کد خبر 1615833
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
دومین مناظره انتخاباتی کاندیداها

محمدباقر قالیباف در بخش پایانی مناظره دوم از پنج طرح فوریتی مدنظر در دولت چهاردهم رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در بخش پایانی مناظره دوم اظهار داشت: دولت چهاردهم دولت خدمت و پیشرفت است. در دولت خدمت برای خوب شدن حال امروز مردم، یک سپر حمایتی معیشتی طراحی کردیم. نباید اجازه دهیم که سفره مردم کوچک شود.

وی افزود: در حوزه پیشرفت و آینده برنامه داشته باشیم و در نگاه ۱۴ ۱۴ وقتی در حقیقت حرف از تمدن و تمدن سازی می‌زنیم باید یک چیزی را بر روی زمین داشته باشیم تا بعدا به گذشته خود بتوانیم افتخار کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مابه التفاوت فاصله بین تورم و افزایش حقوق را باید جبران کنیم. یعنی اگر امروز می‌گوییم ۲۰ درصد افزایش حقوق داریم و ۳۰ درصد تورم است و رشد اقتصادی ۳ درصد، انصاف و عدالت این است که آن ۱۰ درصد بیشتر از افزایش حقوق برای کسانی که حقوق ثابت می‌گیرند از جمله کارمندان، کارگران و بازنشستگان با یک رفاه کارت هم درمان و هم معیشت و هم کالاهای اساسی مردم را تضمین کنیم.

قالیباف با بیان اینکه یک طرح ۵ فوریتی داریم که یکی از آنها در حوزه خدمت بود، تصریح کرد: بحث دوم در حوزه مسکن است؛ ۸۰ درصد شهرهای ما و ۱۰۰ درصد روستاهای ما قادرند که یک قطعه زمین که کاربری مسکونی دارد به صورت رایگان به همه آنها که مسکن ندارند، بدهیم.

وی ادامه داد: باید به زوجهای جوان به مدت سه سال در آغاز واحدهای کوچک ۷۵ متری بدهیم که بدون اجاره بها در سه سال اول آنجا زندگی کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مصمیم واردات خودرو انجام دهیم تا رقابت شکل بگیرد، گفت: طرح فوریتی چهارم در بحث دیوار شرق کشور است؛ اتباع غیرمجاز آسیبهای اجتماعی جدی در حوزه مواد مخدر و اشتغال و ... دارند؛ با استفاده از تجربه من در پلیس می‌گویم که باید مرز شرقی‌مان با افغانستان و پاکستان را دیوار بگذاریم که امنیت حفظ شود.

قالیباف در پایان گفت: طرح پنجم، از سواحل خلیج فارس و دریای عمان غافل هستیم؛ باید پایتخت دوم ایران را پایتخت اقتصادی ایران را در سواحل دریای عمان و کرانه آن تشکیل دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یا الله IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    4 4
    الله یار و یاوت باد قالیباف عزییییییییییییییییییییییییییییییییییز تو را به قرآن کریم قسم می دهم انصراف نده امیدمان بعد از خدا تویی
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
      1 0
      طرح های آقای رائفی پور رو خوب تمام کاندیداها یاد گرفتن تکرار کنند، همه طرح ها خوب پخته شده، پس این بابا چیزی حالیشه، یا تیم درستی داره که بتونه طرح ها رو کارشناسی کنه، از دهان تک تک آقایان نامزد ریاست جمهوری داریم تکرار حرف های رائفی پور رو میشنویم.... یه کلیپ از سخنان هر شش نفر می‌سازم تو اینستاگرام و یوتیوب پخش میکنم
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    1 1
    برادر قالیباف خونه رو باید به ندارها دم قسط بدی این مالکان هم ملکشون رو برا ورثه شون نگه دارند وقتی مستاجرش هم نباشه
  • م . م IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    4 3
    احسنت به دکتر قالیباف در مناظره از همه بهتر حاضر شدند و شجاعت داشتند یک برنامه جدی ارائه کنند
  • DE ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    3 4
    این خانه های 75 متری کجا هستند ؟؟ در تخیل تو ؟؟ بعلاوه بعد از 3 سال این زوجها کجا بروند /؟ چادر بزنند توی خیابان با بچه ای که بدنیا آمده ؟؟ دروغ پشت دروغ ..
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
      1 0
      کشور المان همین کار میکنه ما هم میتونیم دولت میتونه یک میلیون خانه داشته باشه و اجاره بده
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    3 4
    قالیباف این دفعه اروم و متین شده من به قالیباف رای می دم
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    3 3
    به نظرم قالیباف با برنامه هایی که ارائه داد میتونه بهترین گزینه باشه برای ریاست جمهوری
  • بی نام IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    1 2
    وعده ای بدهید که قابل اجرا باشه
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    1 1
    فقط اون جایی که پور محمدی داغ کرد اون آخر . ایشون خنده اش گرفت .برین یه خرده در مورد ضمیر ناخودآگاه مطالعه کنید 😐🥱
  • بازنشسته IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    2 1
    ادعا ضرب‌در معلومات همیشه عدد ثابتی است.شماها که زندگیتون خوبه.
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    4 2
    داره خودشو می‌کشه برای این پست.
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    0 0
    مهم ترین ملاک اجماع باید * میزان انتقال سبد رای * باشه نه رای بیشتر گیریم مثلا جلیلی یا قالیباف ۳ ٪ بیشتر باشه، ولی سبد رای قالیباف نیاد روی جلیلی یا برعکس (چند درصد منتقل میشه ) تو نظرسنجی و اجماع مهم ترین نکته اینه که اگر نامزد مورد نظر قالیباف _ جلیلی کنار کشید به نفر دیگر رای می دهی یا نه ؟؟؟
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    2 4
    حاج باقر بخاطر نظام برو کنار، پزشکیان شاخ نشه!
  • عماد ایرانی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    2 4
    بدون هیچ گونه تعصبی قالیباف لایق ترین شخص برای ریاست جمهوری هستن. دلیل از این بهتر که یک شخص کاملا معتبر و سالها کار عمرانی و جهادی داشتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایران و ایرانی به شخصی نیاز داره که مرد میدان عمل و خدمت باشه.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    0 0
    دیوارکشی.مرزافغانستان دوپاکستان و ساماندهی اتباع از ایده‌های خوب دکتر قالیباف بود
  • سیدجعفرکاظمی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    0 0
    وعده--- وعده --- وعده . تاکی ؟
  • راهکارهای کلیدی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    1 0
    راهکارهای کلیدی :::: انحلال شرکتهای مافیایی تودرتو درون هلدینگها ، بانکها ، شرکت نفت ، صنعت فولاد ، صنعت مس و ...+++ افزایش نرخ انرژی هر سال به اندازه تورم سال قبل ضمن حمایت از اقشار ضعیف +++++ نظام پرداخت یکپارچه ( شاغلین و بازنشستگان ) ++++ ادغام صندوقهای بازنشستگی برای کاهش هزینه و مدیریت کارامدتر +++++ مقابله قاطع با فرار مالیاتی +++++ کنترل شدید فساد در بانکها ++++ پس گرفتن اموال تاراج شده دولت(اموال مردم) در فرایند فاسد خصوصی سازی ++++ سبکسازی قاطع تهران با خارج کردن شرکتهای مزاحم ++++

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس