زاکانی نمایه

علیرضا زاکانی جز هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بود و به نفع سیدابراهیم رئیسی کنار کشید.  

به گزارش مشرق، شورای نگهبان پس از بررسی سوابق هشتاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، صلاحیت شش نفر از نامزدها را تایید و اسامی آنها در تاریخ نوزدهم خرداد، توسط وزارت کشور اعلام شد. آقایان مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف به عنوان شش نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری معرفی شدند.

همه خبرهای علیرضا زاکانی

در ادامه به معرفی نامزدها می‌پردازیم:

علیرضا زاکانی

زندگی‌نامه و سوابق

علیرضا زاکانی در اسفند سال ۱۳۴۴ در خانواده‌ای مذهبی در جنوب شهر تهران، میدان خراسان متولد شد. پدربزرگ مادری‌اش آذری و اهل تبریز بودند، جد مادری‌اش اهل کاشان بود و اجداد پدری‌اش اهل روستاهای حومه شمالی تهران (زایگان و لالان) بودند؛ اما پدر ایشان، اهل شهر ری بودند. همسرش نیز اصالتاً تبریزی است و معاون حوزه‌های علمیه استان تهران است.

علیرضا زاکانی جز هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بود و به نفع سیدابراهیم رئیسی کنار کشید.

علیرضا زاکانی با شروع جنگ تحمیلی، در ماه‌های اولیه دفاع مقدس ـ درحالی‌که بیش از ۱۵ سال نداشت ـ همدوش دیگر جوانان بسیجی پا به عرصه دفاع از دین و میهن گذارد که حاصل آن تا پایان دوران دفاع مقدس، ۶۲ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها، شرکت در پانزده عملیات بزرگ رزمندگان اسلام و افتخار جانبازی پنجاه‌درصد شد. وی که در هنگام پیوستن به جبهه حق بیش از ۱۵ سال نداشت، پس از حضور در ستاد جنگ‌های نامنظم، لشگرهای محمد رسول‌الله (ص) و سیدالشهداء (ع) و قرارگاه‌های جنوب و غرب، عمده حضور خود را در واحدهای «تخریب» و «اطلاعات و عملیات» سپری کرد و توفیق قبول مسئولیت‌هایی ازجمله معاون گردان، مسئول محور «اطلاعات و عملیات» قرارگاه نجف اشرف ۳، قائم‌مقام «اطلاعات و عملیات» لشگر محمد رسول‌الله(ص) و نهایتاً مسئولیت محور این لشگر را کسب نمود.

زاکانی از مرداد ۱۴۰۰، توسط شورای شهر تهران به‌عنوان شهردار تهران انتخاب شد.

علیرضا زاکانی کیست؟ +سوابق و برنامه‌ها

برنامه انتخاباتی علیرضا زاکانی در انتخابات ۱۴۰۳

علیرضا زاکانی شهردار تهران بعد از نام نویسی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه بالگرد، بیان کرد: رئیسیِ عزیز ما مومن، متدین، انقلابی و اهل منطق و استدلال بود. نسبت درست او با ولیّ و امام جامعه بر مبنای تبعیت، و با مردم ایران بر مبنای خدمت و صداقت بود و با مسئولان تعامل و انسجام را دنبال می کرد.

وی افزود: در عرصه بین المللی نیز نسبت شهید جمهور با دوستان انقلاب اسلامی بر مبنای حمایت و با دشمنان آن مخالفت صریح و مقاومت شجاعانه بود. رئیسی عزیز منت می‌کشید که خدمت کند و هیچ وقت برای بازی، بلندی نجست و بلکه بدنبال اوج گرفتن بسوی خدا با خاکساری در برابر مردم بود.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید رئیسی به انقلابی بودن خود افتخار کرد و قرآن و تصویر حاج قاسم سلیمانی را سر دست گرفت و به راه خود مطمئن بود. او بسیحی بود و بسیجی ماند و مگر نه اینکه انتهای راه بسیجی، شهادت است؟

زاکانی عنوان کرد: بر اساس وظیفه و دعوت فعالان دانشگاهی و حوزوی و فعالان سیاسی و مردم آمدم تا با مشارکت مردم خط اصلی انقلاب و گفتمان خدمت را در دولت خدمت محور قرار دهم.

وی خاطر نشان کرد: قرار نیست از درد مردم بی خبر باشیم و مردم در فشار اقتصادی بیپناه بمانند؛ قرار نیست از آمدن میان مردم واهمه داشته باشیم و سختی ها برای قشر خاصی از مردم باشد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: قرار نیست در برابر دشمنان منفعل و تابع باشیم. بلکه قرار است به مدد الهی، یاری شهیدان و در تبعیت از مقام معظم رهبری و به پشتوانه ملت با حرکتی جهادی و با شناخت شرایط کشور و با برنامه جامعه و دقیق با تحول مادی و معنوی جهش بزرگی در تکمیل سریعتر این مسیر رقم بزنیم.

زاکانی گفت: قرار است با برنامه و کارنامه برای پیشرفت ایران عزیز و حل مشکلات مردم با محوریت عدالت، رفع فساد و تبعیض تا آخر پایکار مردم بمانیم. قرار است با برنامه و کارنامه بر مدار مردم زمینه رفع چالشها را فراهم کرده و گره از اقتصاد و سفره مردم باز شود.

وی اضافه کرد: نمی‌گذاریم جریان تحریف را دوباره حاکم کنند و کتاب تاریخ را برنامه ی تحول جا زنند و خاطرات سیاسی شان را به آرزوی مردم تبدیل کنند. قرار است با مشارکت مردم در ۸ محور اصلی، دولت خدمت را در راه جمهور برای تعالی ایران عزیز تشکیل دهم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری برخی محورهای برنامه ی خود را این چنین عنوان کرد: استفاده از تمام ظرفیت های کشور و سلایق جبهه انقلاب با نگاه تمدنی، تمرکززدایی و تقویت حکمرانی مشارکتی و مدنی با تکیه بر فرهنگ ایرانی و اقوام سرافراز و افزایش قدرت خرید و ارتقای رفاه مردم.

ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی

لطف الله فروزنده به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی، امین توکلی‌زاده رئیس ستادهای مردمی، داوود گودرزی رئیس ستاد هواداران، علی نادعلی ستادهای مردمی تهران انتخاب شدند.

همچنین مالک شریعتی به عنوان سخنگوی ستاد زاکانی انتخاب شد.

برنامه‌های تلویزیونی علیرضا زاکانی

تاریخ مناظره‌های انتخاباتی

طبق جدول پخش تنظیم شده توسط صداوسیما، زمان مناظره‌ها به این ترتیب مشخص شده است:

۱. دوشنبه ۲۸ خرداد
۲. پنج‌شنبه ۳۱ خرداد
۳. جمعه ۱ تیر
۴. دوشنبه ۴ تیر
۵. سه‌شنبه ۵ تیر

زاکانی در برنامه صف اول

علیرضا زاکانی در سومین روز تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه «صف اول» شبکه خبر، با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان‌شان، اظهار کرد: متولد ۱۲ اسفند ۱۳۴۴ بین میدان شوش و میدان خراسان، اتابک و لرزاده هستم. ۱۱ سال و نیم داشتم که انقلاب شد. حیات سیاسی بنده در بستر کارکردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت. در ماههای اول جنگ توفیق رفتن به جبهه را داشتم و شهید چمران برایم اسطوره بود و هست.

پاسخگوی مسئولیت‌های ۴۵ سال گذشته‌ام هستم/ فساد نه جریان اصولگرا می‌شناسد نه اصلاح طلب +فیلم

زاکانی در برنامه «با مردم» 

علیرضا زاکانی پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در چهارمین روز تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «با مردم»، با تسلیت شهادت رییس‌جمهور و هیات همراه ادامه داد: از بعد از اصلاح قانون اساسی، شرایط متوازنی نداشتیم تا دولت شهید رییسی. این شهید با اخلاص، فداکاری، علم و دانش خود مسیری را دنبال کرد که نسبت دولت با اساس رهبری معظم انقلاب، مردم و نظام اسلامی و دوستان انقلاب و دشمنان ایران مشخص کرد. او برای خود خادمی را انتخاب کرد و در مسیر ایرانی آباد و پیشرفته از هیچ چیز دریغ نکرد.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

حفظ مختصات دولت شهید رییسی ضروری است/ فرهنگ برای بنده اولویت قطعی است اما اقتصاد امروز فوریت دارد

زاکانی در "گفت‌وگوی ویژه خبری

زاکانی با اشاره به تدوین برنامه‌های ۵ ساله در کشور، اظهار داشت: بنده چهار دوره نماینده مجلس بودم. در یک دوره از اواسط به شهرداری رفتم. با سه برنامه از نزدیک مواجه بودم. در مجلس هفتم دیدیم برنامه‌ای را که در مجلس ششم تصویب شده بود، ایراداتی داشت.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

به برنامه هفتم توسعه پایبند هستم/ تولید در راس امور است

علیرضا زاکانی در میزگرد سیاسی

علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد سیاسی با اشاره به اقدامات دولت متبوع خود در عرصه سیاست خارجی، گفت: امید دارم که امروز نکات مهمی را در حوزه سیاست خارجی مبتنی بر دیپلماسی منزلت طلبانه در راستای ارتقا جایگاه ایران در سطح جهانی را دنبال کنیم.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

پیام مان برای کل جهان نفی سلطه گری و سلطه پذیری است/تحریم به عنوان یک موضوع ظالمانه امروز در دستور کار ماست

زاکانی در میزگرد فرهنگی

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک‌شنبه ۲۷ خرداد مهمان برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دو سیما است. وی در این برنامه به سوالات کارشناسان در حوزه مسائل فرهنگی پاسخ می‌دهد.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

سالاری مردم بعد از ریخته شدن رای‌ها به صندوق‌ کمرنگ می‌شود/ همیشه از مسوولیت گرفتن استنکاف داشته‌ام +فیلم

زاکانی در اولین مناظره انتخاباتی ۱۴۰۳ چه گفت؟

علیرضا زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برای حضور در اولین دور از مناظرات ریاست جمهوری وارد ساختمان صدا و سیما شد. وی پس ادای احترام به مقام شامخ شهدا، وارد ساختمان صدا و سیما شد.

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناظره صداوسیما با موضوع «اقتصاد؛ مهار تورم و رشد تولید»، گفت: ضمن تبریک عید سعید قربان، گفت: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهید رئیسی و شهیدان اهل خدمت باشیم. وی افزود: بنده یک پزشک هستم، اگر پزشک تشخیص غلط دهد نسخه غلط می‌پیچد، تشخیص غلط به برنامه غلط و کارنامه سیاه منجر خواهد شد. 

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

مردم ما با ریال درآمد کسب و با دلار خرج می‌کنند/ مردم، صحبت‌های ناامید کننده شما را ناامید نکند/ عده‌ای با فساد اقتصادی سفره مردم را تنگ‌تر می‌کنند

علیرضا زاکانی در میزگرد اقتصادی

میزگرد اقتصادی با حضور علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی قبل از شبکه یک سیما آغاز شد. علیرضا زاکانی در این میزگرد، ابتدا به تشریح برنامه‌ها و رویکردهای خود در حوزه اقتصادی می‌پردازد، سپس به سوالات کارشناسان پاسخ می‌دهد.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

۴۱ درصد سبد خانوار به مسکن اختصاص دارد/ دهه ۹۰ دهه سیاهی برای نرخ سرمایه‌گذاری بود

زاکانی در دومین مناظره انتخابات ۱۴۰۳ چه گفت؟

علیرضا زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برای حضور در دومین دور از مناظرات ریاست جمهوری وارد ساختمان صدا و سیما شد. محمد صالح مفتاح، دبیر ستاد انتخابات سازمان صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر درباره مناظره های انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مناظره دوم مانند مناظره اول محور اصلی اش اقتصادی است اما حوزه اجتماعی را هم شامل می شود و عنوان کلی «خدمت عدالت محور دولت» است که دولت چه خدماتی را به مردم ارائه می‌کند.

وی افزود: این موضوع سه زیرعنوان کلی دارد، اول سیاست گذاری در یارانه‌ها، محرومیت زدایی و فقر، دوم ارتقای نظام سلامت و سوم ارتقای نظام آموزشی که امروز درباره این موضوعات گفتگو می‌شود.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

ثروت را درست توزیع نکردیم/ به هر خانواده ۲۰ گرم طلا می‌رسد/ بنزین را ۱۵۰۰ تومان می کنم/ درمان ۴۰ درصد جامعه رایگان می شود/ مراحل درمانی خانم‌های باردار را رایگان می‌کنیم

زاکانی در مناظره فرهنگی انتخابات ۱۴۰۳ چه گفت؟

سومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با موضوع "«انسجام اجتماعی با حکمرانی فرهنگی»" آغاز شده است و از شبکه ۱ سیما پخش می‌شود.

دو مناظره قبلی با موضوع اقتصادی در تاریخ ۲۸ و ۳۱ خرداد برگزار شده بودند.

مهدی خسروی مجری برنامه مناظره ابتدا بیان کرد: مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما بار دیگر اعلام کرد که فقط و فقط صحت نظرسنجی‌هایی را تأیید می‌کند که این مرکز رسماً در رسانه ملی اعلام و منتشر کرده باشد. در روزهای گذشته در فضای مجازی نظرسنجی‌های جعلی به صداوسیما نسبت داده شده که بر اساس آن‌ها جایگاه‌ها و درصدهایی به نامزدهای ریاست جمهوری نسبت داده شده است. مرکز تحقیقات صداوسیما پیگیری‌های حقوقی نسبت به عاملان این موارد جعلی را برای خود محفوظ می‌دارد.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

نوع مواجهه با بی‌حجابان جز از طریق احترام و مواجهه قانونی میسر نیست/ زنان و دختران ما فرصت‌اند اما این موضوع نادیده گرفته شده است/ ارتقای آزادی، امنیت و حجاب اجتماعی رکن سوم برنامه‌ام است/ فیلترینگ از مصونیت جداست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 30
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    40 22
    علیرضا زاکانی کیست؟؟؟ بی سوادی با توهم باسوادی
    • رزمنده و جانباز دفاع مقدس IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      10 6
      اگر مخالفتی هم با کسی دارید باید منصف باشید . البته اگر وجدان داشته باشید البته . من با ریاست جمهور شدن زاکانی مخالف هستم و به او رای نمی دهم چونکه شهرداری تهران در شهرری طرحی را اجرا کردند که موجبات مشکلات زیادی برای مردم شهرری شده است . و به نظرات مردم توجه نکردند و نمی کنند . خیابان 24 متری را به بهانه کم کردن ترافیک مسدود کردند و مردم را ناراضی کردند . اتوبوس هایی که از میدان شهرری رد می شد را قطع کردند و بعد از یکسال مجددا میخواهند اتوبوس ها را فعال کنند . کسی که میخواهد رییس جمهور شود باید بیشتر حرف گوش کند و کمتر حرف بزند . بزرگترین اشکال زاکانی هم بی توجهی به حرف های مردم است و میخواهد با شلوغ بازی پیش ببرد که مردم این مطلب را نمی پسندند
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      6 14
      جالیلی رأیی نداره بايد کناره بره شامس قالیباف بيشتر است
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 4
      بازدوباره شروع شد ازنظر اصلاحات بی ریشه هرکی اصلاحاتی نباشد افساد طلب نباشه می شه بی سواد ،بله آقای دکتر زاکانی سواد افساد ندارد .
  • پریسا متفکر IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    71 30
    رأی من سعید جلیلی
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      12 53
      بهتره بمیریم تا اینکه رئیس جمهور بزرگ ترین کشور خاورمیانه جلیلی باشه !!!!!!!!!!
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      1 0
      میبینم که سوله ها دوباره راه اندازی شدند‌. برای بدخواه ایران همون بهتر که آرزوی مرگ کنه و یک انقلابی و دلسوز و مدیر رو روی صندلی ریاست جمهوری نبینه.
  • م ح IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    3 4
    خیلی ها به اسم توسعه وپیشرفت از انقلابی بودن دست کشیدند..درصورتی که خواستگاه انقلاب اسلامی پیشرفت در همه حوزه هاست..ومتاسفانه مادی گرایان صرف وغرب زده ها تعادل اجتماع را با فرهنگ اشرافی گری واسراف برهم زدند..وفقط مردم را به سمت یه زندگی پول محور وخودخواهانه سوق دادند..غافل از این که این بی تعادلی حاصل بی معرفتی و بی ارزشی ارزش هاست.. امیدوارم چشمان ودهان وگوش شیاطین رسانه ای نیست ونابود گردد...
  • رضا IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    21 16
    مایه آبرو ریزی فقط ! نه طبق قانون اساسی رجل سیاسی مذهبی محسوب میشه و نه سواد و سابقه ای داره !
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    20 17
    یک دزد سر گردنه
  • راه نجات اقتصاد IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    9 0
    راه نجات اقتصاد :‌ صنایع و معادن تاراج شده دولتی را پس بگیرند !! ... مشکلات اقتصادی و تورم کاهش می یابد . ......بسیار ساده است :‌ تاراج صنایع و معادن ثروتساز دولتی = کسری بودجه = تورم :::: پس گرفتن صنایع و معادن تاراج شده دولتی = کاهش کسری بودجه = کاهش تورم .
  • چرا عربستان .... ؟ IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    17 1
    چرا عربستان ۸۰۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی دارد ؟ ... اما دولت ما چند سال است برای برگشت دلارهای صادراتی پتروشیمیها ( و فولادیها ) التماس میکند ؟!! ::: چون نفت و پتروشیمی عربستان ( ارامکو ) هنوز دولتی است ! :::: عربستان این همه مشاور حرفه ای امریکایی و اروپایی دارد !! ::: اما حماقت نکرد !! :::: چوب حراج بر صنایع نفت و پتروشیمی نزد ! ::: و اکنون چنین اقتصادی دارد ! :::: خصوصی سازی در اقتصادهای صنعتی بهتر جواب میدهد ! ::: اما خصوصی سازی در اقتصاد نفتی یعنی خودکشی !❊❊ احیای اموال دولت (مردم) = کاهش کسری بودجه = کاهش تورم
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    20 7
    کسی که دنبال مسجد سازی در وسط پارک هاست=کارنامه شهرداری
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      2 7
      درود برآقای دکتر زاکانی
  • ادرین DE ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    16 8
    یه مشت درب و داغون شورای نگهبان تایید میکنه. درست حسابی ها و امتحان پس داده ها را میذارن کنار. یه بله قربان گو میخوان و یه سخنگو که بقیه سیاست ها و برنامه ها رو خودشون تو قرارگاه و شورای نگهبان و بیت و ... پیش ببرن. قدرت مجلس تو ایران شش برابر دولته. ایضا قدرت چارتا قرارگاه اقتصادی
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    9 27
    زاکانی مرد شريف وکاردانی است ودلسوز مردم ونظام آقایان جلیلی وقالی باف هم چنين
    • ۰۰۰۰۰ IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      4 8
      هر ۶ نفر تایید افردای کاملا بیسواد که در کار های سابق خود هیچ کاری انجام ندادن مخصوصا جلیلی
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    23 9
    فردی وقیح و بی کفایت!
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    7 6
    زاکانی نماینده مجلس نبوده از نظر شما؟ رئیس مرکز پژوهش های هم نبوده؟ صادق باشید با مردم. این مردم شعور دارن
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    17 5
    یکسال طول کشید چند کیلومتر از اتوبان آزادگان رو آسفالت کنند، مدیریت شهری صفر قطعا مدیریت کشوری زیر صفر
    • رضا IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      5 4
      هرچی باشه اززن کش ها ودوچرخه سوارها بهتره
  • FR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    9 1
    چرا تحصیلات آقای زاکانی را قید نکردید از مشرق بعید ست !
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    8 4
    پوششی برای قالیباف یا جلیلی
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    6 50
    حاضرم مستعمره بشیم ولی جلیلی رئیس جمهور نباشه . این توهین به شعور مردمه
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    16 7
    یکی از باسوادترین و پرکارترین مسئولین که ایده‌های جالبی در حوزه های مختلف داره. اگرچه من به جلیلی رای میدم.
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    7 1
    می خوام بدونم چرا جزو سوابق زاکانی نماینده مجلس و رئیس مرکز پژوهش ها رو ننوشتین. فقط قالیباف باید سوابقش کامل بیاد. فقط هم قالیباف کنار اسمش دکتر بیاد نظر هم تایید نمیکنی که
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    7 13
    خالی بند و دروغگو صدرصد ب نفع جلیلی میره کنار
  • ایرانی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    9 8
    بی سواد و سوپر پوششی
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    6 11
    با شهادت جناب آقای رئیسی هرگر اصولگرایان روی ریاست جمهوری را نخواهند دید
  • سیدشمس تبریزی اصیل پرسپوليسي شش آتیشه IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    3 3
    دکتر پزشکیان انسانی با دانش باسواد عالم پاک دست پاک سرشت مخالف رانت و پارتی بازی هست ادامه دهنده شهید جمهور می باشند رای من دکتر پزشکیان
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    5 4
    به نطرم جناب دکتر زاکانی از متخصص ترین، باادب ترین و پاکدست ترین مدیران انقلابی کشور هستند و کارنامه درخشان ایشان در شهرداری تهران گواهی بر این ادعاست...
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    4 3
    واقها فرد باکلاس و لایق ریاست جمهوری اند، مخصوصا اون باری که در مناظرات قبلی با یک لحن کاملا محترمانه فرمودند : واسه من از این شامورتی بازیا درنیار...
  • IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    5 2
    زاکانی کیست... کاندیدای پوششی که بعنوان ضربه گیر و هتاک در مناظره ها به نفع کاندیدای خاص شرکت کرده و در آخرین روزهای پیش از انتخاب با گرفتن سهم خود از دولت آینده کنار می‌رود... انگل اسم مناسبی است برای این منش
  • رای میدهم اگر ... IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    3 1
    رای میدهم اگر ... طی دو هفته آینده تا انتخابات ... چند برخورد قاطع و کوبنده با فساد اقتصادی مشاهده شود !! .... از سوی سه قوه ... دولت ... مجلس ... قوه قضاییه .... در مورد فساد شدید بانکهای خصوصی .... برگشت صنایع و معادن دولتی تاراج شده .... برخورد با فساد کلان در شرکت نفت ... پتروشیمی ... ایمیدرو .... ایدرو .... خودروسازان ....
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    3 2
    جهت اطلاع مدیر نالایق.حراف.بی سواد.ناکارآمد
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 1
    رئیس جمهور باید قوی شوکت و قوی هیبت باشد و از کسی نترسد بعید زاکانی بتواند مسئولین و مجرمین خائن به ملت بخصوص در دولت قبل را به میز محاکمه بکشاند من به ایشان رای نمیدهم
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    5 1
    آقای زاکانی شما اتوبوس های داغون شهر تهران را جمع آوری و با اتوبوس های نو و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش جایگزین نمایید نمیخواد رئیس دولت بشوید.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 2
    کسی به پور محمدی رای نمیده.اصلاح طلبان به پزشکیان رای میدن و اصول گرایان به یکی از ۴ اصولگرا.پس رای اصولگراها به ۴ جا پخش میشه و پزشکیان رای میاره.باید سه اصولگرا به نفع یکی مثل قالیباف کنار برن
  • محمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    4 2
    و وی کسی است که در انتهای کار مهندسی شده به نفع دیگری کنار خواهد رفت.
  • سروش IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    3 2
    کل ارا ماخوذه 4 میلیون نفر
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 1
    همه این نامزدها سالیان سال است که مسئول هستند اگر برنامه خوبی داشتند در مناطق تحت سیطره خودشان اجرا میکردند یک آدمی مثل سردار قاسمی که عصبانیتش بخاطر دلسوزی است خوبه رئیس جمهور باشه
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    0 0
    سلطان مناظره ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس