شمار شهدای غزه از ۳۶ هزار و ۵۵۰ شهید فراتر رفت

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهیدان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۶ هزار و ۵۸۶ نفر رسیده است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش داد که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۳۶۵۸۶ نفر از ساکنان این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

علاوه بر این بر اساس بیانیه صادرشده از سوی این نهاد پزشکی فلسطینی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، زخمی‌شدن ۸۳ هزار و ۷۴ فلسطینی را در پی داشته است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تصریح کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۴ جنایت و کشتار را در حق ساکنان نوار غزه مرتکب شده است.

بر اساس اعلام این وزارت‌خانه، در نتیجه این ۴ جنایت و کشتار پیکر ۳۶ شهید فلسطینی به بیمارستان‌های نوار غزه منتقل شده است.

وزارت بهداشت فلسطین شمار زخمی‌های جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه را نیز ۱۱۵ نفر اعلام کرد.

علاوه بر این پیکر شماری از قربانیان حملات ارتش رژیم صهیونیستی در خیابان‌ها و زیر آوار ساختمان‌های ویران‌شده نوار غزه قرار دارد و نیروهای اورژانس و سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه قادر به دسترسی به آنان نیستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CN ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    0 0
    خداوند لعنت کند کافران و جنایتکاران قوم یهود را.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس