صحبت‌های داوود منظور پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم با کسب اعتماد مردم مسیر طی‌شده در دولت شهید رئیسی را با هدف حل مشکلات ادامه دهم.

به گزارش مشرق، داود منظور پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: با قلبی اندوهگین از فقدان یکی از بهترینهای زیر این آسمان و یا گامی استوار و مستحکم برای ادامه مسیر روش و امیدبخش رئیس جمهور شهید پا به عرصه انتخابات می‌گذارم تا حافظ میراث و سنت ارزشمند به یادگار مانده از ایشان که همانا دولت تراز انقلاب اسلامی است. باشم.

وی افزود: در سنت شهید رئیسی دیوارهای تحریم فرو می‌برد و دیپلماسی عزت از آسیای مرکزی تا آمریکای لاتین و از قعقار تا آفریقا را در می‌نوردد در این ست فرهنگ در اربعین هنر در مشارکت مردم سیاست در صداقت و امنیت در اقتدار جلوه می‌کند.

منظور تأکید کرد: در این سنت اقتصاد ایران پس از یک دهه رکود و بی عملی رونق می‌گیرد و سه سال پیایی رشد اقتصادی بالای ۵ درصد را تجربه می‌کند بیکاری به حداقل تاریخی خود می‌رسد، موانع پیش پای واحدهای تولیدی برداشته شده و شروع کسب و کارهای جدید برای آحاد مردم تسهیل می‌شود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در سنت رئیسی نیروهای مسلح پر افتخار قدرتمندانه عملیات وعده صادق را به اجرا در آورده و خانه عنکبوت را در هم می‌کوبند. سنت و گفتمان دولت شهید رئیسی اخلاق‌مداری،صدق وعده، خستگی‌ناپذیری، کارآمدی، عدالت‌محوری خدمت جهادی فتح قله ‌ای پیشرفت و رسیدن به قله شهادت است.

وی افزود: این گفتمان قرائت جدیدی از امیدآفرینی دمیدن هوای تازه وحدت ملی دیپلماسی اقتدار و عزت مردم محوری مدیریت جهادی تحول‌گرایی ترکیب بهینه میدان و دیپلماسی و تلفیق آرمان گرائی انقلابی و واقع‌نگری است.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: این گفتمان پایانی بر دوران ترسهای خود ساخته شیشه های دودی گروگان دادن اقتصاد به دست تحریم گران و تاراج هفت تپه ها و هیکوها است.

وی افزود: گفتمان شهید رئیسی راه سومی را برای پیشرفت معرفی می‌کند که نه از جاده های شرق و غرب بلکه از بزرگراه ولایت مداری و مردم گرایی می گذرد. در این گفتمان متن فدای حاشیه نمیشود و با تمام توان بر کار خستگی ناپذیر متمرکز می‌شود و با فعال سازی استعدادهای سرشار معنوی و مادی و ذخائر و منابع غنی و متنوع رشد و بالندگی کشور محقق می‌شود.

منظور ادامه داد: در گفتمان شهید رئیسی دولت میدان ساز است و میدان را هیچ گاه به دشمن وا نمی‌گذارد از کنار چاله ها نمی‌گذرد و مسائل را تا حل نکند رها نمی کند و با تدبیر و عقلانیت به مصاف مشکلات می رود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: اینجانب با اتکاء به فضل الهی و به استناد به کارنامه اجرایی سی ساله خود در سطوح کارشناسی، رئیس اداره مدیر کلی معاونت وزیر و معاون رئیس جمهور در دستگاههای اجرایی و سوابق علمی برجسته در سطح دانشیاری رشته اقتصاد امیدوارم توفیق پیدا کنم با کسب اعتماد شما مردم عزیز مسیر طی شده در دولت مردمی شهید رئیسی در جهت رونق و جهش تولید مهار پایدار تورم کاهش هر چه بیشتر نرخ بیکاری محرومیت زدائی فقرزدائی توزیع عادلاته ثروت ملی رفع ناترازی ها و ابرچالشهای تاریخی و مزمن در بودجه عمومی انرژی منابع آب بانکها و صندوق های بازنشستگی تقویت تراز تجاری و تعاملات حداکثری تجارت خارجی با تکیه بر مزایای کریدوری کشور را ادامه دهم.

وی افزود: ماموریت اینجانب در دولت تداوم خدمت، عملیاتی کردن وعده های رئیس جمهور شهید به مردم شریف ایران است که در برنامه پنجساله هفتم پیشرفت تجلی یافته و روح حاکم بر آن تأمین رضایت حداکثری مردم با ارائه خدمات شایسته در حوزه های آموزش و پرورش آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی جذب و نگهداشت نخبگان بهداشت و درمان بیمه های اجتماعی و روزآمد سازی زیر ساختهای کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس