به گزارش مشرق، ‍‌محمد ایمانی در مطلبی پیرامون آزادی اسرای اسرائیلی در کانال خود در تلگرام نوشت:

ارتش اسرائیل به کمک آمریکایی ها، ۶۰۰ غیر نظامی را در غزه به خاک و خون کشیدند تا چهار اسیر را آزاد کنند، اما ضمنا یک فرمانده کماندویی ارتش اسرائیل در این عملیات به هلاکت رسید و چند کماندو بشدت زخمی شدند.

واقعیت میدان جنگ که از درماندگی اسرائیل و آمریکا حکایت می کند، به کنار. اما تصاویر اسرای صهیونیست را نگاه کنید!

آیا سر سوزنی آثار شکنجه و فشار روانی یا گرسنگی در قیافه آنها می بینید؟

تفاوت دو نیروی نظامی و دو جبهه!+عکس

رزمندگان حماس در حالی اسیران را در امنیت و سلامت نگاه داشتند که صهیونیست هاُ گروگان های غیر نظامی بسیاری را در شکنجه گاه های شاباک و شین بت و ارتش سلاخی کرده اند.

این، تفاوت دو نیروی نظامی و دو جبهه است؛ جبهه ای که نسل کشی را جایز می شمارد، و جبهه ای که ولو از عذای خود بزند، به اسیر رسیدگی می کند.

این، تصاویر در حالی از اسیران صهیونیست منتشر شده که اسرائیل ادعا می کرد رزمندگان حماس با اسیران رفتاری ضد انسانی (ادعای تجاوز و...) داشته اند.

تصاویر این اسیران را مقایسه کنید با تصاویر بی رمق و پیکر مجروح اسیران فلسطینی، و مردم بی گناهی که در غزه، سلاخی، قطع عضو و زنده به گور شدند.

دبیرکل سازمان ملل از قرار دادن نام اسرائیل در لیست سیاه رژیم‌هایی که به غیر نظامیان و کودکان در مناطق درگیری آسیب می‌زنند، خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    17 6
    برای بی ناموسا و سلیطه های آمریکالیس تهرون این چیزا هیچ اهمیتی نداره. این گاوا گوش بفرمان اون گاوای مزدور اونور آبی هستن. از خودشون شعوری ندارن.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 4
    از ترس تلافی شکنجشون نکردن
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 1
    خوب برادر من چرا ؟؟؟ اونا به کودک و نوزاد و زن و بچه هم رحم نمیکنن ،چرا این ها با این عوضی های اشغال بی رحم رفتار خوب دارن،خدا لعنت شون کنه،دلم میخواد زمین دهن وا کنه همه شونو بفرسته جهنم جهود کثیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس