ عجب گاگول و بیسوادیه این یارو خب امریکا جونتون هم یاد میگیره هروقت خواست بیاردتون سر میز موزباکره میزنه یه جائی را منفجر میکنه تا بدو بدو بیاین بنشیند دو زانو جلوش براتون دیکته کنه. واقعا با عجب گاگولهای منگولی شدیم 85 میلیون .خدا به داد انسانیت برس
  • سلام IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 0
    چراغ سبز سبز شفاف روزنامه شرق به رژیمهای صهیونیستی و امپریالیستی .
  • علیزی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 0
    عبدالحمید کیه؟👍
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 0
    روزنامه شرق ازخودش دفاع کرده وقتی شما موشک بزنی تواسراعیل انگار خورده توسرروزینامه شرق وسرمایههای اسراعیل
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    خاک بر سر
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    مخفیانه ایران از طریق مصر پیام داده به اسراییل که به ایران حمله نکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس