کد خبر 1613973
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

تجهیزات سالن کنفرانس و همایش صدرا ایرانیان

شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه طراحی، تولید و تجهیز سالن های کنفرانس و سیستم کنفرانس در کشور می باشد. صدرا ایرانیان توسط مهندسین داخلی جهت بومی سازی تجهیزات کنفرانس و ویدئوکنفرانس حرفه ای ، اقدام به تولید محصولات باکیفیت جهت استفاده در سالن های کنفرانس و همایش کرده است. این محصولات با برند صدرا به بازار عرضه شده و قابل رقابت با محصولات خارجی است .و در این محصولات از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده تا در برگزاری جلسات شما بالاترین کارایی و کیفیت را داشته باشند . جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه تجهیزات کنفرانس و ویدئو کفرانس صدرا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 37024-051

معرفی سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس صدرا

امروزه شرکت ها نیازمند بستری مناسب جهت ارتباط موثر و با کیفیت در جلسات هستند. به همین جهت تجهیزات کنفرانس جدید می تواند موجب صرفه جویی در زمان ، هزینه رفت آمد و دریافت نتیجه بهتر در جلسات با استفاده از تکنولوژی بروز و هوشمند می باشند. با توجه به موارد ذکر شده تجهیزات کنفرانس به بخش جدا نشدنی در یک سالن کنفرانس و یا سالن همایش تبدیل شده است. که در ادامه به معرفی محصولات صدرا ایرانیان که شامل میکروفون کنفرانس ، دوربین کنفرانس و مانیتور تاشو است می پردازیم.

تجهیزات سالن کنفرانس و همایش صدرا ایرانیان

نمایشگر (مانیتور)سالن کنفرانس

نمایشگرها در سالن جلسات در دو نوع دیواری و رومیزی استفاده می شوند. که امروزه نوع رومیزی آن با توجه به ویژگی هایی که دارند بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و همچنین مانیتور های رومیزی نیز در دو نوع لیفت و تاشو استفاده می گردد. و امروزه مانیتور های تاشو به دلیل قیمت مناسب ، ظاهری زیبا ، نصب و راه اندازی آسان وهمچنین قابلیت نصب بر روی تمامی میز های کنفرانس بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. صدرا ایرانیان تولید کننده مانیتورهای تاشو در چهار مدلMC88 , MC322 ، MC422 , MC522می باشد . جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه مانیتور های کنفرانس می توانید به وبسایت ما مراجعه فرمایید :

www.SADRAIRANIAN.ir , www.SADRACOMPUTER.com

دوربین ویدئو کنفرانس

دوربین های ویدئو کنفرانس صدرا در سه مدل SC41, SC42 , SC43 تولید شده اند و هر یک دارای مشخصه متفاوتی است و مهم ترین تفاوت آنها در نوع لنز و سنسور تصویر و میزان بزرگنمایی و میزان چرخش دوربین می باشد و شما می توانید با توجه به ابعاد سالن و تعداد نفرات شرکت کننده در جلسه بهترین انتخاب را داشته باشید. از قابلیت بسیار حائز اهمیت دوربین های ویدئو کنفرانس صدرا قابلیت اتوترک ی ردیابی خودکار است. به گونه ای که وقتی میکروفون شخص سخنران روشن می شود دوربین به صورت خودکار به سمت فرد سخنران چرخش نموده و شروع به تصویربرداری می کند.

تجهیزات سالن کنفرانس و همایش صدرا ایرانیان

میکروفون کنفرانس

تمامی میکروفون های کنفرانس صدرا دارای جدید ترین تکنولوژی روز دنیا جهت حذف صدای اطراف و حذف نویز می باشد و صدای سخنرانان را با کیفیت بالا و رسا دریافت می کند همچنین قابلیت اتوترک یا ردیابی صدای سخنران می باشد همچنین در برخی نمونه ها قابلیت های دیگری مانند رعایت حق تقدم، مدیریت جلسات، امکان رای گیری و بلندگو داخلی نیز می باشند. به طور کلی میکروفون های کنفرانس در دو نوع سیمی و بیسیم تولید می شوند اما به دلیل اختلالاتی که در شبکه بی سیم به وجود می آید و همچنین تجربه بسیاری که در تچهیزات سالن کنفرانس داشته ایم میکروفون های سیمی را پیشنهاد میکنیم زیرا کمترین میزان خطا را دارند. شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان میکروفون های کنفرانس را در 5 مدل SM45, SM50, SM55,SM60 , SM65 تولید کرده است. این میکرفون ها دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۶۰ ماه خدمات پس از فروش می باشند.

سیستم ویدیو کنفرانس گروپ

سیستم ویدئو کنفرانس گروپ یک پکیج کامل جهت برگزاری جلسات ویدیو کنفرانس می باشد و جهت شروع جلسه وب کنفرانس فقط کافیست دستگاه را به اینترنت متصل کنید و جلسات خود را با بالاترین کیفیت برگزار کنید. پکیج ویدئو کنفرانس صدرا شامل : دوربین ویدئو کنفرانس با قابلیت چرخش به صورت خودکار ، قابلیت تشخیص چهره و با کیفیت تصویرFULL HD ،‌ اسپیکرفون این پکیج دارای قابلیت پخش و دریافت صدا به صورت۳۶۰ درجه ودارای دو عدد میکروفون اکسپنشن می باشد. سیستم های ویدئو کنفرانس صدرا به گونه ای طراحی شده که می تواند با تمامی بستر های ویدئو کنفرانس هماهنگ باشد. همچنین سیستم کنفرانس صدرا با برنامه های داخلی نیز هماهنگ می باشد تا علاوه بر حفظ اطلاعات در درون شبکه، بتوان راحت از این سیستم در بسترهای داخلی و ایرانی استفاده کرد.

سخن آخر

شرکت دانش بنیانصدرا ایرانیان با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تولید تجهیزات کنفرانس و ویدیو کنفرانس و اجرای پروژه متعدد با بالاترین کیفیت، تلاش نموده با برنامه ریزی منسجم و دانش به روز نیاز مشتریان را به خوبی رفع نمایند. کارشناسان صدرا ایرانیان همواره در تلاش اند تا جدیدترین تکنولوژی ها و قابلیت های مورد نیاز را برای شما فراهم آورند.

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

وبسایت : www.SADRAIRANIAN.ir , www.SADRACOMPUTER.com


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس