اسرائیل

منابع صهیونیستی از کشته‌شدن یکی از افسران این رژیم در عملیات آزادی اسرا در اردوگاه النصیرات خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یکی از فرماندهان یگان «یمام»( یگان ویژه مرزبانی) در جریان عملیات آزادی اسرای صهیونیست در اردوگاه النصیرات واقع در نوار غزه کشته شده است.

در این راستا، پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که فرد کشته شده افسری به نام «ارنون زامورا» است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد چهار اسیر صهیونیست را از منطقه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه آزاد کرده است. این چهار اسیر با اسامی نوعا ارگمانی، الموع مئیر، آندری کوزلوف و شلومی زیو معرفی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش اعلام کرد حال این چهار اسیر خوب است و برای معاینه پزشکی به بیمارستان تل هاشومیر منتقل شدند.

خبرنگار اسکای نیوز نیز گفت نیروهای کماندوی اشغالگر عملیات ویژه‌ای در عمق اردوگاه النصیرات انجام دادند.

در این راستا روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت که بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که قرار بود امروز کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده و استعفای خود را از کابینه اعلام کند بعد از خبر آزادی این چهار اسیر کنفرانس خود را به تأخیر انداخت.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: نیروهای ما توانستند چهار اسیر را از دست حماس آزاد کنند و به وطن بازگردانند. من از اتاق فرماندهی عملیات آزادی این چهار اسیر را پیگیری کردم.

یسرائیل کاتس، وزیر خارجه اشغالگران هم در این باره مدعی شد که با هم برای آزادی همه اسیران تلاش می‌کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    18 0
    مبارزین حماس خیلی جوانمردی کردند که ابن چهار قلاده را جسد نکردند.
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 2
      خیلی جرات میخواسته ‌ . هر ارتشی نمیتونه اینکارها رو انجام بده . دو بار تا حالا اینطور عمل کردن و موفق بودن .‌
  • ALIR12 IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    3 2
    این یک پیروزی برای نتانیاهو ست!
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      1 0
      هلاک شدن یک کماندوی زبده در ازای آزادی چهار شهروند معمولی کجاش پیروزی ست ؟ البته کشته شدن اینهم لو رفته وگرنه هلاکتش را منکر میشدند
  • فاطمه IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    14 0
    به درک واصل شد.اون دنیا در اتش جهنم بسوز بچه کش
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    3 14
    عملیات ضد تروریستی و نجات گروگان ینی این .
    • فرهاد IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      16 1
      تروریست بابای صهیونیستت هست ،به زودی گروگان اصلی یعنی زمین مقدس فلسطین رو طوری آزاد کنیم که ارباب تروریستت نابود بشه ان شاءالله
    • امید IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      6 0
      عملیات نابودی کامل صهیونیست های سرطانی کودک کش کفتار صفت را چنان نشانتان دهیم که بعد در جهنم برای هم تعریف کنید.
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      0 0
      ۱۷:۴۰ بعد ۸ماه تو یک نقطه جا کمر مناخیم را شکوندید..... بخور و بیا
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    5 6
    اینکاره هستن .
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    8 0
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودک کش و زن کش اسرائیل
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    6 0
    باید لحظه آخر این 4 تا حیوون رو خلاص میکردن. همه هم زیر 30 سال هستن.
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    درمرحله دوم بعداززمان کوتاهی که پیغام اول حماس به دست سران اسرائیل رسید («بایدچندین اُسرای جوان سال اسرائیلی روبیارندجلوی دوربین ودرش متنی نوشته شده به زبان عبری روبه دست اونهابدندکه اونهابخونندبااین مضمون: که اگه تاچندروزه دیگه این جنگ تموم نشه اونوقت اونهاازگرسنگی وتشنگی به مثال مردم فلسطین خواهندمرد چون دراونجایی که هستندنه دیگه هیچ آبی باقی مونده نه غذایی برای زنده موندن وحماس هم دیگه نمیتونه بهشون غذاوآب بده چون همیشه درحال فرارازبمب هاوموشک های اسرائیلی هستندکه روسرشون می ریزه وبه این سرپناه واون سرپناه حرکت میکنندوواقعیت اینه که دربین این آوارهاوخرابه هانه آبی مونده نه غذایی برای مبارزین حماس تاازاون آذوقه برای اونهام باقی بمونه،بنابراین اگه روزی جنازه ی اونهارودرآینده رژیم اسرائیل پیداکرددرجایی بدونه پیشاپیش که اونهابه خاطره گرسنگی وتشنگی که به مردم محروم وگشنه وتشنه غزه رواداشته نتانیاهووبقیه سران اسرائیل این بلاسرشون اومده واینجوری مردند،که این بی وجدانی وظلم برعلیه انسانیت به اون بی نواهابه اونام رسیده بوده ومرگشون اینجوری رقم خورده بابی وجدانی وسنگ دلی سران صهیونیست، ودرآخراین جمله روباید اُسراءحتمادرحرف پایانی بزنند که شایدبعدازمرگ مابراثره گرسنگی وتشنگی وجدان رژیم اسرائیل وآمریکاوهمه اونهایی که دراین جنایت نسل کشی شریک بودند بیداربشه ودست ازسنگ دلی وبی انصافی بردارندبرای همیشه.»)
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    این ارتش صهیونیست که آمریکا پشتیبانش هست با این همه امکانات جنگی و اطلاعاتی و نیرو بعد گذشت چندین ماه و اونهم با جنایت و کودک کشی و به کمک آمریکا این عملیات آزاد سازی را انجام داده که تلفات هم داده و تعدادی از اسرا هم به هلاکت رسیدن،واقعا جای خجالت داره با این همه ادعا و امکانات و با وحشیگری اینطور تصور کنی که یک پیروزی بدست اوردی،پیروزی یعنی الان کل مردم دنیا علیه رژیم صهیونیستی هستند و حتی دولت هایی که ازش حمایت می کنند دیگه نمی خواهند این لکه ی ننگ وصله ی اونها باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس