طحان نظیف: ارسال اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده به وزارت کشور/از فردا تبلیغات آغاز می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه اسامی نامزد های احراز صلاحیت شده به وزارت کشور ارسال شد،گفت: بعد از اعلام نتایج از فردا مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، هادی طحان نظیف روز یکشنبه در گفت و گوی تلویزیونی درخصوص نتایج بررسی صلاحیت‌ها گفت: مهلت رسیدگی ۵ روزه اولیه شورای نگهبان روز گذشته به اتمام رسید.

وی افزود: اعلام کرده بودیم بخشی از زمان ۵ روز دوم را استفاده خواهیم کرد اما این قول را داده بودیم که به محض اینکه بررسی‌ها به اتمام برسد و به جمع‌بندی برسیم بلافاصله نتایج را به مردم اعلام کنیم.

جلسات به صورت فشرده و پی در پی برگزار شد امروز اتمام بررسی‌های صلاحیت داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را داشتیم و دقایقی قبل هم اسامی نامزدهای تایید صلاحیت‌شده به وزارت کشور اعلام شد. انشاءالله همکارانمان در وزارت کشور اسامی را براساس قانون به مردم عزیز اعلام خواهند کرد.

این نکته را هم متذکر شوم که بعد از اعلام نتایج از فردا مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود و انشالله با این تبلیغات و آشنایی که مردم پیدا می‌کنند و تمهیداتی که اندیشیده شده شاهد برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی در طراز ملت ایران باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    6 4
    اگر تایید شدگان اینها باشند به قطع میزان مشارکت از ۱۴۰۰ هم کمتر خواهد بود
  • فاطمه US ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    4 6
    خاک توسراونیکه بخوادبره رای بده
  • دختر ایران IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    3 5
    دمتون گرم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی عاشقتونم - رای من دکتر قالیباف عزیزم ادامه دهنده رییس جمهور شهید
  • ،رپ IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    3 3
    با این اسامی کسی رای نمیده...ولی خداییش حالا که انتصابات هست جلیلی رو نذارید بازم قالیباف بهتره..سال 86-89 سه تا قطعنامه علیه ایران صادر شد . مذاکره کننده هسته‌ای ایران بود ایشان...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس